Mies nuuskaa salaa. Mitä teen?
Olen ollut hullaantunut mieheen ja nyt vasta pitkän seurustelun jälkeen sain selville, että mies nuuskaa salassa. Minusta tapa on ällottävä, kuten tupakointikin. Olen todella järkyttynyt, pettynyt ja surullinen. En voi luottaa mieheen. Mitä nyt teen?
Kommentit (18)
Provo.
Nuuskaa ei voi käyttää salaa.
Se tuoksahtaa niin suusta kuin vaatteistakin.
Jos haluat ostaa hänelle nuuskaa niin pistäydy Haaparannassa. Sieltä sitä saa.
Älä ainakaan suutele. Laita pöydälle valistusvihkosia. Pariterapia, ero? Keskustelu? Hysteerisiä kohtauksia.. ok, ne eivät auta varmaan. Onko hänen arki niin hektistä että on pakko olla nikotiinit ja muut ainekset siinä mukana. Juoko? Miehen vaihto ja kierrätys ? Mies ei varmaan lopeta sitä tapaa, liekö koukuttunut ja arvostelu voi vaan kiihdyttää käyttöä. Vähentämällä voisi ehkä joskus lopetus onnistua ehkä 10-20 vuoden päästä. Mieti mitä itse haluat elämääsi ja mitä et, sen mukaan toimi.
No jaa, itse en deittaile tupakoijaa enkä nuuskaajaa joten varmaan vain kertoisin tilanteen miehelle ja jatkaisin elämääni.
Kerrot tietenkin ettei tarvitse salaa nuuskata, vaan voi käyttää ihan vapaasti.
Miksi joku laittaa kakkaa huulen väliin.
Koita ylipuhua se lopettamaan, ettette molemmat saa suusyöpää. Toisen nuuskaus on terveysriski itsellesikin.
Vierailija kirjoitti:
Provo.
Nuuskaa ei voi käyttää salaa.
Se tuoksahtaa niin suusta kuin vaatteistakin.
No ei nyt vaatteista, mutta joo suusta kyllä. T: nuuskaavan miehen vaimo, 30v yhdessä. Jos ap et siedä ko tapaa, se taitaa olla sit sianjättöaika...
Mies käytti nuuskaa salaa 4 vuoden ajan. Sanoin ettei tartte salailla.
Tuntuu että osa käytön viehätyksestä liittyi just salailuun. Käyttää nykyään vähemmän.
Ehdota, että vaihtaa johonkin toiseen paheeseen, alkoon tai uhkapeleihin.
Vierailija kirjoitti:
Miksi joku laittaa kakkaa huulen väliin.
Ihan samoin voi kysyä, miksi joku sytyttää tupakan ja pistää sen suuhunsa ja vetää tupakan savut henkeensä.
Nuuska korvaa tupakan.
Suomessa ei myydä nuuskaa.
Nuuskan myynti Suomessa on kielletty.
Mun poika, 20, käyttää kans ja paljon. Huomaa milloin ottanut, on silloin semmonen "taukea".
Inhoan sitä hajua ja tapaa kun puhuu biitti huulessa. Typerän näköistä ja kuuloista.
Nyt todella toivon että tapaa jonkun Ihanan tytön jolle tuo ällö tapaa on turn-off. Muuten ei poika lopeta, ei.
Salaa? Onko mies alaikäinen ja käyttää nuuskaa salaa vanhemmiltaan vai keneltä?
Mitä se meille kuuluu? Nuuska vie hänen hampaat, näkyykö jo? Haiseeko hengitys pahalle?
Itse käytän alkoholia salaa. Nyt luin maksakirroosista. Järkyttävää luettavaa. Minulla tuli paskat housuun pelkästä pelosta kirroosia kohtaan. Ensin pepustani kuului todella kovaäänistä ja pitkäkestoista rutinaa(kaasua) ja sen jälkeen ripuli roiskui housuihini kovalla paineella. Nyt laitan korkin kiinni lopullisesti
Ap
Vierailija kirjoitti:
Koita ylipuhua se lopettamaan, ettette molemmat saa suusyöpää. Toisen nuuskaus on terveysriski itsellesikin.
Millä perusteella? Tarttuuko nuuskaus?
Miksi sun pitäisi tehdä mitään?