Millaiset farkut olet viimeksi ostanut?
Mä ostin syyskuussa Carlingsista leveälahkeiset ja korkeavyötäröiset farkut. Merkki on joku Never denim by Bik bok ja näissä on napit, ei vetskaria. Väri on sellainen haalea musta. Mulla ei oke ikinä ollut farkkuja, jotka istuvat näin hyvin vyötäröltä, yleensä joudun käyttämään vyötä. (Tässä vinkki kaikille leveälantioisille ja kapeavyötäröisille!) Pitää käydä uudestaan Carlingsissa ja katsoa, löytyisköfarkkuja samanlaisella vyötäröllä, mutta suoralla lahkeella.
Kommentit (27)
Leviksen 501 (90'S malli) , ihanat. Mulla kahdet eri väriset. Ja sit Monkin kaori, bootcut.
Pillejä en oo ostanut enää aikoihin. Toi Leviksen malli on mun suosikki, käy ihan kaikkeen.
Uffilta ostin. Tummanharmaat ja suorat lahkeet. 9e.
Lee Cooperit. Tykkään. Aiemmin ostin jostain kappahlista ja Vero modasta. Nuo Lee Cooperit on paljon paremmat.
Levis 501 en oo koskaan kokeillut, kun en ole merkkivaatteiden perään, mutta ehkä ne tulee seuraavaksi ostettua.
Köper alltid likadana. Blåa, hela och rena. En tid var de rätt omöjliga att hitta.
Minä ostin pari vuotta sitten Tokmannilta, tyytyväinen olen ollut. Niissä o kuminauha vyötäröllä.