Yli 8 vuotta yhdessä olleen; kuinka usein harrastatte seksiä? Onko lapsia?
Olemme olleet yli 12v yhdessä. Kaksi lasta. Seksiä tooodella harvoin, oikeastaan ei enää juuri lainkaan :(
Kommentit (25)
2 lasta, seksiä 5-6 päivänä viikossa, ketoja monesti useampi kuin yksi päivässä
ja seksiä noin 3-6 kertaa viikossa.
ja vaihtelee, loma-aikoina joka päiväkin, kaamosaikaan ja töitten rasittamana kerran viikossa.
Seksiä ajoittain joka päivä (+ lisäksi omaa kivaa) ja hiljaisempina/kiireisempinä kausina 2-3 kertaa viikossa.
yhdessä, seksiä joka toinen päivä kaksi lasta, kolmas tilauksessa.
itse haluaisin useammin, miehelle riittää joka toinen päivä..
2 lasta, melkein joka päivä, viikonloppuisin yleensä kahdesti päivässä.
12 lasta. koskaan ei oo oltu silleen. vaimo sanoo kuitenkin että ei oo pettäny ja kyllä mä sitä uskon kun kerran niin sanoo.
mutta itsekin voisin olla aktiivisempi osapuoli.
Naimisissa olemme olleet nyt n. 4 vuotta. Tuntuu, että ennen naimisiin menoa meillä oli kaikenlaista kivaa melkein joka päivä, teimme vähän hurjiakin juttuja seksin saralla. Mutta enää hyvä jos kerran kuussa saan kunnon panon mieheltäni.
En uskalla kohta edes koskettaa miestäni, kun homma on mennyt siihen että hän jo hyvissä ajoin illalla ilmoittaa olevansa tosi väsynyt ja menevänsä ajoissa nukkumaan. :-( Koita siinä sitten haaveilla romanttisesta kainalotuntisesta.
Suuseksi on ihanaa, monesti yhdynnän sijaan annammekin niinä harvoina seksikertoina toisillemme suuseksiä, jotta laukeamme ja sitten menemme nukkumaan.
Hyvänyönpusutkin ovat kuin taakse jäänyt vaihe. Ennen (muutama vuosi sitten) annoimme toisillemme pusun aina ennen nukkumaan menoa.
Minä en tosiaan enää halua lähestyä miestäni erotiikan toivossa, kun en saa vastakaikua häneltä.
Ja olen tosiaan loukkaantunut ja pettynyt monta kertaa kun olen aloitteen tehnyt, ja sitten mies on kieltäytynyt vedoten väsymykseen tai muuhun syyhyn.
Masennustakin olen epäillyt, mutta kun hän ei muuten ole sen oloinen, että olisi joku mielenterveydellinen ongelma.
Työstressiä on, mutta nyt kun hän sai palkankorotuksenkin luulisi, että alkaa halutkin palailla. ??? Kysymysmerkkinä olen.
Mihinkään terapiaan en halua, koska koen, että se ei ole meidän juttumme.
Osaisiko joku auttaa näin anonyymisti mua/miestäni?
Vierailija:
Olemme olleet yli 12v yhdessä. Kaksi lasta. Seksiä tooodella harvoin, oikeastaan ei enää juuri lainkaan :(
Tai jos niitä pissivehkeitä hierotaankin välillä yhteen niin ei se ainakaan mitään kunnon seksiä ole. Mutta jotain on kummiskin vaimon mielestä tehtävä ettei ukko mene ja petä tai sitten eroa ja etsi sellaista kumppania joka tajuaa seksin olevan muutakin kuin välttämätön paha.
Omaa tilannettani kerroinkin jo ketjussa " Liian vähän seksiä" . Kiva, tai ei niin kiva, kuulla, etten ole ainoa, jolla on ongelmia:(
Viestini oli siis tuolla " aihe vapaassa" .
kohta kymmenen vuotta yhdessä, kaksi alle kouluikäistä lasta ja seksiä harrastetaan 1 - 5 kertaa viikossa.
