Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mikä ihmeen neuvo on lähestyä kiinnostavaa miestä esim kassajonossa?

Vierailija
24.10.2022 |

Pelkkä miehen ulkonäkö ei saa ainakaan minua kiinnostumaan tai lähestymään.
Deittisovelluksissakin ihmisestä pitää olla jotain lisäinfoa, jotta kiinnostus voi herätä. Mutta siellä on jo se tärkein tieto, että vastapuolikin on hakemassa seuraa.
Todella noloa randomisti pokailla ihmisiä kaupassa, itse ainakin ahdistuisin moisesta. Olen siellä ostamassa ruokaa, en etsimässä seuraa.

Kommentit (23)

Vierailija
21/23 |
24.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen jutellut joskus kaupassa kun joku mies on etsinyt epätoivoisen näköisenä jotain. Olen uskaltanut kysyä voinko auttaa, mitä etsit.

Jos toinen on vain hiljaa tai äännähtänyt jotain ja jatkanut etsintää niin annan olla rauhassa.

Mutta en ole mitenkään iskumielessä vaan ihan jos pystyisin neuvomaan.

Kukaan mies ei ole sen kummemmin juttua jatkanut kuin kiittänyt korkeintaan.

Aika outoa olisi jos treffipyynnön kaupassa saisin tuntemattomalta mieheltä.

Vierailija
22/23 |
24.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla on kolme ns kauppapanoa. :D Ekalta pyysin apua kun en ylettynyt kondomeihin, toka kun en ylettynyt olut tölkkiin ja kolmas pyysi kahville kassalla, kun oltiin nähty ennenkin hevi ja maito-osastolla. : D Relaa vähän niin voit joskus jonkun tavatakin. :D

N46

"Ekalta pyysin apua kun en ylettynyt kondomeihin"... Taisi hoksata, että nyt saa helpolla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/23 |
24.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hyvänen aika, en ole ikinä kokenut tilannetta että vaikkapa ruokakaupassa olisi joku tullut juttelemaan/flirttailemaan. Olen 35-vuotias ja kaunis nainen. En myöskään itse näe mahdolliseksi tilannetta että menisin kaupassa keskustelemaan jonkun miehen kanssa. Sama juttu kuin minkä joku jo mainitsikin, että pelkkä ulkonäkö ei minulle riitä mielenkiinnon aikaansaamiseksi. Minun tulee jotenkin tuntea/tietää henkilö, ennen kuin kiinnostun yhtään.

Mä taas olen, niin kaupassa kuin kadullakin on tultu flirttaamaan. Eikä edes mitenkään limasesti vaan ystävällisesti. Olen sua 10 vuotta vanhempi enkä edes mikään kaunotar ettei ole ulkonäöstä kiinni.