Onko täällä muita rönttäisiä ja homssuisia ylempään keskiluokkaan kuuluvia?
Tuli vaan mieleen tuosta toisesta ketjusta kun täällä aina annetaan hyväosaisten tai suoranaisen eliitin tunnusmerkeiksi huoliteltu olemus ja käytös. Ei tatuointeja, ei räväkkää pukeutumista, ei kiroilua jne. mitä nyt palstalla pidetään junttien touhuna.
Itse en tunnista itseäni noista kuvauksista, vaikka olenkin koulutukseltani FT ja perheeni tulot ovat reippaasti mediaania paremmat.
Hiukset on aina kuin harakanpesä hankalan hiuslaadun takia, meikki ei pysy hyvänä vaikka kuinka yrittäisi, mieluiten pukeudun bändipaitaan ja farkkuihin, vaikka tarvittaessa myös jakkupuku istuu päälle. Kiroilen, töissäkin, jos sille on aihetta. En hoida kynsiäni kummemmin kun vapaa-aika menee esim. kasvimaata kuopsutellessa. Palstailenkin vielä!
Ikinä ei siis ulkomuodosta uskoisi, mistä sosiaaliluokasta tulen.
Jos jotain tunnusmerkkejä ns. luokasta on, niin kulutan kestävästi ja pyrin luonnonvaroja säästävään elämäntyyliin, harrastan kulttuuria, arvostan pohjoismaista hyvinvointivaltiota jne.
Muita samanlaisia homssuja paikalla?
Kommentit (22)
Yliopistolla meitä rönttäliisoja riittää. Tulojen puolesta tutkijat ei tietenkään yllä ylempään keskiluokkaan, mutta ollaanpa korkeasti koulutettuja ainakin
Yksi äärimmäisen homssuinen ja räjähtäneen näköisenä liikkuva FT ilmoittautuu o/
Mun spurgulook on jo jonkinasteinen tavaramerkki kavereiden ja osin kollegoidenkin keskuudessa. Ei vaan kiinnosta laittautuminen, olen ennemmin ihan rehellisesti outo :D