Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Muita ketkä harkitsee ja yrittää muuttaa pois Suomesta?

Vierailija
26.10.2022 |

Inflaatio on kova, kaupassa pitää alkaa seurata hintoja, energia kallis, terveyshuolto kyykkää, syksy ja talvi ankeaa

Minulla on mahdollisuus olla 100% etätöissä myös ulkomailla. Työnantaja antoi vihreetä valoa ja ymmärtää tilanteen.

En näe enää syytä jäädä tänne kärvistelemään.

Kommentit (103)

Vierailija
21/103 |
26.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Muutin. Kesät tulen viettämään Suomessa jatkossakin. Itse kyllästyin Suomen henkiseen tilaan. Ensin jokainen media aivopesee ihmisiä koronalla muutaman vuoden, nyt vuorossa Venäjä-vastaisuus.

Minne muutit?

Vierailija
22/103 |
26.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harkitsen myös, mutta olen yliopistossa 2. vuodella. En tiedä viitsinkö jättää kesken, olisin tuhlannut säästöistä tuhansia euroja turhaan, ja opintolainaakin jäisi, vaikka tutkintoa ei olisi.... Yritän saada kandin kasaan, ja sitten sanon toivottavasti heipat Suomelle.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/103 |
26.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei. Yritä älä. Muuta... tai muuta älä. Yrittämistä ole ei.

Vierailija
24/103 |
26.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

nyt on haastavaa muuttaa kun joka puolella rahastetaan ihmisiä rutiköyhiksi - tämähän on yhteinen tavoite corporaatioilla jota tuetaan kaikin tavoin eri maissa... nyt tarvittaisiin kansainvälinen vastarinta yli maarajojen tälle valtavalle rahastukselle... ei tämä ole inflaatiota nähnytkään vaan silkkaa valtavaa katteiden nostoa ja ihmisten köyhdyttämistä...

Vierailija
25/103 |
26.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse lähden ihan amishommiin ulkomaille. Enemmän jää lapaseen lähes missä vain, kun verotus on järkevämpää. Sen kuuluu maksaa joka käyttää palveluita. Jos ei käytä niin rahat tilille eikä valtiolle.

Vierailija
26/103 |
26.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tänne kannata jäädä jos vain mahdollista ,siihen suuntaan menee tämän huulipuna hallituksen kanssa.

Vierailija
27/103 |
26.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Muutin. Kesät tulen viettämään Suomessa jatkossakin. Itse kyllästyin Suomen henkiseen tilaan. Ensin jokainen media aivopesee ihmisiä koronalla muutaman vuoden, nyt vuorossa Venäjä-vastaisuus.

Kyllähän Venäjä on niin hienosti onnistunut tuhoamaan naapurimaasta, vähentämään väestöä, ja romahduttamaan fossiilisten käytön. Mitä nyt siinä on kuollut kymmeniä tuhansia, ympäristötuhit valtavat, ja miljoonat ihmiset vailla kotia. Kiitos Putin ja muut roistot.

Vierailija
28/103 |
26.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

No heipat vaan. Miksi vaivaudutte kesälläkään? Pysykää siellä onnelassa.

Vierailija
29/103 |
26.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me asutaan toisessa EU-maassa. Kyllä ne inflaatio ja energiakriisi jylläävät täällä ihan samalla lailla. Tosin täällä meillä on sellaiset työpaikat että nuo asiat eivät kaada meitä; Suomessa ei vastaavia töitä ole olemassa.

Vierailija
30/103 |
26.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muista maksaa koulutuksesi rajalla.

Vierailija
31/103 |
26.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Thaimaa kutsuu kuukauden päästä,pitäkää räntäkeleissä hauskaa .

Vierailija
32/103 |
26.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Espanjaan meidän perhe lähtee kun asunto siellä mutta tällä kertaa pysyvästi,adios suckers.

Vierailija
33/103 |
26.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Terveisiä Donbassiin Janus!

Vierailija
34/103 |
26.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minne muutit?

Venäjälle.

Vierailija
35/103 |
26.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä harkitsen, mutta sitten taas oon tosi läheinen perheeni, ystävien ja sukulaisten kanssa niin siksi en ole koskaan vienyt asiaa ihan realistiselle tasolle saakka 

Sama.

Jotta harkittavissa oleva muutto toteutuisi, niin ottaisin mukaani oman perheen lisäksi vanhempani, sisarukset perheineen, ainoan elossa olevan mummoni, anopin... näin alkuun. Olen hyvin tiiviisti yhteydessä omaan perheeseeni ja anoppi on myös läheinen. Tuntuisi kurjalta asua monien tuhansien kilometrien päässä.

Vierailija
36/103 |
26.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mihin ajattelit mennä halvempien hintojen perässä?

Venäjälle. Netissä on videoita miten siellä kaikki toimii ja on ihanan halpaa! 

Putinin alivuokralaiseksi.

Vierailija
37/103 |
26.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ylistääkö pitäisi vielä Venäjää?

Vierailija
38/103 |
26.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

The_Purge kirjoitti:

nyt on haastavaa muuttaa kun joka puolella rahastetaan ihmisiä rutiköyhiksi - tämähän on yhteinen tavoite corporaatioilla jota tuetaan kaikin tavoin eri maissa... nyt tarvittaisiin kansainvälinen vastarinta yli maarajojen tälle valtavalle rahastukselle... ei tämä ole inflaatiota nähnytkään vaan silkkaa valtavaa katteiden nostoa ja ihmisten köyhdyttämistä...

Ei köyhiä tarvitse alentaa. Ne on jo polvillaan.

Nyt laitetaan keskiluokka kyykkyyn.

Vierailija
39/103 |
26.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä joku mainitsi Suomen hyvän terveydenhuollon, itse asiassa terveydenhuolto on useimmissa Euroopan maissa paremmalla tolalla. Meidät on vain aivopesty Suomen "parhauteen" sen suhteen. Ja vakuutuksia voi ottaa. Itse aion lähteä täältä kunhan lapset omillaan. Varsinkin jos upotaan syvemmälle sosialismiin.

Vierailija
40/103 |
26.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Muista maksaa koulutuksesi rajalla.

Ei tuollaisia maksuja ole olemassa.

Ankea ajatus, että oma synnyinmaa olisi joku vankila, josta ei saisi muuttaa pois.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kahdeksan kahdeksan