Tiedätkö ketään miestä, joka olisi jättänyt intensiivisen harrastuksensa naisen takia?
Esim harrastus joka vie käytännössä monta tuntia molempina päivinä viikonloppuisin.
Kommentit (53)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En varsinaisesti mut oma jätti työnsä, kaverinsa ja koiransa kun muutti mun perässäni paikkakunnalta toiselle.
Kuulostaa tosi epätoivoiselta. Pahinta, että koiransakin jätti.
Niin. En voisi koskaan luottaa mieheen joka jättää koiransa.
Tämä.
En tunne. En tunne myöskään ketään naista, joka olisi jättänyt intensiivisen harrastuksensa miehen takia.
Mieheni harrastaa intensiivisesti, ja niin teen myös minä. Miksi ihmeessä meidän kummankaan pitäisi luopua harrastuksistamme? Väitän, että kun ihmisellä on mielekästä vapaa-ajan tekemistä ja oma tärkeä juttu, silloin myös parisuhde voi paremmin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kukaan nainen ei tule olemaan minulle ikinä niin merkityksellinen, että sen takia luopuisin harrastuksistani, jotka ovat koko elämäni.
Turha sitten itkeä, jos jäät naisettomaksi.
On se kumma, että ei saa harrastuksia olla, että naisen saisi.
En halua TYRANNIA, vaan naisen ja kalastusta en lopeta, oluen juontia voisin vähentää, mutta TYRANNIN tai jonkun muun justiinan kanssa alkoholisoituisin lopullisesti.
Niin. Töissä käyn ja elätän itseni. Perkele.
Vierailija kirjoitti:
En tunne. En tunne myöskään ketään naista, joka olisi jättänyt intensiivisen harrastuksensa miehen takia.
Mieheni harrastaa intensiivisesti, ja niin teen myös minä. Miksi ihmeessä meidän kummankaan pitäisi luopua harrastuksistamme? Väitän, että kun ihmisellä on mielekästä vapaa-ajan tekemistä ja oma tärkeä juttu, silloin myös parisuhde voi paremmin.
Ei aloituksessa sanottu että pitäisi jättää. Siinä kysyttiin tunnetko ketään joka on jättänyt. Ja tunnen kyllä, monia, sekä miehiä että naisia jotka alkuhuumassa ovat jättäneet harrastuksen omasta halustaan ilman kumppanin pyyntöä. Useimmat ovat kuitenkin myöhemmin palanneet harrastuksensa pariin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En kuitenkaan ymmärrä, miten lapsen syntymästä johtuva asioista luopuminen liittyy siihen, luopuuko joku harrastuksesta kumppanin takia - ihan eri asioita.
Parisuhde voi jäädä kokonaan muodostumatta, kun sille ei ole tarpeeksi aikaa. Kuinka moni nainen jaksaa yksin odotella kotona, kun deitti on vuorikiipeilemässä joka viikonloppu?
Miksi naisen pitäisi odotella yksin kotona? Kyllä minulle kävisi hyvin se, että deitti olisi viikonloput vuorikiipeilemässä. Itselläni on myös omia harrastuksia, ystäviä, muuta kivaa tekemistä, jota voin tehdä viikonloppuisin, ja joskus tykkään olla ihan vaikka itsekseni ja lukea tai katsoa Netflixiä. Deittiä voin ihan hyvin nähdä arkisin. En todellakaan "odottelisi" deittiä yksin kotona, vaan eläisin omaa elämääni, ja sitten nähtäisiin sen mukaan, miten kummankin aikatauluihin sopii. Toki, jos molemmilla tai jommalla kummalla on aina liikaa kiireitä ja tapaaminen jää, sitten se jää ja orastava suhde tosiaan kuivuu kokoon. Mutta joku harrastus ei suinkaan olisi ongelma.
Mies lopetti luolasukellusharrastuksen sen jälkeen, kun olimme useita kertoja keskustelleet lajin turvallisuudesta. Teki kyllä mielestäni päätöksen itse mutta herättelin ajatuksia ja kannustin miettimään onko sen arvoista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En varsinaisesti mut oma jätti työnsä, kaverinsa ja koiransa kun muutti mun perässäni paikkakunnalta toiselle.
Samaa mietin, että millainen mies heivaa koiransa noin vain uuden rakkauden takia. Ei kuulosta hyvältä laisinkaan.
Vierailija kirjoitti:
Mies lopetti luolasukellusharrastuksen sen jälkeen, kun olimme useita kertoja keskustelleet lajin turvallisuudesta. Teki kyllä mielestäni päätöksen itse mutta herättelin ajatuksia ja kannustin miettimään onko sen arvoista.
Tuliko hyvä mieli, kun sait rajoitettua toisen harrastusta?
Olisi ahdistavaa, jos toinen luopuisi harrastuksestaan minun takiani. Jos harrastus olisi ollut vaikka lauantaisin, tulisi aina vaivaantunut, kiusallinen olo, jos minulla olisikin joskus lauantaisin joku oma meno tai tekisin jotain itsekseni. Tulisi kauhea paine siitä, että pitäisi sitten aina nähdä juuri silloin kun olisi ollut se harrastus, koska muutenhan mies olisi luopunut harrastuksestaan "turhaan". Parempi kun kumpikin pitää omat harrastuksensa ja jatkaa myös omaa elämää, ja sitten koitetaan vain nähdä mahdollisimman usein - stressittömämpää, helpompaa ja vähemmän riskejä syyllistämiseen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En kuitenkaan ymmärrä, miten lapsen syntymästä johtuva asioista luopuminen liittyy siihen, luopuuko joku harrastuksesta kumppanin takia - ihan eri asioita.
Parisuhde voi jäädä kokonaan muodostumatta, kun sille ei ole tarpeeksi aikaa. Kuinka moni nainen jaksaa yksin odotella kotona, kun deitti on vuorikiipeilemässä joka viikonloppu?
Parisuhde jää muodostumatta, kun ei ole tunteita.
Aika ei tuo kemiaa, mikä yleensä saa kaksi ihmistä parisuhteeseen päätymään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Samaa mietin, että millainen mies heivaa koiransa noin vain uuden rakkauden takia. Ei kuulosta hyvältä laisinkaan.
Mulle ei olis mikään ongelma ottaa naista joka heivaa piskinsä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Parisuhde jää muodostumatta, kun ei ole tunteita.
Aika ei tuo kemiaa, mikä yleensä saa kaksi ihmistä parisuhteeseen päätymään.
aika myös saa yleenäs rakastumaan toisiinsa ja pysymään parisuhteessa.