Kerropa naurettavan pienistä asioista, joista valitetaan.
Aiheesta on voinut olla ketju aiemminkin, en tiedä. Kirjoitin tämän, kun luin juuri lehdestä, että joku valittaa esim.kahvikupin muodosta tai seinän väristä. Nämä hotellissa. Mistä, sinun mielestäsi pikkuasioista ihmiset valittavat? Tai myönnä ja kerro, mistä sinä itse olet valittanut.
Kommentit (44)
Jotkin valittaa sateesta. Ja siitä että kesä loppui. Turhaa ruikutusta kun niille ei vaan voi mitään.
Kyllä vaan, kolmonen, tämä ikuinen säästä vinkuminen!!! Kuuntelin kerran rankkasateessa ajellessani yhtä radiokanavaa autossa, mikä lie ollut, ja jokaisen spiikin väliin laitettiin joku sateeseen liittyvä biisi. Ja voi sitä valitusta, kun piti vielä uikuttaa koko ajan. "Hyvää huomenta kaikille, jotka joudutte sateessa töihin menemään, toivottavasti sade loppuu pian, on ankeeta ja harmaata ja blaa blaa", oli aiheet vähissä.
Tien toisella puolella rakennetaan omakotitaloa. Remppamiesten autot ovat aina miten sattuu pysäköitynä juuri liittymämme edessä niin, että autoa on vaikea ajaa meidän pihalta tielle. Pitäisi jaksaa suvaita ja ymmärtää ja joustaa, mutta valitin asiasta jo suoraan rakennusprojektistaan stressaantuneelle naapurille saaden hänet suuttumaan. Koin valittavani tosi pienestä ja nyt mietin oliko se sittenkään pientä. Kai ne autot täytyisi kapealla tiellä parkkeerata niin, ettei se haittaa muuta liikennettä? Naapurin mielestä nyt vain on niin, että autot ovat miten ovat.
Vierailija kirjoitti:
Naapurin jouluvalot, tai kausivalot. Ja en ole itse valittanut ;D
Hahah, joo. Tämä! Itse laitoin meille kausivalot heti, kun alkoi olemaan hämärämpää sateisella säällä. Siis syyskuun lopussa jo. Eiköhän joku koiran ulkoiluttaja narissut ystävälleen ohi kulkiessaan, että nuo jouluvalot tulee joka vuosi aiemmin. Ja kyse ihan neutraaleista yksivärisistä ledeistä. Ei mistään vilkkuvista joulupukkivaloista. :D
Säästä. Siihen kun ei voi itse vaikuttaa, niin onko kurjempaa aihetta. Lisäksi säästä valittajille ei tunnu mikään kelpaavan: joko on liian kylmä tai kuuma tai jos ei nyt vielä niin kohta...
Kerran bussipysäkillä kuulin kun joku valitti kaverilleen että bussi on kaksi minuuttia myöhässä. Siis siinä vaiheessa kun bussi tuli pysäkille.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä vaan, kolmonen, tämä ikuinen säästä vinkuminen!!! Kuuntelin kerran rankkasateessa ajellessani yhtä radiokanavaa autossa, mikä lie ollut, ja jokaisen spiikin väliin laitettiin joku sateeseen liittyvä biisi. Ja voi sitä valitusta, kun piti vielä uikuttaa koko ajan. "Hyvää huomenta kaikille, jotka joudutte sateessa töihin menemään, toivottavasti sade loppuu pian, on ankeeta ja harmaata ja blaa blaa", oli aiheet vähissä.
ja kesällä se valitus länmöstä jpka jatkuu jo kolmatta päivää.
Asiat mille ei itse voi mitään varmasti turhauttaa mutta kannattaako niitä ottaa henkilökohtaisesti.
Sää ei ole koskaan hyvä. Kesällä toivotaan että olisi talvi tai viileää, talvella toivotaan että olisi kesä ja lämmin. Jos vettä sataa, niin se on huono juttu koska "aina sataa" ja sitten kun ei sada, niin voivotellaan kun on aina niin kuivaa. Toivotaan että tulisi lunta, jotta olisi kirkkaampaa ja nätimpää. Sitten kun lunta sataa, niin tulee liikaa ja liian usein. Halutaan että on pakkasta, sitten kun pakkasta on niin sitä on liikaa ja toivotaan että olisi kesä. Jne.
Ehkä turhat ihmisten valitukset ja jupinat on vähän karsiutuneet kun naapuri hyökkäsi eurooppalaiseen maahan. Asiat menevät oikeisiin mittasuhteisiin.
Tossa palstan BB-ketjussa ihmiset valittavat siitä, että osa tykkää eri henkilöstä kuin he itse
Jotkut ihmiset valittaa kaikista pienistä asioista. Siis ihan tapana. Yhden kaverin kanssa lopetin yhteydenpidon siitä syystä, että valittaa ihan kaikesta naurettavasta ihan koko ajan. Aina töissä on joku huonosti, tai lasten opettajissa joku vika tai vähintään kaupan uusi järjestys niin surkea, että kauppareissuun menee nyt tupla-aika. Naurettavin on ehkä ollut valitus vieressä olevan koulun pihalta tulevasta metelistä. Siellä on satoja lapsia, välitunnilla kuuluu ääniä eikä kukaan ole pakottanut muuttamaan koulun viereen.
Vierailija kirjoitti:
Ehkä turhat ihmisten valitukset ja jupinat on vähän karsiutuneet kun naapuri hyökkäsi eurooppalaiseen maahan. Asiat menevät oikeisiin mittasuhteisiin.
no tätäkin palstaa lukiessa uskallan vähän epäillä että vaikuttaisi kovinkaan paljon.
Valittajilla on oma sloganinsakin ehkä tietämättään: "kaikki vastustaa, mutta saha puoltaa".
:)
Siitä, että joku toinen tykkää kuivakakuista
Radiojuontajien aamuherätykset.
Pitävät itseään jonain uniikkina lumihiutaleena ja arjen supersankarina kun "ne aamuherätykset".
Luulevat varmaan että kaikkien työaika on 8.30-16, vaikka varmaan miljoona suomalaista tekee vuorotyötä...
Vierailija kirjoitti:
Jotkut ihmiset valittaa kaikista pienistä asioista. Siis ihan tapana. Yhden kaverin kanssa lopetin yhteydenpidon siitä syystä, että valittaa ihan kaikesta naurettavasta ihan koko ajan. Aina töissä on joku huonosti, tai lasten opettajissa joku vika tai vähintään kaupan uusi järjestys niin surkea, että kauppareissuun menee nyt tupla-aika. Naurettavin on ehkä ollut valitus vieressä olevan koulun pihalta tulevasta metelistä. Siellä on satoja lapsia, välitunnilla kuuluu ääniä eikä kukaan ole pakottanut muuttamaan koulun viereen.
Valittaja on todella raskas ihminen. Onneksi voi itse valita kenen kanssa on tekemisissä.
Valittelen asiasta kuin asiasta. Ei asiaa josta en saisi väännettyä jotain valittamisenaihetta jos en muusta niin vaikka muurahaisen pierusta.
Naapurin jouluvalot, tai kausivalot. Ja en ole itse valittanut ;D