Yli 8 vuotta yhdessä olleen; kuinka usein harrastatte seksiä? Onko lapsia?
Olemme olleet yli 12v yhdessä. Kaksi lasta. Seksiä tooodella harvoin, oikeastaan ei enää juuri lainkaan :(
Kommentit (25)
Joskus kerran kuussa, joskus harvemmin. Minulle riittäisi muutaman kerran viikossa. Seksi loppui lasten tulon jälkeen. Vuosien mittaan sitä katkeroituu, eikä jaksa enää yrittää. Se on aina sitä, että ei tänään. Sitten kun vaimo suostuu, se leikkii lahnaa. Ainakin on huomannut miten elimistö toimii, jos ei pussejaan tyhjennä muutamaan viikkoon. Jos joutuisin tilanteeseen, että pitäisi hankkia uusi vaimo, olisi minulla varmaan seksiin liittyviä traumoja niin paljon, että se vaikeuttaisi suhdetta.
vaivaudut pyytämään, jos se on tuollaista? Mikset käytä kättä? Itse en ainakaan pysty olemaan yli viikkoa ilman tyhjennystä.
Vierailija:
Sitten kun vaimo suostuu, se leikkii lahnaa. Ainakin on huomannut miten elimistö toimii, jos ei pussejaan tyhjennä muutamaan viikkoon.
Jaksaisitko syödä sikanautaa kylmänä tölkistä vuodesta toiseen?
Ehkä en, mutta sinä ilmeisesti jaksat, koska et ole asialle mitään tehnyt. Mitä sitten tapahtuu kun et enää jaksa? Parisuhteeseen kuuluu seksi, muuten olette ainoastaan taloutta pyörittäviä kämppiksiä.
Vierailija:
Jaksaisitko syödä sikanautaa kylmänä tölkistä vuodesta toiseen?
Jäi pois edellisestä se oleellisin: 30 vuotta yhdessä.