Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Vaimoni omituinen käytös

Vierailija
27.10.2022 |

Maanantaina vaimoni ehdotti mulle, jos kokeiltaisiin kolmenkimppaa. Tietysti mä siihen suostuin. Kysyin, että kuka se toinen nainen tulee olemaan?
Nyt vaimo on mököttänyt melkein neljä päivää.

Olisiko se suuttunut yhtä pahasti, jos olisin vastannut, että kimppapanot ei kiinnosta?

Kommentit (16)

Vierailija
1/16 |
27.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä me voidaan tietää mistä sun vaimosi olisi tai ei olisi suuttunut??

Vierailija
2/16 |
27.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minäkään en tiedä. Mutta mitä sinä naisena sanot. Kummastako vastauksesta itse olisit loukkaantunut verisemmin?

Olisiko minun pitänyt ajatella vain vaimoni nautintoa?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/16 |
27.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se halus tietysti että tulee toinen mies mukaan. Mutta jos haluaa toisen miehen sinne niin ei silloin voi suuttua siitäkään että sä haluat naisen. Joko kokeilette molempia taikka sitten ei tule koko asia kysymykseenkään.

Vierailija
4/16 |
27.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minäkään en tiedä. Mutta mitä sinä naisena sanot. Kummastako vastauksesta itse olisit loukkaantunut verisemmin?

Mitä sinä teet tiedolla jonka joku random antaa ja jolla ei ole mitään tekemistä vaimosi ajatusten kanssa, mitä se sinua hyödyttää? Ei kaikki naiset ole samanlaisia tai ajattele samoin, kuten ei miehetkään.

Juttele asiasta vaimosi kanssa, hyvän tähden.

Vierailija
5/16 |
27.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä vaimosi suuttui siitä, että et osannut itse päättää kenen naisen haluat kolmanneksi?

Vierailija
6/16 |
27.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä sinä teet tiedolla jonka joku random antaa ja jolla ei ole mitään tekemistä vaimosi ajatusten kanssa, mitä se sinua hyödyttää? Ei kaikki naiset ole samanlaisia tai ajattele samoin, kuten ei miehetkään.

Ainahan täällä kysellään mielipiteitä. Mikä sinun omasi on?

Vaimolta ei luonnollisesti voi kysyä, kun se mököttää. Eikö tämmöinen mököttäminen olekaan vaan miesten juttu?

Vierailija
7/16 |
27.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ehkä vaimosi suuttui siitä, että et osannut itse päättää kenen naisen haluat kolmanneksi?

Ei. Se ei voi olla syy. Silloin kysymyksenasettuelu oli täysin väärä. Tosin en mä ajatuksia ole koskaan pystynyt lukemaan.

Silloin olisi pitänyt kysyä, että kenet naisen haluaisit kanssamme sänkyyn?

Vierailija
8/16 |
27.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Halusi varmaan miehen kolmanneksi, of course.

Vierailija
9/16 |
27.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vaimolta ei luonnollisesti voi kysyä, kun se mököttää. Eikö tämmöinen mököttäminen olekaan vaan miesten juttu?

No mun mielipide on että tää sun avaus oli huonosti muodostettu provo jolla yrität kalastaa tietynlaisia vastauksia enkä siihen leikkiin lähde.

Vierailija
10/16 |
27.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, nyt olit hieman ns. tahditon. Pyydä vaimoltasi anteeksi ja sano että hyväksyt miehenkin kimppaan.

Sovintoseksi on sitä parasta seksiä!

Vierailija
11/16 |
27.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei naisten ajatuksenjuoksua voi ymmärtää. Siinä ei usein miehen näkövinkkelistä ole mitään selkeää logiikkaa. Naiset on oikukkaita eli se on taitolaji luovia ja ymmärtää mistä milloinkin kiikastaa.

Vierailija
12/16 |
27.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaimosi saattoi haluta miehen mukaan eikä naista. Ei tuo silti mikään hyvä syy ole suuttua tai mököttää.

Vierailija
13/16 |
27.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No mun mielipide on että tää sun avaus oli huonosti muodostettu provo jolla yrität kalastaa tietynlaisia vastauksia enkä siihen leikkiin lähde.

Olet jo leikissä mukana.

Vierailija
14/16 |
27.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

anna mä arvaan sillä olisi ollut työpaikalla kaveri valmiina, toki jo varmaan koeajanut vaimosi kusirännin

Vierailija
15/16 |
27.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä vaimosi halusi miehen mukaan ja suuttui, koska et pitänyt sitä edes vaihtoehtona? Tai sitten testasi sitä, haluatko sinä vakavissasi kolmenkimppaa ja koska vastasit myöntävästi vastaus ei miellyttänyt sillä vaimosi ei oikeasti halua kolmistaan yhtään mitään. Jälkimmäinen menee vähän oudoksi, mutta en pidä mahdottomana. Mene ja tiedä, suosittelen puhumaan vaimosi kanssa sitten kun suostuu puhumaan.

Vierailija
16/16 |
27.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

anna mä arvaan sillä olisi ollut työpaikalla kaveri valmiina, toki jo varmaan koeajanut vaimosi kusirännin

Sulla on naisen anatomiasta vielä opinnot kesken, menepä takaisin terveystiedon tunnille. Virtsa tulee virtsaputkesta, ei emättimestä.