Millaiset farkut olet viimeksi ostanut?
Mä ostin syyskuussa Carlingsista leveälahkeiset ja korkeavyötäröiset farkut. Merkki on joku Never denim by Bik bok ja näissä on napit, ei vetskaria. Väri on sellainen haalea musta. Mulla ei oke ikinä ollut farkkuja, jotka istuvat näin hyvin vyötäröltä, yleensä joudun käyttämään vyötä. (Tässä vinkki kaikille leveälantioisille ja kapeavyötäröisille!) Pitää käydä uudestaan Carlingsissa ja katsoa, löytyisköfarkkuja samanlaisella vyötäröllä, mutta suoralla lahkeella.
Kommentit (27)
Vierailija kirjoitti:
10 vuotta sitten.
Millaiset?
Bootcut levikset, siniset ja mustat, sairaan istuvat ja ihanat
Vuosi taisi olla 2005 kun ostin prismasta tms jotkut perusfarkut.
Espritin bootcut-tyyliset.
Miksi ostaa kalliilla rahalla, jotkut oikeat merkkifarkut, kun halvemmallakin saa. Mutta jokainen saa tietty ostella rahoillaan mitä haluaa.
Harmi kun ellos on näköjään lopettanut heidän mallistossa olleen hyvän bootcut-farkun myynnin.
Zalandolta tilasin kolmet Onlyn pillit. Kahdet keskisiniset ja yhdet vaaleansiniset.
Muutama vuosi sitten mustat Leviksen mile high't. Tarvitsin peruafarkkuja ja koko hemmetin kaupungista löytyi tasan yhdet mustat farkut.
Korkea vyötärö farkuissa ei ole mun juttu noin yleisesti, mulla on aika miehekäs lantio ja noi korkeavyötäröiset ei siksi koskaan istu kunnolla, mutta pitkän paidan kanssa nyt pystyy käyttämään.
Levi's 501. Yhä vain parhaan näköiset.
Wranglerit oli edelliset, myös upeat.
N53
Ostin cittarista farkkuleggingsit.
Nämä kapealahkeiset sian 😆 farkut. En halua pukea jättifarkkuja päälleni, koska mulla on kauniit jalat.
Upeat suosikkituotteet Zalandolla: LTB-ASPEN - Slim fit -farkut - sian https://www.zalando.fi/ltb-aspen-straight-leg-farkut-lt121n04f-k12.html
Ostin heräteostoksena kirpparilta sellaiset mustat "mammafarkut" (eli tosi väljät reidet), joissa tietty jo muodista menneet reiät polvissa ja vähän alimittaiset lahkeet (nilkat näkyy). Eurolla kun lähti niin oli pakko ostaa vaikka ei edes mahdu mulle kunnolla. Mutta kun maksoivat vaan euron niin päätin, että laihdun myös, että mahdun niihin eikä tarvitse maksaa toisenlaisista farkuista. Tai mahtuu ne mulle jos hoikistan ihan täysillä, vyötärö tuntuu tosi tiukalta siis, on 24-kokoa :D ja pakko mainita, että oon ihan iloinen, että saan tuollaiset kiskottua päälle kuitenkin vaikka oon ollut paksunakin enemmän kuin kerran. Varmaan siksikin ostin ne, että tahdoin itselleni jotain todistaa. Että olis vyötärö tallella.
Miten carlings ja bik bok liittyvät toisiinsa?
En ole yli 25 vuoteen ostanut muita kuin 501:siä napillisella sepaluksella. Parit mustat, muuten sinisiä. Puolet ehkä olen noista ostanut jenkeistä käydessäni siellä.
Yksi moka tuli kerran, tilasin jostain verkkokaupasta tutulla koolla 501:set ja niissä olikin 2%:ia elastiinia, eikä ollut 100%:sta puuvillaa. Yksi kerta opetti, että tilatessa pitää olla tarkka. Se elastiini pilaa farkut kokonaan. Eivät kestä kulutus, muoto menee vanhetessa ja vielä hiostaakin päälle.
Vierailija kirjoitti:
Miten carlings ja bik bok liittyvät toisiinsa?
En tiedä, näköjään jotenkin.
Ap
Ostin hyvin istuvat leveälahkeiset farkut. Mutta kun en pidä korkeampia kenkiä ja on vähän tukit persjalat niin en ole niitä kehdannut pitää :(
Vierailija kirjoitti:
En ole yli 25 vuoteen ostanut muita kuin 501:siä napillisella sepaluksella. Parit mustat, muuten sinisiä. Puolet ehkä olen noista ostanut jenkeistä käydessäni siellä.
Yksi moka tuli kerran, tilasin jostain verkkokaupasta tutulla koolla 501:set ja niissä olikin 2%:ia elastiinia, eikä ollut 100%:sta puuvillaa. Yksi kerta opetti, että tilatessa pitää olla tarkka. Se elastiini pilaa farkut kokonaan. Eivät kestä kulutus, muoto menee vanhetessa ja vielä hiostaakin päälle.
Mä haluaisin myös 501:t, mutta en tiedä, sopiiko malli mulle. Tuolla Carlingsissa oli vain sellaisia, joissa oli vajaamittainen lahje, joten en viitsinyt sitten edes sovittaa.
Ap
Bootcot, wrangler, 2 kk sitten.
Ostin samakla töihin suoralahkeiset, ohutta sinistä kangasta. On farkkujen malli, mutta ei ihan farkkukangasta.
Tokmannilta ostin halvat kymmenen vuotta sitten. Hyvät on.
Ehjät farkut. Suosin vakosamettihousuja.
Just tilasin H&M jotkut bootcut-lahkeiset monen vuoden pillifarkkujen käytön jälkeen. Paketin hain tänään mutta avaamaton/sovittamaton vielä