Tinderistä loppui naiset
Tinderissä on kyllä naisia. Miehisestä näkökannasta katsottuna naisten taso ei vastaa sinkku miesten tasoa. Hyökätään profiilista suoraan päälle ja kuvista näkee jo kaukaa ettei kiinnosta tavata. Niin että miettikää vähän kirotessanne Tinder mätsien surkeasta tasosta.
Kommentit (59)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä oon komee(muidenkin kuin äitini mielestä), pitkä ja raamikas +40 vuotias mies ja minua tykkäävät pääsääntöisest lihavat yli 46 vuotiaat naiset. Ehkä tasoni on tosiaan se, mutta en minä hätkähdä enkä tee mitään profilointia tai hätäisiä päätelmiä näistä tykkääjistä ja tästä "ilmiöstä". Ehkä mulla on vaan sellainen "aura", joka resonoi heidän kaltaisia naisia. Itse tähyilen vähän hoikempia, mutta en todellakaan niitä missejä sun muita ankkahuulisia. Tällä hetkellä mulla on mätsi yhden ihanan saman ikäisen akateemisen hoikan naisen kanssa ja oon menossa uusille treffeille hänen kanssaan tässä lähipäivinä.
Tämä voisi olla minun kirjoittama, minulla on täysin sama kokemus, vaikka en ole edes niin komea tai raamikas, saati pitkä. Minullakin on luvassa vastaava deitti kuitenkin ihan pian. Ja profiilini on ällörealistinen.
Teillä on varmaan sama nainen kiikarissa. Pyörittelee useampaa kerralla. Tykkää käydä ilmaisilla dinnereillä ja ehkä testaa, mihin teistä on sänkypuuhissa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eikö Tinderissä ole enää missejä ùlimiehille. Ikävää.
Chadit vie kaikki muut paitsi lihavat ja rumat naiset. :(
Ja porsaat ja rumat poimii lähi-itä
Miksipä rumakaan nainen ottaisi rumaa ja ilkeää miestä, kun voi saada ulkomaalaisen normaalin/komean miehen.
Yleisesti ottaen ei kyllä oikeasti voi edes puhua noin, että onko nyt tasokkaita naisia vai ei. Kysehän on siitä, että onko sinulle sopivia naisia vai ei. Jonkun toisen mielestä voi olla ihan täydellinen nainen sellainen, joka ei sulle kelpaa alkuunkaan (ja päin vastoin).
Sama se on naisillakin. Ihan omassa kaveripiirissäni kiinnostutaan ihan erilaisista miehistä (yksi haluaa hevarihenkisen miehen, toinen korkeakoulutetun uratykin, kolmas perinteisen duunarin, neljäs ennen kaikkea urheilullisen jne.). Ja kun naiset tykkää tyyliin 2% miesten profiileista, niin ne tykkäykset lähtee ihan eri miehille eri naisilta.
Ja mitä niihin liian vanhojen ja liian pyöreiden naisten tykkäyksiin tulee, niin saa kai ne nyt teistä tykätä, ei kai siinä ole mitään pahaa. Ei teidän ole pakko heitä matchata, jos ei vaikuta lupaavalta. (Itse en edes tiennyt, että kuka musta oli tykännyt, se lienee maksullinen ominaisuus. Tosin match tuli kyllä varmaan aina, jos itse tykkäsin, mutta miehet nyt tykkää kaikesta mikä hengittää.
Profiilista hyökätään päälle? Oletko muistanut ottaa lääkkeesi?
Tiesitkö että siellä voi blokata asiattomat ja epämiellyttävät ihmiset? Naisetkin joutuu usein blokkaamaan miehiä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eikö Tinderissä ole enää missejä ùlimiehille. Ikävää.
Chadit vie kaikki muut paitsi lihavat ja rumat naiset. :(
Eli sun omaa tasoa vastaavat naiset on siellä..
