Tein kakun ja taikinaa sekoittaessa huomasin seassa kuolleen kärpäsen
Tein siis kuivakakun ja kun aloin sekottaa taikinaa nuolijalla, huomasin nuolijassa kuolleen kärpäsen. En tiedä mistä se sinne tuli, jauhojen mukana tai kenties mantelirouheen, jota myös tuli taikinaan. Kun mittasin aineita, en nähny mitään kärpästä, mutta eihän niitä aina huomaa..
No anyway, nyt on kakku uunisa mutta mietin viittiikö sitä enää syödä? Jotenki ällöttää ajatella jos sielä on lisää kuolleita kärpäsiä 🤢🤢 ja tällä näytti olevan vaan yksi siipi, joten kiva, ilmeisesti toinen siipi ehti murskaantua taikinan joukkoon 🙂🙂🙂
Kommentit (25)
Anna kakku jollekkin vegaanille ja sitten naurat etta lihaa syot
Rusinasta se menee likinäkösimmälle. Laita se pullan pinnalle niin paistuu rapeaksi.
P.s. paskakärpäset on just niitä parhaita.
Vieraille sen kuitenkin tarjoat, ei kukaan ihmettele vaikka et itse syökään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No eikö kellekää muulle muka tuu sellasta tunnetta että ällöttää syödä sitä kakkua kun tiedostaa että ainaki yks kuollu öttiäinen oli seassa? Kun mistä sitä tietää jos niitä on lisääki siellä seasaa vaikka koitin kahtoo ettei oo.. sit otat kakkupalan ja puraset niin tuleeki joku kärpäsenpää suuhun..
Ap
Joo, onhan se hieman ällöttävää. On monesti kesällä käynyt niin, että kärpänen on mennyt johonkin juomaan, mutta olen vaan noukkinut pois. Näyttikö kärpänen kokonaiselta, siis saitko sen kokonaan pois taikinasta? Kuumuus kyllä tappaa bakteerit ym., joten kakku on vaaraton. Ehkä et enää muista kärpästä, kun joku päivä kuluu tässä välissä.
Sain joo 😄 ainoastaan se toinen siipi näytti puuttuvan 🤮 mut voihan se olla että se oli lähteny siltä jo ennen kun tuli mun taikinaan 😂🤦
Ap
Joo, onhan se hieman ällöttävää. On monesti kesällä käynyt niin, että kärpänen on mennyt johonkin juomaan, mutta olen vaan noukkinut pois. Näyttikö kärpänen kokonaiselta, siis saitko sen kokonaan pois taikinasta? Kuumuus kyllä tappaa bakteerit ym., joten kakku on vaaraton. Ehkä et enää muista kärpästä, kun joku päivä kuluu tässä välissä.