Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mua itkettää. (ulkonäköön ja kehoon liittyvä "vitsailu")

Vierailija
23.10.2022 |

Mua ei nyt kiinnosta vaikka mut tunnistettaisiin tästä. En edes tiedä ylireagoinko vai olenko syystä loukkaantunut. Olen siis nuori ja mulla on muutaman vuoden nuorempi sisko. Mulla on ollut jo jonkin aikaa ongelmia syömisen kanssa ja ajoittain todella runsasta laihtumista. Nyt olen juuri ja juuri normaalipainon alarajoilla, ja syöminen on onnistunut suht hyvin. Mulla on muutamia sukulaisia, jotka monesti kommentoivat jotain painoon tai kehooni liittyvää vitsillä tai tosissaan. Tässä erityisen pahalta tuntuu vertailu muutaman vuoden nuorempaan siskoon, joka on aina ollut todella pitkä, terveellisellä tavalla hoikka ja urheilullinen. Nyt kun näimme sukulaisia, olimme syömässä ja meillä oli siskon kanssa eri muotoiset leivät. Siskolla sellanen pitkän mallinen ja mulla pyöreä. Tähänkin oli sukulaisen niin hauskaa heittää että "pitkälle tytölle pitkä leipä ja pyöreälle tytölle pyöreä leipä". Tällanen tuntuu vaan niin pahalta. Nyt mulla on suunnitelmissa aloittaa sellainen ruokavalio että syön vain kerran päivässä, yhden leivän ja senkin siksi että vanhemmat pakottaa. Vihaan mun kehoa. Mulla on mm. kuukautisetkin jäänyt pois liian nopean painonpudotuksen takia.

Kommentit (31)

Vierailija
21/31 |
23.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
22/31 |
23.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuskin nyt suotta pyöreäksi sanoo? Mitkä sun mitat?

Huoh. Laihduin 60-kiloisesta alimmillaan 46-kiloiseksi. Tällä hetkellä 50kg. Ja pituutta on 166cm. Kuten sanoin, normaalin painon alarajoilla mennään. Ap

Hei Ap, olen itse elänyt nuo kaikki samat mitat läpi. Olet varmasti niissä kaikissa upea, mutta itselläni ainakin on ollut elinvoimaisin ja paras olo n 59-62kg painossa. Heitä nuo ääliöt sukulaiset pois elämästäsi. Kerro taas vanhemmillesi tilanteesta ja he varmasti auttavat sinua pysymään turvassa ja noiden ilkeiden sukulaisten ulottumattomissa, jos kerran ovat jo antaneet heille tätä palautetta.

50kg:lle, 166-senttiselle EI KUKAAN sano, että pyöreä leipä pyöreälle!!! Aaarrght, noloa. . . !!!!! Kun miettii aloittajaa satuilemassa repliikkiä muka jonkun viattoman sukulaisensa suuhun.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/31 |
23.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Huoh. Laihduin 60-kiloisesta alimmillaan 46-kiloiseksi. Tällä hetkellä 50kg. Ja pituutta on 166cm. Kuten sanoin, normaalin painon alarajoilla mennään. Ap

Tän on pakko olla provo. Et ole pyöreä. Kukaan ei siis lausahtaisi noin.

Tää haiskahti sen saman henkilön kynästä, kuin se äitipuoli aloitus tänään.

Eipä ole. Mut vaan mielletään suvun kesken sisaruksista lyhyemmäksi ja pyöreämmäksi, kun koko alkuelämäni olin siskoa hieman pyöreämpi. Mutta aina normaalipainoinen ollut. Samat dukulaiset on kyllä joskus myös kommentoinut laihtumistani ihailevaan sävyyn. Ap

Joopa joo. Näin lähdetään hämmentämään ja siirtelemään maalitolppia, kun tarinasta paljastui epäloogisuus. 😏

Ei mun tarvitse sulle mitään todistella. Se että sä provoilet täällä aamusta iltaan ei tarkoita että muutkin tekisivät niin. Ap

