Kiire on köyhyyden merkki
Oikeasti rikas omistaa kaiken. Ihmiset saavat odottaa häntä. Oikeasti rikas tulee kuljettajan kyyditsemänä puolen miljoonan euron rolls roycellansa tapaamiseen. Eikä pidä kiirettä.
Kommentit (11)
Saattaa pitää paikkansa. Olen töissä alalla, jossa huhkitaan hiki hatussa huonolla palkalla.
paremmin tienaavat tekevät keskimäärin pidempää päivää ja ovat töissää kiireisiä, joissain duunaritöissä voi olla jotain "hiki hatussa" hommaa, mutta ei siellä makseta senttiäkään enemmän ahkeralle tai laiskalle tekijälle ja moni on ymmärtänyt tämän
Aivan totta. Tosin moni "oikeasti rikas" on joutunut aikoinaan köyhimyksenä kiirehtimään ennen kuin on asemansa saavuttanut.
Köyhänä ei ole kiire mihinkään. Nukkua voi pitkään, ruokaa saa ilmaiseksi eikä laskuista tarvitse itse huolehtia. Aamuisin voi vaikka lillua paljussa ja ihmetellä, mihin nuo naapurit oikein joka päivä lähtee. Työtön on oikeastaan siinä samasssa tilanteessa, mitä entisajan aateliset olivat. Joutenolosta maksetaan ja kaikkea rehkmistä vältellään.
on muuten näin, huomasin tuon jo liki 20v. sitten. PA olevilla aina hosumista johonkin, itsellä ei mihinkän, vaikka en mikään rikas ollutkaan, enkä vieläkään. Riittävästi kuitenkin ettei mikään stressaa
OIkeassa olet! Ja yleensä oikeasti rikkailla on automaattisesti vahvemmat tukiverkostot ja he voivat tehdä vaikka mitä ajattelematta asioiden seuraamuksia. Helppo elää rentoa elämää, kun sakot siellä täällä eivät vaivaa päätä, eikä tarvitse ajatella "normaalien" ihmisten asioita ja sääntöjä.
Kiinnostaisi tietää paljonko on viikko budjetti joutenolossa työmarkkinatuella tai liiton rahalla.
"Ihmiset saavat odottaa häntä"?
Ai että oikeasti rikas käyttäytyy kuin ääliö? Muodikkaasti myöhästyminen ei toimi kuin elokuvissa.
Vierailija kirjoitti:
Köyhänä ei ole kiire mihinkään. Nukkua voi pitkään, ruokaa saa ilmaiseksi eikä laskuista tarvitse itse huolehtia. Aamuisin voi vaikka lillua paljussa ja ihmetellä, mihin nuo naapurit oikein joka päivä lähtee. Työtön on oikeastaan siinä samasssa tilanteessa, mitä entisajan aateliset olivat. Joutenolosta maksetaan ja kaikkea rehkmistä vältellään.
Muuten hyvä, mutta köyhä ja palju? Tarina on epätosi.
Vierailija kirjoitti:
"Ihmiset saavat odottaa häntä"?
Ai että oikeasti rikas käyttäytyy kuin ääliö? Muodikkaasti myöhästyminen ei toimi kuin elokuvissa.
No kyllä jotkut oikeasti rikkaat käyttäytyvät niin. Sillä osoitetaan valtaa. Ja oikeasti rikas on miljardööri eikä mikään köyhä miljonääri. Itse ihailen miljardöörien suhtautumista rahaan.
Minä olen tosi rikas kun ei oo kiire mihinkään.
T. Työtön