Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Missä vika kun makuulleen mennessä sydän jyskyttää korvissa??

Vierailija
26.10.2022 |

Tätä jatkunut jonkin aikaa. Inhottava vaiva! Onko kellään samaa ja mistä voi johtua?

Kommentit (44)

Vierailija
1/44 |
26.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on ollut iät ja ajat toi. Joku stressiin tai ahdistukseen liittyvä juttu, psykosomaattista

Vierailija
2/44 |
26.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko maha tuolloin täysi vai tyhjä? Itselläni joskus jyskyttelee ja verenpaine on ollut korkealla. Verensokerit voi myös jyskytellä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/44 |
26.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko kysynyt lääkäriltä? Vai luotatko AV palstaan enemmän?

Vierailija
4/44 |
26.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suosittelen mittailemaan verenpaineita.

Vierailija
5/44 |
26.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mittaa verenpaine

Vierailija
6/44 |
26.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kohonnut verenpaine. Jyskytys ja sellainen sykkivä suhina korvissa makuullaan. En edes tajunnut itse mitata verenpainettani, kun aina oli ollut liian alhainen verenpaine. Sitten joidenkin vuosien päästä alkoi kiristävät päänsäryt, joihin ei auttanut särkylääkekään. Sitten työkaveri ehdotti verenpaineen mittaamista, ja sehän oli (stressin ja valvomisen takia) kohonnut niin, että oli keskellä yötäkin liiallisissa korkeuksissa. Lääkitys auttoi.

Vierailija
7/44 |
26.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

VERENPAINE koholla ja paljon.

Vierailija
8/44 |
26.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi toki olla verenpaine, mutta voi olla myös raudanpuute, stressi ja/tai selkäjumi.

Inhottava vaiva

Vierailija
9/44 |
26.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisiko tosiaan olla. Verenpaine on aina ollut mulla todella matala. Sydän lyö normaalisti, lyökö se nopeampaa jos on verenpaine koholla? Päänsärkyä on ollut jonkin verran aiempaa enemmän ja kovempaa. Oon 30v jos mitenkään liittyy mihinkään. Ap

Vierailija
10/44 |
26.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Krapulassa eli verenpaineet koholla jyskyttää tai suhisee tai molempia. Todella veemäistä. Nyt ei ole vuoteen ollut tuota, kun lopetin kokonaan alkoholit. Verenpaine on ideaali ollut nyt.

Vierailija
11/44 |
26.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mielestä on verenpaine. Joskus kun on oikein vaikea saada unta otan puolikkaan ylimääräistä verenpainelääkettä. Mulla on vain 5 mg lääke. ( Tiedän ettei itse saisi anbostella)

Ja korkea verensokeri nostaa verenpainetta. Olen aika hyvin päässyt eroon tuosta pään huminasta ja jyskytyksestä kun pidän nuo kaksi tasapainossa.

Vierailija
12/44 |
26.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

veikkaan 160/98 paineiksi

Vierailija
13/44 |
26.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko maha tuolloin täysi vai tyhjä? Itselläni joskus jyskyttelee ja verenpaine on ollut korkealla. Verensokerit voi myös jyskytellä.

En osaa sanoa. Oiskohan mieluummin syönnin jälkeen ilmenevää. Rytmihäiriöitäkin muuten esiintyy silloin tällöin. Ap

Vierailija
14/44 |
26.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Verenpaine

Vierailija
15/44 |
26.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja jyskytys alkaa silloin kun lasken pään tyynyyn. Kohoasennossa ei kuulu suhinaa. Ap

Vierailija
16/44 |
26.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rokote se vain toimii.

Vierailija
17/44 |
26.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sulla on sydän väärässä paikassa, useimmilla jyskyttää rinnassa.

Vierailija
18/44 |
26.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suosittelen jättämään rokotukset.

Vierailija
19/44 |
26.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Korona rokotteita en ole ottanut, koronan oon yhesti sairastanut. Ap

Vierailija
20/44 |
26.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juotu kahvia liikaa kofeiinia silloin pitää odotella rauhallisesti se menee ohi. Rasvaa sokeria ja jätti annos kofeiinia lakritsia ja salmiakkia. Kylmissä valmiskahveissa on eniten kofeiinia.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kuusi seitsemän