Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Aamulypsy ei enää kuunnelluin radio-ohjelma vaan Novan Aamu

Vierailija
24.10.2022 |

Mielipiteitä mistä johtuu?

Kommentit (76)

Vierailija
61/76 |
26.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En jaksa kuunnella kumpaakaan. Jos töissä on radio päällä ja olen yksin, suljen radion ja kuuntelen korvanapistani äänikirjaa.

Kiitos tästä tiedosta. Mitenkään ei kyllä keskusteluun liittynyt, mutta kiva kun jaoit.

Vierailija
62/76 |
26.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä olen varmaan ainoa joka ei kestä Kuukan ja Linnanahteen määkimistä yhtään.

Komppaan.  Kymmenen vuotta, vai onko jo ylikin, niin alkaa jo maistua puulta molemmin puolin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/76 |
26.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En jaksa kuunnella kumpaakaan. Jos töissä on radio päällä ja olen yksin, suljen radion ja kuuntelen korvanapistani äänikirjaa.

Kiitos tästä tiedosta. Mitenkään ei kyllä keskusteluun liittynyt, mutta kiva kun jaoit.

Liittyy täysin, meitä on muitakin, jotka on ehditty kyllästyä nykyisenkaltaisiin aamuradioihin ja siirrytty äänikirjoihin.

Vierailija
64/76 |
26.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ole kuunnellut radiota kahteenkymmeneen vuoteen ellei ympäristö ole pakottanut. Ei näin aikuisena oikein hihitytä mitkään pilukakkajutut tai naiset sitä miehet tätä. Niin kulunutta, aivotonta ja väsynyttä. Mua kiinnostaisi ihan erityyppiset jutut, mutta ilmeisesti muille riittää tuollaiset jaajoudet.

Minä kuuntelen päivittäin ja joskus myös hihitän. Sen sijaan aina ihmettelen, että mikä tarve joillain ihmisillä on tulla kommentoimaan asioita mitä ei kysytä ja mitkä ei itseä koske millään lailla? Et ole kuunnellut radiota pariin kymmeneen (!) vuoteen, mutta koit pakottavaa tarvetta tulla ilmoittamaan sen keskusteluun missä kysymys oli, että miksi Aamulypsyn suosio on laskenut? En mäkään edes avaa noita keskusteluja mistä en mitään tiedä. Sama ilmiö kun alkaa joku uusi ohjelma ja keskustellaan siitä. Osa tulee erikseen ilmoittamaan, että ei aio koskaan sitä katsoa, kun on niin huono. :D Aha. Kiinnostava mielipide.

Vierailija
65/76 |
26.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsekin tajusin kun luin tuon uutisen, etten ole enää useampaan viikkoon kuunnellut aamulypsyä, eikä ole ollut ikävä. En edes mitenkään tietoisesti. Kilpailu tietysti radioilla on yhä suurempaa, kun mukaan ovat tulleet podcastit ja

Aamulypsystä kuulee sen, ettei sen juontajat jaksaisi enää tehdä sitä täysillä. Jaajo pyörittää bisneksiä ja pikkulapsiarkea. Tuntuu, että toivoisi bisnesten sujuvan jo niin hyvin, että päivätyöt voisi lopettaa. Tuke on koulussa, kaikki tietää kuinka raskasta sen päälle painaa duunia. Jannillakin on monta rautaa tulessa. Nelonen käyttää myös liikaa samoja henkilöitä televisioformaateissa, mikä kyllästyttää.

Vierailija
66/76 |
05.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Apua. Linnanahde lopettaa 1.12.2022 ja Kuukan pariksi tulee Vehviläisen Kimmo, joka on kyllä sellainen ylimielinen besservisser, ettei mitään rajaa.

Vierailija
67/76 |
23.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaajo lähtee ja Kim Sainio Aamulypsyyn Suomipopille. Jipiii.

Vierailija
68/76 |
23.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kuuntele radiota, autossa kai kuuntelisi mutta ei oo autoa. Kiitos Hgin ladyt ja herrat hyvästä julkisesta liikenteestä. 

Vierailija
69/76 |
23.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka tuollaisia räkänokkia viitsii edes kuunnella. Novan "musiikki" taas katkoo verisuonet päästä.

Vierailija
70/76 |
23.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En kuuntele radiota, autossa kai kuuntelisi mutta ei oo autoa. Kiitos Hgin ladyt ja herrat hyvästä julkisesta liikenteestä. 

Se on sellainen megaluusereiden ja läpsyttelijöiden kokoontumisajo, jossa kehutaan toisten tekemiä juttuja, joita ei ole edes itse kuultu. Nyt Sainio pysty sellaiseen.

Vierailija
71/76 |
23.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Linnanahde oli jo viime talvella kypsyneen oloinen, ihan äänestä kuului. Hyvä päätös kun lähtee, ei ollut enää annettavaa aamuun.

Vierailija
72/76 |
05.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kim Sainio siirtyy Janni Hussin tilalle syksyllä Aamulypsyssä?

Vierailija
73/76 |
05.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kim Sainio siirtyy Janni Hussin tilalle syksyllä Aamulypsyssä?

Janni huomenna viimeistä päivää ja Kim Sainio aloittaa 4.9. Aamulypsyssä, Jipiii.

Vierailija
74/76 |
05.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kimille peukkua uudelle haasteelle ja Jannille kiitokset hyvästä työstä.

Vierailija
75/76 |
05.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitä vaan ihmettelen näissä nuoremmissa ihmisissä, että kun tekee töitä ei jää aikaa omalle elämälle Hmm..mä jotemkin ajattelen , et se työkin on sitä omaa elämää. Mut ajatusmaailma on varmaan muuttunut, mä olnkin tällänen fossiili.

Vierailija
76/76 |
31.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työ tulosvastuulla. Itsenäisyys ja vapaus. Kännissä  ja  krapulassa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi viisi seitsemän