1 lapsi 6 kk vanha. Alkaa vähitellen palata seksi normaaliksi. Nyt on 2 päivän sisällä paneskeltu 3 kertaa, kyllä tekee hyvää taas vaihteeksi!
Olemme olleet yhdessä 7 vuotta ja harrastamme vaimoni kanssa seksiä n. 3 kertaa kuukaudessa. Valitettavasti aiemmin tyydyttävä seksielämä tyrehtyi lähes täysin ensimmäisen lapsen syntymään puolitoista vuotta sitten. Vaimoni menetti kiinnostuksen seksiä kohtaan ja ennen virkeä, antoisa ja kehittyvä seksielämä katosi suhteestamme. Samalla tyrehtyi hyvin merkittävä ilon ja nautinnon lähde, omaan elämääni saapui krooninen seksuaalinen tyytymättömyys. Hän tuntee olevansa äiti, ei nainen. Arvostan ja rakastan häntä lapseni äitinä, jonka roolissa hän on hyvä, mutta en itse tarvitse äitiä. Hormoonitoiminta selittänee ainakin osittain hänen tuntemuksiaan. Olisi mielenkiintoista kuulla naisten kommentteja ja kokemuksia omasta seksuaalisuudestaan synnytyksen jälkeen. - Ilkka
Jos vaimo saisi päättää, seksiä ei olisi koskaan. On väsymystä, kurkkukipua yms. syitä loputtomiin.
Olen jokseenkin turhautunut jatkuvaan takatalveen tällä saralla.
Eikä keskustelut mitään auta, vaimolle muut asiat ovat seksiä paljon tärkeämpiä.
Ja siitä laadusta, määrä korvaa laadun?? Silloin harvoin kun saa, niin vaimo makaa lahnana alla, ainoa huoli on että liukuvoidetta on runsaasti.
Sitten seuraavana alkaa kysellä joko laukesit (haluaa nopeasti pois tilanteesta).
seksiä ihan liian vähän :( Itselläni (olen nainen) himot hyrräävät ja haluaisin seksiä vaikka 2x päivä. Miehelle riittäisi varmaan 2x/vuosi. Nykyisellään saan vongattua mieheltä pikaisesti n. 2x /kk. Yleensä vietän puutteessa unettomia öitä, sormet, sauvat ym eivät riitä tyydytykseen - haluan oikeaa miestä! En usko, että kroppani olisi vuosien myötä muuttunut mitenkään vastenmieliseksi, en ole rupsahtanut lasten jälkeen tms. Yleensä seksiä ehdottaessani mies vetoaa väsymykseen, työstressiin. Mieheni ei ole koskaan ollut seksuaalisesti yhtä aktiivinen tai aloitteellinen kuin minä mutta nuorempana hänet sai houkuteltua helpommin leikkiin mukaan. Nykyisin tuntuu, että seksi on hänelle suorastaan vastenmielistä. Itse nautin seksistä vuosi vuodelta vain enemmän, tunnen oman kroppani paremmin, saan helpommin orgasmeja. Ihan turhaan kun tälle ei saa mitään vastakaikua.
Myydäänköhän missään seksihaluja vähentävää lääkettä???
parivuotias lapsi ja seksiä on 2-3 krt viikossa. Raskausaikana oli 5 kk tauko (mies ei halunnut penetraatiota, mutta touhuttiin kyllä) ja sitten pari kk lisää vauvan olleesa pieni.
Aika tasan menee halut, mies varmaan ideaalisti rakastelisi joka toinen päivä. minä ehkä pikkuisen harvemmin. Arki vaan vie ylimääräisen energian ja illalla mielummin nukkuu kuin pelehtii.
2 lasta, melkein joka päivä, viikonloppuisin yleensä kahdesti päivässä.
Huomaan, että tätä ei täällä uskota. Mutta totta se on.
3 lasta
seksiä 5-6 kertaa viikko, joskus 2-3 kertaa päivä