Aloitin 4. päivää sitten tekemään cardiota puoli tuntia päivässä
Ekat 2. päivää tulikin hiki. 3 enää ei niin, joten nyt tein 45 minuuttia.
Jo kahden ekan päivän jälkeen reidet jotenkin löystyivät ja huomasin peilissäkin jo eron. Vaaka näytti 1 kg pienempää lukemaa, mutta ne olivat varmaan vaan nesteitä. Nyt jotenkin, kun ei taas tunnu niin pahalta niin loppuukohan teho? Pitäisikö hikoilla hirveästi? Jalat tuntuvat hirveiltä. Ovat tuollaista pehmeää mössöä, kun ennen olivat pinkeät. Luulinkin lihoneeni ja yllätyin.
Joku kuitenkin kysyy niin kyllä, olen lihava. Painan vähän alle 73 kg tällä hetkellä. Olen 172 cm pitkä.
Kommentit (21)
En kanssa usko, että näin lyhyessä ajassa olisi mitään tapahtunut, mutta tuntuu kevyemmältä.
Ap
4 days ago i started to do sydäntä half hour a day.
Et ole lihava. T. Samanpituinen, mutta yli 100 kg lihava
Vierailija kirjoitti:
Olen minä. Se oli vaikeaa myöntää itselle. Aikaisemmin ollut syömishäiriötä ja painoin silloin 3 alkavan luvun. Jotenkin näin itseni vielä laihana. Rasvaprosentti on korkea, vain yli 50 kg lihasta on painostani.
Ap
En tiedä. En osaa enää kirjoittaa, pahoittelen.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen minä. Se oli vaikeaa myöntää itselle. Aikaisemmin ollut syömishäiriötä ja painoin silloin 3 alkavan luvun. Jotenkin näin itseni vielä laihana. Rasvaprosentti on korkea, vain yli 50 kg lihasta on painostani.
Ap
Mistä tiedät että yli 50kg on lihasta painostasi?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
Mistä tiedät että yli 50kg on lihasta painostasi?
Olen käynyt kehonkoostumusmittauksessa.
Ap
Aloit siis jumppaamaan. Kiva kuulla!
Vierailija kirjoitti:
Ap
Ihan mielenkiinnosta kysyn, että miksi et vaan kirjoittanut neljä päivää sitten? Eikö ole hankalampaa käyttää numeroita ja piste siihen vielä päälle?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
Ihan mielenkiinnosta kysyn, että miksi et vaan kirjoittanut neljä päivää sitten? Eikö ole hankalampaa käyttää numeroita ja piste siihen vielä päälle?
En tiedä mihin kirjoittamiskykyni on kadonnut. Jotenkin lausejärjestys ei pelaa. Kai tässä pienimmällä kaloreilla meneminen näkyy.
Ap
Voi jessus. Lähden nyt lenkille :D
Ap
Meillä suomessa voidaan ihan sanoa kardio.
Caardiota ja ignooratkaa ja yes yes weakeinta ikinä
Onks tää joku anorektikko joka haluaa meidän kehuvan miten laiha se on?
Reipas rakastelu polttaa rasvaa, sen minkä pieni juoksulenkki..
On se eri kivaa hommaa verrattuna räntäsateessa itku kurkussa tehtyyn juoksuun...
Ja intoa tehdä useamman kerran vuorokaudessa...
Sitä kun oikein railakkaasti nussii, karvaset pakarat oikein hytkyy!
Ap
Mitä ihmettä cardion (tai kardion) tekeminen tarkoittaa?
En tiedä miksi tuossa otsikossa on piste. Ignooratkaa se.
Ap