Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jotkut tilittää katkerana Twitterissä että Veitolan ohkelma Marinista oli liian positiivinen?

Vierailija
27.10.2022 |

En mä nyt olettanutkaan, että kyseinen ohjelmaformaatti olisi tosi kriittinen.

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
27.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se oli tunnin vaalimainos Marinille niin kuin se ekakin ohjelma. Nyt vaan ei kehuttu miten hyvin koronan hoito meni.

Vierailija
2/5 |
27.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Poliitikot, jotka ravaavat lifestyle-ohjelmissa, eivät ansaitse ainakaan minun luottamustani. Tekisivät töitänsä eivätkä olisi julkkiksia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
27.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oli purkitettu ennen tissi ja jauhokohuja.

Vierailija
4/5 |
27.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

No eikö se nyt ole tullut viimeisen muutaman vuoden aikana selväksi että kaikki mihin vain etäisestikin liittyy nykyinen pm on väärin tehty, aivan pielessä ja vähintäänkin kyseenalaista. Niin että ei kyllä mikään yllätys Twitter itkijät. Se vaan on niin kamalaa että meillä on osaava, älykäs, asiaorientoitunut, karismaattinen, aito, kaunis, kansainvälisesti arvostettu ja silti omana itsenään pysynyt ihminen pääministerinä. Lisäksi vielä kun ei ole velkaa millekään hyvä veli verkostolle, eikä sitä kautta ole kellään ns. otetta hänestä, niin harmittaahan se. Voin vain kuvitella miten tiettyjen piirien peppua kivistää 🤣🤣🤣

Vierailija
5/5 |
27.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuon ohjelman jälkeen tulleen bilekohun yhteydessä valitettiin, että miksei keskitytä itse asioihin kun tuokin ohjelma keskittyy biletykseen ja ulkonäköön.