Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Missä vika kun makuulleen mennessä sydän jyskyttää korvissa??

Vierailija
26.10.2022 |

Tätä jatkunut jonkin aikaa. Inhottava vaiva! Onko kellään samaa ja mistä voi johtua?

Kommentit (44)

Vierailija
21/44 |
26.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Verenpaine. Itselläni korkea, ja suhisee korvissa, etenkin vasemmassa, kun menen makuulle.

Vierailija
22/44 |
26.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hankin huomenna mittarin. Kuuluttelen tässä ketjussa mittauksen tuloksia jos jotakuta kiinnostaa onko siitä kiinni. Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/44 |
26.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla ollut kans jo iät ja ajat, kuuluu välillä ihan istuessakin. Joskus on päiviä kun sitä ei kuulu, mutta yleensä iltaisin ainakin juuri nukkumaanmennessä kuuluu.

Verenpaineita oon tsekkaillut, mutten löydä niistä syitä. Paineet noin 123/85, no joskus liki 140/90 mutta ei senkään nyt pitäisi olla ihan mahdoton tulos.

Mitä lie, en jaksa enää ees välittää, olen niin tottunut jo.

Vierailija
24/44 |
26.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä monia samanlaisia. Olen pahoillani ja tsemppiä.

https://www.reddit.com/r/vaccinelonghaulers/new/

Vierailija
25/44 |
26.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oot liian flässe.

Vierailija
26/44 |
26.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla raudanpuute, helpotti kun aloin syödä lisärautaa.

Vierailija
27/44 |
26.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vuorotyöläisen normaali olotila. Rytmihäiriöt myös kuuluu asiaan. Pomon sanoin "Pieni stressi tekee hyvää ihmiselle".

Vierailija
28/44 |
26.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koronan jälkeen useita kuukausia.

Vierailija
29/44 |
26.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Raudanpuute teki itsellä tuota.

Vierailija
30/44 |
26.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niskajumi tai muut kaulan alueen lihakset kireitä. Ne johtaa normaalit sydänäänien tykyttkseksi korvissa.

Vierailija
31/44 |
26.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla syynä oli/on raudanpuute. Ensin tutkittiin verenpaineet, mutta se oli aina mitatessa ok. Mulla runsaat menkat aiheuttaa raudanpuutetta, pulssi kohisee korvissa. Kun syön viikon rautalisää, verilettuja ja maksaa, kohina loppuu.

Vierailija
32/44 |
26.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Raudanpuute teki itsellä tuota.

Mitäpä se ei teillä vegaaneilla tekisi.

Vierailija
33/44 |
26.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla raudanpuute, helpotti kun aloin syödä lisärautaa.

Tilasin just Side Al forte rautalääkettä, ferritiini mulla oli viimeksi mitattuna 20, mutta en ole rautaa syönyt koska mikään ei sovi mahalle. Toivotaan että tuo sopii. Hemoglobiini on ollut hyvä, noin 140. Mutta uskon siis että myös raudanpuute voi olla syynä tähän. Ap

Vierailija
34/44 |
26.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla kilpirauhasen liikatoiminta oireili näin.

Vierailija
35/44 |
27.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noniin ap tässä. Verenpainetta mittailin tänään. Kolme painetta viiden min välein : 120/82, 112/69, 121/80. Ruuan jälkeen mitattu ja lepäsin hetken ennen mittausta. Ei vaikuta ainakaan tuon perusteella, että kärsisin korkeasta paineesta. Nyt sain myös rautalääkkeet käsiini, aika näyttää loppuuko kohinat niitten ansiosta vai ei. Kilppariarvoissa ei ole koskaan ollut hälyttävää, niitä olen seurannut tasaisesti sukurasitteen vuoksi. Ap

Vierailija
36/44 |
27.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lihavuus ja ahmiminen aiheuttaa ton.

Vierailija
37/44 |
27.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itellä ei ainakaan ollut syynä verenpaine, niinkun moni täällä sanoi. Syytä ei ole löydetty

Vierailija
38/44 |
27.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Noniin ap tässä. Verenpainetta mittailin tänään. Kolme painetta viiden min välein : 120/82, 112/69, 121/80. Ruuan jälkeen mitattu ja lepäsin hetken ennen mittausta. Ei vaikuta ainakaan tuon perusteella, että kärsisin korkeasta paineesta. Nyt sain myös rautalääkkeet käsiini, aika näyttää loppuuko kohinat niitten ansiosta vai ei. Kilppariarvoissa ei ole koskaan ollut hälyttävää, niitä olen seurannut tasaisesti sukurasitteen vuoksi. Ap

Ite oon kärsinyt korvan lukkoon menemisestä ja suhinoista ja sydän sykkeen kuulmisesta korvissa 22 vuotiaasta. Olen nyt 30. Olen rampannut kokeissa ja mitään ei koskaan löydetty. aina kun nouse seisoon korvat loksahtaa lukkoon. Huimausta ei ole. Verenpaineet oli kuukaus mitauksella täydelliset, tietty llääkärissä nousi kun jännitin. Ainoa syy minkä olen epäillyt voisi olla niskajumi. Vaikku puhdistuskaan ei auttanut.

Vierailija
39/44 |
27.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla oli lapsena aika paljon tuota kun laitto pään tyynyyn. EIKÄ ollu verenpaine! Tai alko :D Oli tosi inhottavaa ja valvotti siinä 10-14 v. Iässä pahasti. Myöhemmin muuttui satunnaiseksi.

Nykyäänkin sitä sattuu, huminaa ja jyskytystä eritoten vaakatasossa, varmaan voi olla verenpaine nyt kun on ikää. En juo alkoholia, kahvia max 2 kp päivä, en ahmi karkkeja (salmiak,laku), harvoin syön suolaista roskaruokaa. Kyl Mä ajattelen et se on verenpaine, stressi tai niskajumi. Yritän pitää nää kaikki minimissä, mut aina ei onnistu.

Vierailija
40/44 |
27.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla jyskytti kans aikoinaan, pitkään. Muiden oireiden ilmettyä menin lääkäriin ja todettiin sit kilpirauhasen liikatoiminta, joka rasitti sydäntä. Ensi hätään sain murusen betasalpaajaa ja sydän rauhoittui heti. Uskomaton tunne. En ollut ajatellut, miten paljon se sydän tosiaa korvissa kuului ja että ei ollut tosiaankaan normaalia. Kannattaa kysäistä lääkäriltä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan neljä yhdeksän