Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miehet, käyttekö naispuolisten perheenjäsentenne kanssa saunassa?

Vierailija
24.10.2022 |

Mä yleensä käyn yksin mutta mökillä tulee joskus käytyä vanhempien ja siskon kanssa.

Kommentit (46)

Vierailija
41/46 |
26.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aupairin kanssa joskus mennään kahdestaan, kun vaimo on töissä.

Tarkoitat siis anopin?

Vierailija
42/46 |
27.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meillä saunoo koko perhe yhtäaikaa. Ei ole mitään järkeä pitää saunaa päällä montaa tuntia varsinkaan tällä hetkellä. Teinityttö suhtautuu hyvin normaalisti isänsä kanssa saunomiseen ja koskaan ei ole tehty asiasta mitään numeroa. Hän ei ole nostanut asiasta mitään huolta ja suhtautuu muutenkin omaan kehoonsa erittäin luontevasti. Sitten jos/kun ilmoittaa, ettei halua enää tulla yhtäaikaa niin tietenkin kunnioitetaan sitä.

Noi sähkönhinnat on niin taivaissa että meillä toimitaan samoin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/46 |
27.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulee saunottua sekä vaimon että tyttären kanssa. Poika saunoo myös äitinsä ja siskonsa kanssa. Vielä. Lapset ovat päiväkoti-ikäisiä, päättävät varmasti itse aikanaan, koska alkavat saunoa mieluummin yksin. Itse ajattelin vaimon kanssa saunomista jatkaa vielä tämän jälkeenkin.

Vierailija
44/46 |
27.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tietysti. Perheeseen kuuluu vaimon lisäksi kaksi tytärtä. Kyselijä luetteli jostain syystä sukulaisia, vaikka kirjoitti ensin perheestä.

Vierailija
45/46 |
27.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tietysti. Perheeseen kuuluu vaimon lisäksi kaksi tytärtä. Kyselijä luetteli jostain syystä sukulaisia, vaikka kirjoitti ensin perheestä.

Sisko ja äiti ovat osa perhettä. Ap

Vierailija
46/46 |
27.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tulee saunottua sekä vaimon että tyttären kanssa. Poika saunoo myös äitinsä ja siskonsa kanssa. Vielä. Lapset ovat päiväkoti-ikäisiä, päättävät varmasti itse aikanaan, koska alkavat saunoa mieluummin yksin. Itse ajattelin vaimon kanssa saunomista jatkaa vielä tämän jälkeenkin.

Moni ei ikinä lopeta sitä yheyissaunomista että siihenkin kannataa varautua

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme seitsemän kuusi