Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onnibussissa joku oli mun paikalla eikä suostunut siirtymään

Vierailija
26.10.2022 |

Mulla oli ikkunapaikka, jouduin käytäväpaikalle tyypin viereen.

Kommentit (28)

Vierailija
21/28 |
26.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kysyitkö häneltä, että voisitko päästä omalle paikallesi? Aika harvoin ihmiset kehtaa sellaisesta kieltäytyä.

Toisaalta kyllä varmaan mukavampi istua käytäväpaikalla, jos vieressä joku tonnikeijukainen.

Sanoin toki kohteliaasti sille korstolle että anteeksi mutta se taitaa olla minun paikkani. Se urahteli takaisin jotain käsittämätöntä ja eleestä ymmärsin ettei aio liikkua.

Ap

Kuulostaa joltain luolamieheltä. Oliko se pukeutunut karhuntaljaan?

Vierailija
22/28 |
26.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole vuosiin matkustanut Onnibussilla, onko siellä nykyisin paikkalippu? Ennen piti vain olla lähtöasemalla ensimmäisiä jonossa ja paikan sai itse valita. Tykkäsin eniten yläkerran etuikkunapaikoista, mahtavat näköalat!

Ap:n tapauksessa olisin rojauttanut itseni, kassini ja päällysvaatteeni sen syliin. Jos se ei  kauniisti kysyttynä ymmärrä, sitten kovaäänisellä ja selvällä komennolla. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/28 |
26.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oliko prätkäjengiläinen. Ne on läskejä ja huonokuntoisia.

Vierailija
24/28 |
26.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ole vuosiin matkustanut Onnibussilla, onko siellä nykyisin paikkalippu? Ennen piti vain olla lähtöasemalla ensimmäisiä jonossa ja paikan sai itse valita. Tykkäsin eniten yläkerran etuikkunapaikoista, mahtavat näköalat!

Ap:n tapauksessa olisin rojauttanut itseni, kassini ja päällysvaatteeni sen syliin. Jos se ei  kauniisti kysyttynä ymmärrä, sitten kovaäänisellä ja selvällä komennolla. 

Niissä maisemapaikoissa on nykyään lisämaksu. Pöytäpaikoissakin taitaa olla.

Vierailija
25/28 |
26.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Keulapaikat, alakerran pöytäpaikka ja joku missä on enemmän jalkatilaa, maksaa lisämaksun.

Vierailija
26/28 |
26.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kysyitkö häneltä, että voisitko päästä omalle paikallesi? Aika harvoin ihmiset kehtaa sellaisesta kieltäytyä.

Toisaalta kyllä varmaan mukavampi istua käytäväpaikalla, jos vieressä joku tonnikeijukainen.

Sanoin toki kohteliaasti sille korstolle että anteeksi mutta se taitaa olla minun paikkani. Se urahteli takaisin jotain käsittämätöntä ja eleestä ymmärsin ettei aio liikkua.

Ap

Nössö, mä en olisi luopunut mun paikasta.

Vierailija
27/28 |
26.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Usein kuski on myös tämän paikkavarkaan puolella ja kehoittaa valitsemaan toisen paikan, kun "onhan tuota tilaa". Käsittämätöntä perseilyä.

Olen todistanut kun joku lipun ostanut kysellyt kuskilta että missä hänen paikkansa on ja kuski käskenyt vaan istumaan jonnekin kun sitä tilaahan tosiaan on, ainakin sillä hetkellä. Toinen juttu sitten tulevaisuudessa kun bussiin tulee joku jolla on juuri se paikka lipussaan mihin tämä edellinen istunut.

Vierailija
28/28 |
26.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä oon törmännyt jumissa ja busseissa lapsiperheisiin, joiden mielestä heillä on itsestäänselvä oikeus paikkaan x jonka joku toinen on varannut, ihan sen takia koska ovat lapsiperhe.

Heh joo. Tässä yksi tapaus

https://www.mirror.co.uk/news/weird-news/i-refuse-switch-airplane-seats…

Tässä moititaan miestä joka oli varannut ja maksanut paikasta jossa on enemmän jalkatilaa.

Myös perheensä kanssa matkustava isä olisi voinut varata perheelle mieluisat paikat. Mutta ei tajunnut. Niin sitten tyhmemmät dissaa fiksumpia oikein uutisen voimin. Maailma on masentava paikka fiksummille.

Pitkät tarvii enemmän jalkatilaa eikä siitä pidä syyllistää. Veikkaan että valittaja on joku puolitoistametrinen hilleri, jonka silmissä ei äly loista.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kahdeksan yksi