Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olisko ihanaa päästä julkisuuteen ja tulla miljonääriksi suihinottovideon avulla?

Vierailija
04.11.2006 |

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
04.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

sekä apposen avoimena olevat silmät.

Vierailija
2/10 |
04.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei, ei olisi ihanaa.

Jos haluaisin julkisuuteen, haluaisin esimerkiksi siksi, että olisin tehnyt jotain merkittävää. Minut tunnettaisiin kaikkialla maailmassa vaikkapa hyvän tekijänä, " uuden ajan äiti teresana" .

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
04.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle riittäisi tuo ja sanan loppuosa, voin jättää sen julkisuusihanuuden muille. :) Mutta en usko, että tuota voi tapahtua mitenkään.

Vierailija
4/10 |
04.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

tulisit suihinotolla miljönääriksi? Kyllä miljönääriksi tulemiseen tarvitaan ihan toisenlaisia avuja.

Vierailija
5/10 |
04.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisiko kiva, jos joulupukki toisi kesälläkin joululahjoja?

;)

Vierailija
6/10 |
04.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

BTW: Sanotteko te muuten aina lapsillennekin, että " höpsistä, ei tuommoista kannata edes ajatella kun ei se ole mahdollista/ei se liity juuri meidän elämäämme (ainakaan tietääkseni)/mietitään nyt vain realistisia asioita: haluatko punaiset vai siniset sukat?" ...

Olen vain pyöritellyt mielessäni esim Paris Hiltonia ja hänen tempauksiaan. Joskin myönnettäköön, että hän oli ennen suikkiinottovideotakin miljonääri.

Mieheni mielestä Paris Hilton on vain fiksu ja laskelmoiva kun tienaa mm. hemaisevaa peppuaan näyttämällä vielä enemmän omaisuutta.

Olen ehkä hieman tylsä, mutta mun mielestä tissi-pimppijulkisuudella tienatut rahat eivät ole tavoittelemisen arvoisia, vaikka samaa fyrkkaahan se on mitä toisenlaisellakin liiketoiminnalla voisi tahkota (teoriassa, edelleenkin).

Eli kysymys oli: Olisko niinku silleen mageeta, jos saisitte suikkiinottovideolla kuuluisuutta sekä leivän päälle särvintä?

Vierailija
7/10 |
04.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun on ihan mahdoton arvostaa ihmistä, jonka pään sisällä ei ole mitään ---> on valmis tekemään ihan mitä vaan saadakseen julkisuutta. Ja kun saa rahaa, ei edes osaa käyttää sitä järkevästi vaan tekee edelleen lisää idioottimaisia tempauksia.

Ei ole mielestäni Paris Hiltonin elämä mitenkään kadehdittavaa. Jos suihinottovideon avulla saisin oikeasti jotain, voisin harkita. Raha yksin ei riitä.

Vierailija
8/10 |
04.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

oletko edes katsonut kyseistä videota?

Vierailija
9/10 |
04.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

saa ladattua sieltä mistä leffat, pelit ja musiikit eli p2p verkoista

Vierailija