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä oon komee(muidenkin kuin äitini mielestä), pitkä ja raamikas +40 vuotias mies ja minua tykkäävät pääsääntöisest lihavat yli 46 vuotiaat naiset. Ehkä tasoni on tosiaan se, mutta en minä hätkähdä enkä tee mitään profilointia tai hätäisiä päätelmiä näistä tykkääjistä ja tästä "ilmiöstä". Ehkä mulla on vaan sellainen "aura", joka resonoi heidän kaltaisia naisia. Itse tähyilen vähän hoikempia, mutta en todellakaan niitä missejä sun muita ankkahuulisia. Tällä hetkellä mulla on mätsi yhden ihanan saman ikäisen akateemisen hoikan naisen kanssa ja oon menossa uusille treffeille hänen kanssaan tässä lähipäivinä.
Eli yli nelikymppinen pitkä lihava mies saa matchiksi yli nelikymppisiä lihavia naisia ja ulisee siitä?
Missä tossa tekstissä lukee sana lihava? Opettele lukemaan.
Raamikas eli lä ski.
Vierailija kirjoitti:
Profiilista hyökätään päälle? Oletko muistanut ottaa lääkkeesi?
Tiesitkö että siellä voi blokata asiattomat ja epämiellyttävät ihmiset? Naisetkin joutuu usein blokkaamaan miehiä.
Nokkelana sitä ymmärtää syy-seuraussuhteen. Tämän takia linjoilla roikkuu epämääräistä porukkaa. Parhaimmisto poistuu.
Vierailija kirjoitti:
1. Naiset saavat Tinderistä matcheja, treffejä ja seksiä itseään tasokkaampien miesten kanssa = omantasoiset eivät kelpaa, vaan naiset jäävät toivomaan josko joku "kiinnostavista miehistä" sitoutuisi.
2. Naisilla on erilainen käsitys profiilin tekemisestä. Naiset rankkaavat 80% miehistä keskitason alapuolelle, koska iso osa miehistä tekee profiilinsa rehellisesti. Naiset odottavat kiiltokuvaprofiilia joka muistuttaa enemmänkin markkinointitoimiston luomusta.
Koikeilepa tällaista ajatusleikkiä, takaan että maailmasi räjähtää:
Mitä jos miehet eivät olekaan määritelleet omaansa ja naisten tasoa oikein vaan... Naiset!
Tämä ei ole niin hullua kuin miltä kuulostaa. Naisia kuitenkin on puolet väestöstä ja vastoin palstamiesten käsitystä naiset ovat yhtä älykkäitä kuin miehet. Se voi olla myös noin päin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
1. Naiset saavat Tinderistä matcheja, treffejä ja seksiä itseään tasokkaampien miesten kanssa = omantasoiset eivät kelpaa, vaan naiset jäävät toivomaan josko joku "kiinnostavista miehistä" sitoutuisi.
2. Naisilla on erilainen käsitys profiilin tekemisestä. Naiset rankkaavat 80% miehistä keskitason alapuolelle, koska iso osa miehistä tekee profiilinsa rehellisesti. Naiset odottavat kiiltokuvaprofiilia joka muistuttaa enemmänkin markkinointitoimiston luomusta.
Mitä jos miehet eivät olekaan määritelleet omaansa ja naisten tasoa oikein vaan... Naiset!
Tämä ei ole niin hullua kuin miltä kuulostaa. Naisia kuitenkin on puolet väestöstä ja vastoin palstamiesten käsitystä naiset ovat yhtä älykkäitä kuin miehet. Se voi olla myös noin päin.
Jep, ei vaan millään voi nämä palstamiehet myöntää, ettei se hoikka, akateeminen, rento ja mukava nainen olekaan heidän tasoaan, vaan heitä parempi. Siis samaa tasoa niiden hyväkroppaisten, akateemisten, rentojen ja mukavien miesten kanssa. Toki viimeksi kuvailluissa on paljon pelimiehiä, mutta on siellä helmiäkin (ihan vaan viitaten siihen, että naiset on aina pelimiesten pyöritettävissä).
