Saako mistään lainaa parin kuukauden maksuajalla?
Joo, asiat ovat huonosti nyt. Ei auta viisastella.
Kommentit (10)
Vierailija kirjoitti:
Panttilainaamo?
Ei minulla ole mitään sellaista.
Ap
Voisitko lainata joltain sukulaiseltasi ?
Vierailija kirjoitti:
Voisitko lainata joltain sukulaiseltasi ?
Ei ole ketään.
Ap
En tiedä kuinka pitkän maksuajan pikavippeihin voi saada ?
https://www.takuusaatio.fi/selviydy-veloistasi/velkojen-maksukeinot/sos…
Kunnan myöntämä sosiaalinen luotto? Turvallinen vaihtoehto, voi kestää aikaa että saa.
Luottokortti? Jossa luottoraja tapissa. Suht turvallinen vaihtoehto. Esim. Bank Norwegian antaa helpohkosti, mutta korkea korko, jos ei maksa pian pois. Eka kuukausi on halpa korko, tokasta alkaa juosta kova.
Kolmas, vihoviimeinen vaihtoehto, mutta jos mikään muu ei auta: pikavippi. Jos otat vain yhden kerran ja pystyt maksamaan heti 2 kk päästä pois, et joudu velkakierteeseen. Olen kerran elämässäni ottanut ja maksoin seuraavassa kuussa takaisin, jolloin sain jopa korottomana. Enkä ole koskaan ottanut uudelleen.
Toisesta kuukaudesta lähtien alkaa juosta hirveä 20 % korko, joka on tie velkahelvettiin, jos ei maksa saman tien pois. Eikä pidä tietenkään ottaa uutta vippiä, jotta saa vanhan maksettua pois, tiedät vaarat varmasti. Mutta itse pelastuin tällä.
Pikavipin idea on saada sinut olemaan maksajana mahdollisimman pitkään, jotta tuotat kalliita korkotuottoja. Eli mitä nopeammin maksat kaiken pois, sitä halvemmalla pääset. Muuten voit jatkaa maksamista vaikka kuinka kauan, (mikä on huonoin vaihtoehto).
Kannattaa välttää pikavippiä viimeiseen asti, mutta jos otat, lue ehdot.
Huom. pikavippifirmoissa on eroja, joitakin firmoja pyörittävät talousrikolliset. Tyyliä J.W.yhtiöt.
Isoja pikavipin antajia on esim. Bank Norwegian jolla on sentään lentoyhtiö. Ja esim. Ferratum on isoimpia toimijoita, jotka eivät ehkä yhtä aggressiivisesti yritä tuhota velallisiaan. Mutta lue ehdot ennen kuin otat, mikä todellinen vuosikorko, ettei ole tuhansia prosentteja. En ole pikavippifirman palveluksessa mutta olen ottanut joskus vipin enkä enää koskaan ota, kun sain maksettua pois.
Vierailija kirjoitti:
https://www.takuusaatio.fi/selviydy-veloistasi/velkojen-maksukeinot/sos…
Kunnan myöntämä sosiaalinen luotto? Turvallinen vaihtoehto, voi kestää aikaa että saa.
Luottokortti? Jossa luottoraja tapissa. Suht turvallinen vaihtoehto. Esim. Bank Norwegian antaa helpohkosti, mutta korkea korko, jos ei maksa pian pois. Eka kuukausi on halpa korko, tokasta alkaa juosta kova.
Kolmas, vihoviimeinen vaihtoehto, mutta jos mikään muu ei auta: pikavippi. Jos otat vain yhden kerran ja pystyt maksamaan heti 2 kk päästä pois, et joudu velkakierteeseen. Olen kerran elämässäni ottanut ja maksoin seuraavassa kuussa takaisin, jolloin sain jopa korottomana. Enkä ole koskaan ottanut uudelleen.
Toisesta kuukaudesta lähtien alkaa juosta hirveä 20 % korko, joka on tie velkahelvettiin, jos ei maksa saman tien pois. Eikä pidä tietenkään ottaa uutta vippiä, jotta saa vanhan maksettua pois, tiedät vaarat varmasti. Mutta itse pelastuin tällä.
Ei se pikavippi sisällä mitään myrkyllistä valuuttaa vaikka sen ottaisi kerran tai viisi. Ehdot lukemalla selviää kuten missä tahansa muussa palvelussa. Aloittajan tapauksessa ei tarvitse kuin valita palvelu, tarve on täytettävissä.
Ihmeen hysteerisiä ihmiset näistä lainoista. Mitä se kenellekään kuuluu paljonko kukakin on valmis maksamaan takaisin lainatusta rahasta?
Iainaa netistä ilman vakuuksia - https://hespac.com/crefi.htm Palvelu oli nopea ja sujuva. Rahan sain tililleni puolessa tunnissa.
Panttilainaamo?