Vierailija
24/31 |
23.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eipä ole. Mut vaan mielletään suvun kesken sisaruksista lyhyemmäksi ja pyöreämmäksi, kun koko alkuelämäni olin siskoa hieman pyöreämpi. Mutta aina normaalipainoinen ollut. Samat dukulaiset on kyllä joskus myös kommentoinut laihtumistani ihailevaan sävyyn. Ap

Joopa joo. Näin lähdetään hämmentämään ja siirtelemään maalitolppia, kun tarinasta paljastui epäloogisuus. 😏

Ei mun tarvitse sulle mitään todistella. Se että sä provoilet täällä aamusta iltaan ei tarkoita että muutkin tekisivät niin. Ap

En provoile, eikä tässä kukaan nyt oletakaan, että tunnustaisit. Tarinasi typeryys puhuu puolestaan.

Vierailija
25/31 |
24.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En provoile, eikä tässä kukaan nyt oletakaan, että tunnustaisit. Tarinasi typeryys puhuu puolestaan.

Ap:n sukulainen taisi löytää ketjun. Sulla on syytäkin hävetä. Menepä nyt tuijottamaan peiliä ja katso, miltä tyhmyys näyttää.

Vierailija
26/31 |
24.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyi.

Vierailija
27/31 |
24.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

😁😁😁

Vierailija
28/31 |
24.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sukulaisesi ovat ihan hirveitä.

Vierailija
29/31 |
24.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vanhemmat on joskus puuttunut mutta eipä siitä pitkällä aikavälillä ole ollut mitään vaikutusta. Eniten mua ehkä hämmästyttää se, että mä oon silminnähden laihtunut ja jos olisin vielä laihempi, olisin alipainoinen. Silti mä oon yhä se "pyöreä tyttö" ?? En ole koskaan edes ollut ylipainoinen tai vastaavaa. Tuntuu pahalta. Näytänkö oikeesti niin hirveeltä ja siltä että vieläkin pitäisi laihtua. Ap

Et näytä. Vika on typerissä kommentoijissa. Tästä kn omakohtaista kokemusta. Olin lapsena ylipainoinen. Teini-iässä päätin laihtua ja laihduinkin. Söin tosi vähän, liikuin hulluna. Kuukautiset eivät alkaneet ennen kuin yli 20-vuotiaana pääsin syömishäiriöstä eron. Silti muistan että kun liikuin pitkän hoikan kaverini kanssa (itse olen lyhyt), setä kommentoi että sieltä tulee Majakka ja Perävaunu tai Ohukainen ja Paksukainen, mitä nyt milloinkin huvitti sanoa. Vaikka siis olin painoindeksinkin mukaan selkeästi alipainoinen. Ja toinen sukulainen kommentoi reisieni paksuutta, kun erehdyin kerran käyttämään shortseja. Se on joku hassunhauska juttu vitsailla epävarman teinitytön ulkonäöstä ilmeisesti.

Totta. Minä oli 80-luvulla alipainoinen teini. Kasvoni ovat leveät, tai siis vähän sellaiset ruotsin Madeleinen tyyliset, leveät leukaperät. Aina jotkut sukulaisnaiset kommentoivat pyöreäposkiseksi, omenaposkiseksi, pullukaksi ja alikehittyneeksi. Ihan siis esim rippijuhlissa jne. Olin 160 cm pitkä ja 39 kg lukiossa. Samoin reisiä kommentoitiin luonnottoman paksuiksi.

Sadismia. Olen luullut, että noista ajoista olisi jo ihmiskunta kehittynyt. Aloittajalle tekisi mieli sanoa, että kommentoi takaisin jotain yhtä nättiä, mutta eihän se tietenkään ole sopivaa. Mielikuvaharjoituksia voi kuitenkin tehdä. Että mitä voisi sanoa.

Vierailija
30/31 |
24.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Provo.

Vierailija
31/31 |
25.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up