Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
Palvelutilanteista kritiikkiä
ihan tavallinen asiakas
27.10.2022 |
Minkälaisia naurettavia ja myös törkeitä ja raivostuttavia palvelumokia asiakkaat saavat kokea ja kohdata päivittäin eri tilanteissa?
Itseäni ärsyttää lääkäreiden tylyt kommentit tai puhumattomuus, sekä kaupoissa ja ravintoloissa tilanteet, joissa henkilökunta on töykeää, eikä osaa valitusta ja kritiikkiä ottaa vastaan ilman asian vähättelyä ja selittelyjä.
Kommentit (1)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Alue: Aihe vapaa
Samaa mieltä!
Monesti tuntuu että asiakkaana minun pitäisi palvella asiakaspalvelijaa. Ne on käyneet koulutkin siihen ja kaikki! Ei silti osaa palvella, edes hymyillä tai olla ystävällisiä. Niille pitää silti hymyillä ja lopuksi vielä kiittää?!