Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Onko teillä jo päivittäin käytettävässä autossa talvirenkaat?

Vierailija
23.10.2022 |

Me laitettiin tänään. Turussa asutaan. Ensi yönä on jo pakkasta.

Jossain lehdessä vakuutusyhtiön edustaja neuvoi vaihtamaan talvirenkaat, kun on ekat yöpakkaset.

Onko teillä jo päivittäin käytettävässä autossa talvirenkaat?

Vaihtoehdot

Kommentit (31)

Vierailija
21/31 |
24.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Turku, ei ole. 

Sitten kun on vesisateita, perään pakkasta ja aamulla on lähdettävä, niin sitä ennen vaihdetaan ainakin toiseen autoon. Varmaan aika pian sen jälkeen toiseenkin, mutta se joutaa odottaa vkl ellei ole tarvetta kulkea kahdella.

Vierailija
22/31 |
24.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on talvivanteetkin. Renkaiden vaihto kotikonstein on mahdotonta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/31 |
24.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tänään oli monta astetta pakkasta Turussa ja auton lasit jäässä.

Ja rutikuivat tiet.

Vierailija
24/31 |
24.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen tuore autoilija ja vähän pihalla tästä aiheesta. Töissä kaikki vaihtaa paniikissa renkaita, mutta sääennusteen mukaan tulevat 10 päivää melkein 10 asteen lämpöjä. Niin en oikein tiedä mitä tehdä... Uusimaa.

Vierailija
25/31 |
24.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on ollut talvirenkaat koko vuoden, kun kesärenkaat oli jo puhki kulutettu, eikä ollut varaa ostaa uusia. Kesäkauden välttelin ajamista ja ajoin ihan vaan pakolliset. Onneksi nyt tuli viimein talvirenkaiden aika, niin uskaltaa ajaa taas pidempiäkin matkoja.

Vierailija
26/31 |
24.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Marraskuussa ne on etelässä vasta perinteisesti vaihdettu.

Vierailija
27/31 |
24.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tänään oli pitkä ketjukolari Helsingissä, kun liukkaus oli yllättänyt autoilijat.

Vierailija
28/31 |
25.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tänään oli pitkä ketjukolari Helsingissä, kun liukkaus oli yllättänyt autoilijat.

Jäisellä tiellä edes nastat eivät pidä. Olen varma, että ketjukolarissa oli mukana myös nastallisia. Äkkitilanne.

Vierailija
29/31 |
25.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole. Täällä on ollut pari pakkasyötä, mutta niinä aamuina ei olla käytetty autoa. Ei ole enempää pakkasöitä tulossa ainakaan 10 päivään. Laitetaan sitten, kun on useampi pakkasyö peräkkäin. Pk-seutu.

Vierailija
30/31 |
25.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen tuore autoilija ja vähän pihalla tästä aiheesta. Töissä kaikki vaihtaa paniikissa renkaita, mutta sääennusteen mukaan tulevat 10 päivää melkein 10 asteen lämpöjä. Niin en oikein tiedä mitä tehdä... Uusimaa.

No jos sun pitää olla liikkeellä ennen auringonnousua niin sitten kannattaa vilkasta lämpötiloja ja onko tiet olleet märkiä edellisenä iltana. Muuten ei ole kiirettä ennenkuin päivälämpötilatkin alkaa olla liki 0. Ja muistat ne sillankannet, varjopaikat ja muut mitkä voi olla jäässä vaikka muualla on kesäkeli.

Vierailija
31/31 |
25.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ollu jo toista viikkoa, napapiirillä. Tänään aamulla -10.