Missä vika kun makuulleen mennessä sydän jyskyttää korvissa??
Tätä jatkunut jonkin aikaa. Inhottava vaiva! Onko kellään samaa ja mistä voi johtua?
Kommentit (44)
Vierailija kirjoitti:
Mulla jyskytti kans aikoinaan, pitkään. Muiden oireiden ilmettyä menin lääkäriin ja todettiin sit kilpirauhasen liikatoiminta, joka rasitti sydäntä. Ensi hätään sain murusen betasalpaajaa ja sydän rauhoittui heti. Uskomaton tunne. En ollut ajatellut, miten paljon se sydän tosiaa korvissa kuului ja että ei ollut tosiaankaan normaalia. Kannattaa kysäistä lääkäriltä.
Mulle on muuten määrätty beetasalpaajaa rytmihäiriöiden vuoksi varalta (tulee satunnaisesti), mutta en oo uskaltanut ees hakea niitä apteekista. Luin että niitä ei suositella jos on matala verenpaine, ja mulla on yleensä sitä päässä pimenemistä kun nousee ylös jne niin hirvittää tuollainen lääke jos se aiheuttaa verenpaineen laskua vielä lisää. En tiedä viitsinkö nyt tämän asian takia soittaa lääkäriin aikaa. Vähän ahdistaa kyllä kun on jotain epämääräisiä oireita muttei mitään selvää. Ap
Itselläni stressi aiheutti. Tykytti kroppaa. Kun stressi hävisi, oireet loppuivat.
Olisin kans tullut ehdottamaan niska/hartia-alueen jumia, sanoitko myös kärsiväsi päänsärystä.
Mulla on itsellä myös matala verenpaine ja leposyke n 50 ja käytössä propral, kyllä uskallat hakea beetasalpaajan.
Entä jos tota tapahtuu vain seistessä?