Onko yhdyntä sinulle " varma" merkki hyväksytyksi tulemisesta?
Eli kun saat seksiä, tunnet sen olevan tae siitä, että edes joku sinua haluaa = olet ihan ok.
Kommentit (2)
Olen reippaasti ylipainoinen, väsynyt ja masennukseen taipuvainen nainen, kun taas mieheni on erittäin hyvinmuodostunut ja urheilullinen, komea ja fiksu sekä hyväntuulinen ihminen.
Ristiriita voi vaikuttaa sovittamattomalta, mutta meillä on hyvä liitto. Itsetuntoni on äärimmäisen heikko, mutta mieheni on minulle ehdoton tuki eikä hän koskaan epäröi osoittaa kiintymystään minulle.
Seksi on meille tärkeää, ja sen avulla voimme joinakin vaikeina aikoina kommunikoida, kun sanat eivät löydy tai olisivat liikaa. Seksielämämme on uteliasta ja leikkisää, myös turvallisen tavallista tarvittaessa.
Joskus tuntemukset ovat niin voimakkaita, että alan loppujen lopuksi itkeä, ja silloin mies kuivaa kyyneleitäni ja sanoo, että hän rakastaa minua myös. Sellaisina hetkinä aloitamme usein uuden kierroksen, sillä mieskin yleensä kiihottuu nopeasti huomatessaan minun kiihkoni.
Nuorempana en uskaltanut ryhtä edes lyhyisiin seksisuhteisiin, sillä tiesin, etten kestäisi niiden keinotekoisuutta ja hyväksikäyttö-piirteitä. Nyt olen onnellinen tämän miehen kanssa.
Jos pääsee harrastamaan seksiä kauniin, älykkään ja itsevarman naisen kanssa, silloin ehkä on.