Missä voisi myydä vanhoja reimateccejä? Lapset on 7v ja 5v, kaikki vanhat ovat varastossa tallessa
onko netissä jotain palstaa jossa voisi niitä myydä ja saisi jopa kaupaksikin
monen monta haalaria on tallessa ja vieläpä vain vähän käytettyjä jokainen, voisi hyvin joku haluta ostaakkin uudenveroisia pukuja
Kommentit (14)
Itse ostin pojalle tämän vuoden reimateckin hintaan 35e uutena tehtaanmyymälästä ja aiemmin oon ostanut käytetyn hyväkuntoisen 30e (sis pk) tuolta vauvan kirppikseltä... jos nuo antais jotain suuntaan mun maksukyvystä :D:D
hyväkuntoisista voisit hyvinkin saada siellä 60e/kpl!! minä tekisin sinuna tunnukset sinne :) itse en ikinä ole valmis maksaan käytetyistä tuollaisia summia,mutta monet on!!
eri kohteisiin tietenkin, vai nouseeko hinta silloin vai luullaanko varastetuiksi tai joksikin trokariksi
vaikka laittaisit samaankin kohteeseen,siis esim välikausihaalarin 104cm ja toppahaalarin 110cm kannattaakin ehkä laittaa,tai itse ainakin huutaisin just tuollaista,et ois meille esim ens kevään keväthaalari ja sit ens talven talvihaalari :) laita ihmeessä!! siellä sinä niistä parhaat hinnat saat!
rohkeesti vain huutonettiin,se on oikeasti ihan kelpo paikka myydä,täällä palstalla vaan nousee välillä haloo niistä oudoimmista,kyllä suurin osa saa ja myy ihan tavalliseen tapaan :)
laita kuitenkin kunnon kuvat :D mikään ei oo inhempaa kuin yrittää tiirailla et onkos tossa läikkä tai reikä tmv kun kuva on pimeä tai epäselvä :)
ja viat kannattaa kertoa reilusti :)
mietityttää vain laittaa kaikki samaan aikaan myyntiin kun pukuja on talvi ja välikausimalleja joka vuodelle omansa, yhtenä vuonna tytölle meni sama puku seuraavanakin vuonna kun oltiin ostettu vähän väljä.
menee vain niin kamalasti aikaa ja vaivaa laittaa kaikki erikseen
menisiköhän kaupaksi jos pistäisin tytön paketin erikseen jossa sitten monelle vuodelle pukuja ja pojalle erikseen vai ostavatko ihmiset " kalliita" pukuja niin pitkäksi aikaa varastoon vaikka ovatkin kuin uusia
Kaikki laitettava erikseen. En ainakaan itse ostaisi. Minä voisin maksaa hyväkuntoisesta poikien max. 2v vanhasta r-tecista (110cm) 40¿ postikuluineen :)
Olisiko sinulla r-tecin tai vastaavia MUSTIA talvihousuja (110cm tai 128cm)??
mullapa onkin nytki oottamasa 110cm 2kpl kun alesta löysin :D vaikka poika käyttää vasta 98cm vaatetta
7v tytöllekkin taaperosta 7 veeksi saakka kaikki puvut valmiina ja laatupukuja :)
mutta onko yli 5 vuotta liian pitkä aika varastoida pukuja? Jos väritkin ovat sitten poissa " muodista" jo 5 vuoden kuluttua
104cm löytyy kyllä välikausi ja talvimallina
tytölle vai pojalle?
Molempia löytyy