Vierailija kirjoitti:
1. Naiset saavat juuri niiden miesten kanssa kontakteja, jotka heihin haluavat olla kontaktissa. Olkaa miehet krantumpia jos ett pidä siitä että miehet kiinnostuvat mielestänne liian tasottomista naisista.
2. 80% miehistä on rehellisesti low effort, kun taas naiset näkevät profiilinsa eteen vaivaa. Naiset matchaavat niiden miesten kanssa jotka ovat myös nähneet vaivaa, siis omantasoistensa miesten kanssa.
Tinder ei ole mikään kommunistikolhoosi, jossa käyttäjät asetetaan tasokkuusjärjestykseen ja siitä jonossa paritetaan toisilleen niin että jokainen saa parin. Tilanne voi olla esimerkiksi se, että 99% mieskäyttäjistä on tasoltaan heikompia kuin kukaan naiskäyttäjä (kärjistetyt prosentit tarkoituksella). Totta kai naiset matchaavat silloin niiden harvojen samantasoisten kanssa. Ei mikään luonnonlaki säätele ihmisten tasokkuutta siten, että kaikkialla on aina sama määrä keskenään samantasoista porukkaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kerrataanpa tosiasiat:
11,5% miehistä matchaa 80% naisista kanssa.
Väitätkö siis etä naiset ovat yleisesti miehiä tasokkaampia, ja mikäli kyllä, miten on matemaattisesti mahdollista että 80% voisi löytyä "omantasoinen" pari tuosta 11,5% joukosta?
OkCupin mukaan naiset rankkaavat 80% miehistä keskivertoa huonommiksi. Miten on mahdollista että 80% olisi keskivertoa huonompia?
Ja miksi palstalla on jatkuvasti - tänäänkin - uusia ketjuja joissa valitetaan kun Tinder-mies halusikin vain seksiä?
https://i.imgur.com/L9Vu4Zo.png
Jos kaipaat kiistatonta todistusaineistoa siitä kumpi sukupuoli rankkaa vastakaisen sukupuolen realistisesti, tässä ole hyvä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
1. Naiset saavat juuri niiden miesten kanssa kontakteja, jotka heihin haluavat olla kontaktissa. Olkaa miehet krantumpia jos ett pidä siitä että miehet kiinnostuvat mielestänne liian tasottomista naisista.
2. 80% miehistä on rehellisesti low effort, kun taas naiset näkevät profiilinsa eteen vaivaa. Naiset matchaavat niiden miesten kanssa jotka ovat myös nähneet vaivaa, siis omantasoistensa miesten kanssa.
Tinder ei ole mikään kommunistikolhoosi, jossa käyttäjät asetetaan tasokkuusjärjestykseen ja siitä jonossa paritetaan toisilleen niin että jokainen saa parin. Tilanne voi olla esimerkiksi se, että 99% mieskäyttäjistä on tasoltaan heikompia kuin kukaan naiskäyttäjä (kärjistetyt prosentit tarkoituksella). Totta kai naiset matchaavat silloin niiden harvojen samantasoisten kanssa. Ei mikään luonnonlaki säätele ihmisten tasokkuutta siten, että kaikkialla on aina sama määrä keskenään samantasoista porukkaa.
Suurin osa Tinderin naisista on low effort. Vielä enemmässä määrin kuin miehet. High effort ei ole se että laitat kuvaan filtteriä jotta näyttäisit paremmalta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos noin olisi, naiset eivvät rutisisi siitä kun "kiinnostavat miehet" käyvät vain panemassa ja kuksivat muitakin naisia. Naiset saisivat niitä kiinnostavia miehiä parisuhteisiin, joita syntyisi Tinderin kautta liukuhihnalta. Mutta palstalla "mies halusikin vain panna"-ketjuja on 50x enemmän kuin "pariuduimme aviomieheni kanssa Tinderin kautta"-ketjuja.
