Millainen on mielestäsi laadukas mies/nainen?
Laadukas on ehkä huono sana, mutta ymmärtänette mitä tarkoitan.
Ulkoisia seikkoja saa ja pitääkin toki mainita, mutta jos ajatellaan kokonaisuutta, niin mitkä piirteet korostuvat tällaisessa henkilössä? Arvomaailma? Ajatukset? Työ? Asema? Varallisuus? Se ulkonakö tietysti, mutta täsmennä hieman enemmän?
Kerro?
Kommentit (6)
Henkisesti vahva. Eli jämäkkä, suvaitsevainen ja lempeä. Sellainen on paras ihminen.
Ystävällinen, aidosti lämminsydäminen, luotettava, kohtelias, huomaavainen.
Ei juorua eikä kiroile. Hyväntuulinen, huomioonottava ja aikaansaapa.
Kaunis, hyvä perse ja tissit. Nielee spermat.
Laadukas on joo huono sana, käyttäisin tässä määritelmää "omat kriteerini täyttävä". Mulla ne kriteerit liittyy luonteeseen ja arvomaailmaan. Ulkonäöllä on merkitystä, mutta ehkä n. 20% verran koko paketista. Työ, asema, varallisuus, ne on kaikki ulkoisia tekijöitä joilla ei ole mulle mitään merkitystä. Jos joku ihminen on mun silmissä kultakimpale, niin ihan ekaksi se on silloin niin hyvällä itsetunnolla varustettu, että se jaksaa ajatella myös muita eikä tarvitse heitä painaa alaspäin noustakseen itse. Tähän kiteytyy niin monta muutakin luonteen piirrettä, että tarvitsee mainita vain tämä yksi. Ulkonäöstä vielä sen verran, että rakas ihminen näyttäytyy myös omissa silmissä kauniimpana kuin ehkä muiden. Toki arvostan tuuheaa tukkaa, kauniita silmiä ja sopusuhtaista vartaloa, mutta ei nekään ole mikään välttämättömyys.
Mies:
- Huomioi ensitreffeistä alkaen
- Uskaltaa söpöillä
- Siisti
- Motivoi itse itseään ei varsinaisesti tarvi sparrausta
- Kehittää mieskuntoaan molempien hyväksi
Nainen:
- Viettelee
- Pehmeä
- Lukee miestä
- Osaa antaa tilaa
- Ottaa osaa sänkyelämykseen