Mistä voisi johtua että koko ajan itkettää?
Siis minua saattaa alkaa kesken kauppareissun itkettää ilman syytä vaikka en tietääkseni ole edes raskaana. Ahdistusta on syksyn tullen kovastikin, mutta tällainen on minulle ihan uutta että saatan pillahtaa itkuun todella arkisten asioiden parissa.
Kommentit (30)
Tälle voi olla tosi monta syytä. Masennus, uupumus, ahdistus, stressi, väsymys, hormonit, pms, suru. Lepoa ja itsensä hellimistä, terveellisiä elämäntapoja. Tarvittaessa lääkäri jos ei muutamassa viikossa helpota.
Vierailija kirjoitti:
"Ahdistusta on kovastikin", no mistähän johtuisi..?
Minulle tapahtui jotakin hirveää kesällä ja yritän kai vieläkin käsitellä tapahtunutta. Ehkäpä tämä on nyt sitä masennusta sitten.
Onneksi olen vapaaehtoisesti sinkku vela.
Naiset ovat hysteerisiä.
Mulla oli stressin ja burnoutin ensioireet tuollaisia. Sitten itkin ihan kaikkialla, koulussa randomisti, kun soitin pankkiin (joo noloa), kun vanhemmat soitti niin aloin heti itkemään. Itkin ja itkin ja itkin kunnes jouduin hakemaan sairaslomaa.
Olin ihan loppu henkisesti enkä edes sitä heti tajunnut.
Olen lääkinnyt ahdistustani ja itkuisuuttani runsaalla alkoholin käytöllä. Nyt luin maksakirroosista. Järkyttävää luettavaa. Minulla tuli paskat housuun pelkästä pelosta kirroosia kohtaan. Ensin pepustani kuului todella kovaäänistä ja pitkäkestoista rutinaa(kaasua) ja sen jälkeen ripuli roiskui housuihini kovalla paineella. Nyt laitan korkin kiinni lopullisesti
Ap
Vierailija kirjoitti:
Olen lääkinnyt ahdistustani ja itkuisuuttani runsaalla alkoholin käytöllä. Nyt luin maksakirroosista. Järkyttävää luettavaa. Minulla tuli paskat housuun pelkästä pelosta kirroosia kohtaan. Ensin pepustani kuului todella kovaäänistä ja pitkäkestoista rutinaa(kaasua) ja sen jälkeen ripuli roiskui housuihini kovalla paineella. Nyt laitan korkin kiinni lopullisesti
Ap
Kuinka sairas täytyy olla päästään että jaksaa tekeytyä toiseksi ihmiseksi täällä palstalla? Olet varmaan hyvin katkeroitunut ihminen ja varmaan myös entinen koulukiusaaja?
Ap
Vierailija kirjoitti:
Mulla oli stressin ja burnoutin ensioireet tuollaisia. Sitten itkin ihan kaikkialla, koulussa randomisti, kun soitin pankkiin (joo noloa), kun vanhemmat soitti niin aloin heti itkemään. Itkin ja itkin ja itkin kunnes jouduin hakemaan sairaslomaa.
Olin ihan loppu henkisesti enkä edes sitä heti tajunnut.
Kiitos vertaistuesta. Sain sen verran rohkeutta että soitin itselleni lääkäriajan.
Ap
Lueppa kirja Huvituksessa olleiden tyttöjen elämästä. Voit ällistyä.
Vierailija kirjoitti:
Onneksi olen vapaaehtoisesti sinkku vela.
Naiset ovat hysteerisiä.
Tiesitkö että myös sinä saatat tulla hysteeriseksi jos elämäsi tarpeeksi järkkyy? Ei ole ainoastaan naisten ongelma. Mutta kommenttisi kertookin että olet itsekeskeinen kus i pää joka elää polkeakseen heikompia.
"Ahdistusta on kovastikin", no mistähän johtuisi..?