Mitä syötte silloin kun ette jaksa kokata ja haluatte vaan jotain nopeasti
Nimimerkillä maha kurnii mutta ei huvita valmistaa mitään.
Kommentit (43)
Vierailija kirjoitti:
Fastfood kirjoitti:
Tilaan pikaruokaa.
Pikasempaa se on tehä itte äkkiä jotain. Paistaa vaikka munat leivälle. Ja säästyy rahaa.
Lasken munien paistamisen kokkailuksi ja kestän kyllä kurnivaa mahaa puolesta tunnista tuntiin. Rahaa ei tarvitse säästellä.
Fastfood kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Fastfood kirjoitti:
Tilaan pikaruokaa.
Pikasempaa se on tehä itte äkkiä jotain. Paistaa vaikka munat leivälle. Ja säästyy rahaa.
Lasken munien paistamisen kokkailuksi ja kestän kyllä kurnivaa mahaa puolesta tunnista tuntiin. Rahaa ei tarvitse säästellä.
Mutta tässähän haluttiin jotain nopeasti. Kananmunat paistaa parissa minuutissa.
Vierailija kirjoitti:
Fastfood kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Fastfood kirjoitti:
Tilaan pikaruokaa.
Mutta tässähän haluttiin jotain nopeasti. Kananmunat paistaa parissa minuutissa.
"Nopeasti" on suhteellista, kuten näköjään kokkailukin.
Paistan pari kananmunaa, sekaan silppuan keittokinkkua, sipulia, ja tomaattia. Cheddarsulatejuustoa päälle.
Eikä lihota!
Rapunuudeleita hernemaissipaprikan ja raejuuston kanssa. Tai ostan tacokanasalaatin. Tai paistan munia.
Riippuu siitä kuinka nälkä. Jos ei hirveä nälkä, niin syön hedelmän tai jugurttia. Jos suurempi nälkä, paistan munakkaan tai teen mikrossa puuroa.
Voileivän, joskus vaan levitteellä, joskus jotain muutakin päälle mitä sattuu olemaan saatavilla.
Tai lämmitän valmiin keiton.
Tai laitan pari pitsanpalaa pakastimesta mikroon.
Tai laitan pakastimesta keitettyä riisiä mikroon ja kuuman riisin sekaan sitten aukaisen pienen maustetun tonnikalatölkin.
Mitä hyvänsä eilistä ruokaa jota sattuu olemaan jääkaapissa, joskus yhdistelen eilistä ja toissapäiväistä. Mikroon vaan ja ääntä kohti. En ole nirso.
Jos on salaatiksi taipuvia aineksia niin teen pikaisesti sellaisen kun tekee mieli jotain tuoretta.
Keitettyä kananmunaa ja paahtoleipää.
Kaupan valmiita kaalikääryleitä ja puolukkahilloa. Joskus lämmitän mikrossa, mutta jos oikein laiskottaa niin oon syönyt myös kylmänä.
Vierailija kirjoitti:
Nudlar eli nuudeleita.Olen tosi ihastunut niihin ja alkanut aika usein pinnaamaan ruoanaiton kanssa että saan tehdä juuri nuudeleita.
Eiks ne nuudelit pidä valmistaa? Vai rouskutatko rapeina, suoraan paketista niin kuin näkkäriä?
Leipää ja jogurtin tai nuudeleita. Yritän kyllä vähentää noita nuudeleita, masentuneena söin melkein joka päivä.. Ei hyvä.
Fastfood kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Fastfood kirjoitti:
Tilaan pikaruokaa.
Tunnin odotus pikaruokaa? Mä lähen töistä ja ajan 17km kauppaan, teen 4 päivän ostokset 4 hengelle ja olen tunnin päästä töistä lähdöstä jo pakannut ostokset jääkaappiin. Testattu on. Eikä löpöä tarvii säästellä
Lämpimät leivät kinkulla ja Cheddar juustolla 🙂 niillä pärjää pari tuntia helposti. Sama kun on jo sängyssä illalla, mutta tuleekin nälkä .
lähiön grillille vaan. samalla voi pistäytyä huurteheisella. 🍔🍺
Nuudelit
Pakastepizza
Hapankorppuja
Nudlar eli nuudeleita.Olen tosi ihastunut niihin ja alkanut aika usein pinnaamaan ruoanaiton kanssa että saan tehdä juuri nuudeleita.