Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä luulet? Napsahtaako tänään 91 miljoonan euron voitto omalle kohdalle?

lottohörhö
25.10.2022 |

Olen tylsistyneenä nyt muutaman illan haaveillut ja suunnitellut mitä teen voittorahoillani. Mielessäni olen siis jo pokannut tilille nuo tänään arvottavat 91 miljoonaa euroa.

Mitä tekisitte noin älyttömällä summalla?

Itse keksin juuri parikymmentä läheistä joille antaisin kullekin miljoonan. Lopuille en keksi mitään paitsi hyvään lahjoittamisen.

Yksi ikiaikainen unelmani ois olla niin kroisos, että voisin mennä eri kaupunkien köyhimmille alueille ja pudottaa ihmisten postiluukuista kirjekuoren täynnä satasia. Ois mahtavaa auttaa anonyymisti esim. opiskelijoita tai eläkeläisiä.

Kaikkea muutakin tuhlaamista mietin ja siitä haaveilen.
Omalla tilillä nyt huimat 47e ja vielä kolme viikkoa odotettava seuraavaa palkkaa. Onneksi tän kuun laskut sentään maksettu. Jeejee

Kommentit (27)

Vierailija
1/27 |
25.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eurojackpotista siis höpäjän

Vierailija
2/27 |
25.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lahjoitan kaikki Ukrainalle ryshäntappoon

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/27 |
25.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Irtokarkkeja koko rahalla!

Vierailija
4/27 |
25.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lahjoitan kaikki Ukrainalle ryshäntappoon

No me ei yhtään ihmetellä, hölmö ku oot aina ollu.

Vierailija
5/27 |
25.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse laitoin yhden rivin ja toivon että saan potin. Ostaisin jonkun kivan asunnon ja antaisin läheisille jokaiselle miljoonan.

Vierailija
6/27 |
25.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

91 miljoonalla tilaisin itselleni Wärtsilältä energialaitoksen talveksi, mahtaisi naapureita harmittaa.

Vierailija
7/27 |
25.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

91 miljoonalla tilaisin itselleni Wärtsilältä energialaitoksen talveksi, mahtaisi naapureita harmittaa.

Naapurit, miten jaksaa naapurit kiinnostaa.

Vierailija
8/27 |
25.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lahjoittaisin muutamalle valitulle vähän isommin, sitten hommaisin jonkun auttamaan mua käyttämään rahan mahd hyvin.. Lähtisin vaellusreissulle ja perustaisin jonkun säätiön mikä auttaa huonompiosasia nuoria.. Kaikki tulisi minun kautta, korruptoituneet tahot eivät olisi osa tätä toimintaa. Tekisin tästä nuorten auttamisesta myös itselleni työn vaikka rahaa onkin. Mun tukena ei ollut ketään koskaan kun vaikeaa tuli , siksi tämä on mun intohimo, koska tiiän että samanlaisia nuoria on vaikka kuinka paljon vailla kunnon vanhempia yms.

Vierailija
9/27 |
25.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kolme riviä vetämässä.

Ajatuksena harmittaa se, että tuossa on ihan simona miljoonia mutta läheisiä ihmisiä on vain viisi. Jakaisinko tuon voiton sitten vaikka viiteen osaan ja jättäisin omalle tilille miljoonana? Laittakoot ystävät ja puoliso rahan eteenpäin niin halutessan.

Näin teen.

Onnea peliin!

Vierailija
10/27 |
25.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paljonko miljoonasta on lahjavero? Se on maksettava sen, joka lahjoituksen saa.

Vierailija
11/27 |
25.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lahjoittaisin muutamalle valitulle vähän isommin, sitten hommaisin jonkun auttamaan mua käyttämään rahan mahd hyvin.. Lähtisin vaellusreissulle ja perustaisin jonkun säätiön mikä auttaa huonompiosasia nuoria.. Kaikki tulisi minun kautta, korruptoituneet tahot eivät olisi osa tätä toimintaa. Tekisin tästä nuorten auttamisesta myös itselleni työn vaikka rahaa onkin. Mun tukena ei ollut ketään koskaan kun vaikeaa tuli , siksi tämä on mun intohimo, koska tiiän että samanlaisia nuoria on vaikka kuinka paljon vailla kunnon vanhempia yms.

Komppaan niin tätä!

Teen välillä osa-aikaista nuorisotyötä pikkukaupungin olemattomilla resursseilla (ei työtiloja, surkee palkka, paljon vähemmän työtunteja kuin nuorilla tarvetta, ei pysyviä nuorisotiloja).

Antaisin pikkukunnille nuoriso- ja vanhustyöhön korvamerkittyä avustusta.

Vierailija
12/27 |
25.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niin, jotenkin aattelis että siitä miljoonasta riittäisi ihan niihin veroihinkin.

Vierailija
13/27 |
25.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Liittyy tähän ehkä etäisesti... mutta voitin lauantaina lotossa, ekan kerran ikinä. 10e tuli! Jihuu!

Vierailija
14/27 |
25.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulisi edes muutama euro. Olisi varaa lotota seuraavakin kierros.

Vierailija
15/27 |
25.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaunis ajatus ap, mutta mitenköhän tuo oikeesti toimisi jos postiluukusta joku satanen kirjekuoressa kolahtais. Olen itse niin kettu että sataseni pitäisin, no questions asked, mutta jos vaikka opiskelija-asuntolallinen ihmisiä alkaisi saada mysteerirahaa joku valtio sen varmasti tulis pöllimään.

Mietin myös miten monta irtokarkkia 91 miljoonalla eurolla saa.

Vierailija
16/27 |
25.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lottovoitto, hitsit, varmaankaan en enää menisi työkkäriin. Voisin kyllä perustaa firman ja palkata sinne ihmisiä tekemään jotain. Mutta cvkursseille ei tarttis lähteä enää ikinä!

Saattaisin kokeilla jotain rikkaitten huumeita mutta tuskin tykkäisin.

Maksaisin kaikkien tuttujen opintolainoja pois.

Vierailija
17/27 |
25.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lähisukulaisen lahjavero miljoonasta: 145 100e.

Muun kuin sukulaisen lahjavero miljoonasta: 301 450e

Vierailija
18/27 |
25.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivon että napsahtaa mut luulen että ei napsahda.

Vierailija
19/27 |
25.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lottomania iskee aina kun suuria summia kyseessä.

En kyllä usko että kukaan noita ikinä voittaa.

Vierailija
20/27 |
25.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostaisin rivitaloasunnon isoäidille, ja remppauttaisin sen viimeisen päälle. Siskolle samoin. Itselle söpö pikkuauto. Hemmottelureissu kylpylään. Joulutorimatka. Kattoremontti. Pihalle kesäkeittiö ja palju. Voisin tukea paikallisia yrittäjiä jollain jouluavulla, hmm.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kuusi yhdeksän