Indiska hakeutuu konkurssiin, jäätkö kaipaamaan kyseistä ketjua?
En muistanutkaan että myymälät ollu Suomessa jo yli 20 vuotta.
Kommentit (50)
Oliko Mikkelissä aikoinaan Indiska? Mulla on hämärä muistikuva, että olisisn sellaisessa opiskeluaikana joskus käynyt, mutta saatan sekoittaa johonkin muuhun...
Vierailija kirjoitti:
Oliko Mikkelissä aikoinaan Indiska? Mulla on hämärä muistikuva, että olisisn sellaisessa opiskeluaikana joskus käynyt, mutta saatan sekoittaa johonkin muuhun...
Ihan mahdollista, Jyväskylässäkin oli jonkin aikaa.
Löytyihän sille uusi ostaja. Myymälät jatkavat toimintaansa ja verkkokauppakin aukeaa taas pian.
Siellä oli ihania astioita. Olen ostanut sieltä mm jättikokoisia teemukeja, jotka ovat ihan parhaita. Vaatteita en ole siitä liikkeestä koskaan ostanut, ei olleet minun makuun ja niiden laadusta en tiedä mitään. Tylsää, että meni konkkaan.
Oho. Joku kertoi äskettäin että Indiska menee konkkaan, mutta en uskonut sitä, kun en ollut kuullut siitä aiemmin.
En, tuotteet oli aika huonolaatuisia
Olen nuorena ostanut sieltä mekkoja. Nyt olen 70 v, joten en jää kaipaamaan.
En ole koskaan kuullutkaan siitä, en ainakaan muista kuulleeni. En varmasti kaipaa.
En jää. Minulla on ihania muistoja lapsena ja teininä Ruotsista, kun Indiskassa oli ihana tunnelma itämaisine musiikkeineen ja sisustuksineen, mutta Suomen Indiskassa ei ole ollut ikinä mitään tunnelmaa, ja hinta-laatusuhdekin surkea.
Jotkut sisustustuotteet ja astiat kyllä kauniita.