Ja miksi on niin että 80% miehistä saa parisuhteen, mutta vain 11,5% omaa minkäänlaisia mahdollisuuksia Tinderissä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Suurin osa Tinderin naisista on low effort. Vielä enemmässä määrin kuin miehet. High effort ei ole se että laitat kuvaan filtteriä jotta näyttäisit paremmalta.
Jep. Naisilla toistuvat samat kliseet. Latteat mieteleuseet, kehotus että miehen pitää tulla ottamaan, filtterikuvat, yläkuvakulmaselfiet, rantaposeeraukset pakettimatkalta, viinilasikuvat, jne.
Naisten mielestä tämä edustaa korkeampaa tasoa. Tosiasiassa nämä ovat vastine aurinkolaseille, kaljatuoppikuville (kyllä, naiset. Parin kympin halpisviini on samaa tasoa kuin kaljatuoppi), sohvaurheilulle, känniposeerauksille ja äijäilylle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jep. Naisilla toistuvat samat kliseet. Latteat mieteleuseet, kehotus että miehen pitää tulla ottamaan, filtterikuvat, yläkuvakulmaselfiet, rantaposeeraukset pakettimatkalta, viinilasikuvat, jne.
Naisten mielestä tämä edustaa korkeampaa tasoa. Tosiasiassa nämä ovat vastine aurinkolaseille, kaljatuoppikuville (kyllä, naiset. Parin kympin halpisviini on samaa tasoa kuin kaljatuoppi), sohvaurheilulle, känniposeerauksille ja äijäilylle.
Tässähän se naisten harha on.
Heistä se että nainen on lähtenyt turistimatkalle ja ostanut lasillisen viiniä, vastaa sitä että mies on oikeasti saavuttanut jotain työelämässä ja harrastuksissaan.
Naisten mielestä se meikattu filterikuva jossa kuvakulma on valittu siten että naisesta saa hoikemman kuvan, on naisen todellinen taso, joka vastaa miehen tasoa tosielämässä suihkunraikkaana.
Millaista porukkaa teidän Tindereissä oikein pyörii kun minä ainakin näen siellä aivan tavallisia ihmisiä? Vai onko meilläpäin vaan normaalimpaa porukkaa?
Tai no. Enhän mä niitä tavannut ole, joten en voi sanoa onko nuokaan :D Mutta ihan symppiksiltä tavallisilta ihanilta miehiltä ja naisilta vaikuttaa eikä miltään filtteri-salipose-kliseiltä mitä täällä viljellään.
No kyllä minä ainakin naisena mätchäsin sellaisten miesten kanssa, jotka halusivat kanssani parisuhteeseen. Näitä aikani treffailtuani löytyi itselleni sopiva, ja nyt onnellisesti parisuhteessa.
Vastaavia tarinoita myös ystäväpiirissä. Eikä näistä miehistä kyllä todellakaan tule fiilis, että olisivat tyytyneet jotenkin pakon edessä tasoaan alempaan.
Vierailija kirjoitti:
No kyllä minä ainakin naisena mätchäsin sellaisten miesten kanssa, jotka halusivat kanssani parisuhteeseen. Näitä aikani treffailtuani löytyi itselleni sopiva, ja nyt onnellisesti parisuhteessa.
Vastaavia tarinoita myös ystäväpiirissä. Eikä näistä miehistä kyllä todellakaan tule fiilis, että olisivat tyytyneet jotenkin pakon edessä tasoaan alempaan.
Niin, noinhan se onnistuu.
Enemmistö Tinderin naisista matchailee ja treffailee miesten kanssa jotka ovat komeimpia joita saa matcheiksi/treffeille ja sitten toivotaan että miestä kiinnostaisi parisuhde.
Sinä laitoit heti kriteeriksi että mies haluaa parisuhdetta, ja siksi löysit tasoisesi miehen jonka kanssa olet onnellinen.
Ja porsaat ja rumat poimii lähi-itä