Miehet, käyttekö naispuolisten perheenjäsentenne kanssa saunassa?
Mä yleensä käyn yksin mutta mökillä tulee joskus käytyä vanhempien ja siskon kanssa.
Kommentit (46)
Vierailija kirjoitti:
Meillä saunoo koko perhe yhtäaikaa. Ei ole mitään järkeä pitää saunaa päällä montaa tuntia varsinkaan tällä hetkellä. Teinityttö suhtautuu hyvin normaalisti isänsä kanssa saunomiseen ja koskaan ei ole tehty asiasta mitään numeroa. Hän ei ole nostanut asiasta mitään huolta ja suhtautuu muutenkin omaan kehoonsa erittäin luontevasti. Sitten jos/kun ilmoittaa, ettei halua enää tulla yhtäaikaa niin tietenkin kunnioitetaan sitä.
Noi sähkönhinnat on niin taivaissa että meillä toimitaan samoin.
Tulee saunottua sekä vaimon että tyttären kanssa. Poika saunoo myös äitinsä ja siskonsa kanssa. Vielä. Lapset ovat päiväkoti-ikäisiä, päättävät varmasti itse aikanaan, koska alkavat saunoa mieluummin yksin. Itse ajattelin vaimon kanssa saunomista jatkaa vielä tämän jälkeenkin.
Tietysti. Perheeseen kuuluu vaimon lisäksi kaksi tytärtä. Kyselijä luetteli jostain syystä sukulaisia, vaikka kirjoitti ensin perheestä.
Vierailija kirjoitti:
Tietysti. Perheeseen kuuluu vaimon lisäksi kaksi tytärtä. Kyselijä luetteli jostain syystä sukulaisia, vaikka kirjoitti ensin perheestä.
Sisko ja äiti ovat osa perhettä. Ap
Vierailija kirjoitti:
Tulee saunottua sekä vaimon että tyttären kanssa. Poika saunoo myös äitinsä ja siskonsa kanssa. Vielä. Lapset ovat päiväkoti-ikäisiä, päättävät varmasti itse aikanaan, koska alkavat saunoa mieluummin yksin. Itse ajattelin vaimon kanssa saunomista jatkaa vielä tämän jälkeenkin.
Moni ei ikinä lopeta sitä yheyissaunomista että siihenkin kannataa varautua
Tarkoitat siis anopin?