kuinka monta päivää menee, että menkat alkaa Terolut-kuurin jälkeen ??
Mulla todettiin tuulimuna 27 päivää sitten ja lääkkeellinen tyhjennys tehtiin tuolloin.
Yksityinen gyne kirjoitti mulle Terolutit kp 15-26 ja nyt pähkäilen koskas ne menkat yleensä alkaa?
olen kuullut, että voi mennä kymmenenkin päivää ennen kun ovat alkaneet??
Ois kiva jos joku osaisi ja viitsisi vastata !!
Isotikru
Kommentit (4)
Minä myös syön kymmenen päivän terolut kuurin ja vuoto alkaa noin kahden päivän päästä viimeisestä tabletista.
Olen kyllä kuullut että joillakin saattaa mennä esim viikonkin verran viimeisestä tabl ennen kuin vuoto alkaa.
edelleen pähkäilen asiaa kun tänään kp 31 ja vikan terolutin otin viime torstaina..eikä täti suvaitse saapua !!
Oireita on jos jonkinlaisia on kuvotusta, tihentynyttä veskissä juoksemista, kuvotusta, mieli-alan vaihteluita, tissikipua, alavatsan juilimista ..eilen aamulla trestasin aconin testillä negan joten luulen näiden oireiden olevan terojen sivuvaikutuksia?
Miotens teillä muilla onks teillä ollut edellämainitun kaltaisia oireita kun olette teroja syöneet??
Olis kiva jos joku viitsis vastata mä tulen hulluksi kun mietin että missä mennään...
Isotikru
eli todella vaihtelevasti. Viimeisestä tabletista meni 2 - 11 päivää kunnes menkat alkoi. Mulla on pco ja vaikea endo. Aikaisemmin menkat alkoi aina kahden päivän päästä terojen lopettamisesta mutta ennen ivf hoitojen aloittamista saattoi mennä se puolitoista viikkoakin kevyesti useana kuukautena peräkkäin. Tein niitä turhia negatestejä kun ajattelin sellasta ihmettä,kun luomuna raskaaksituloa.
Lääkärit ei ole oikein kommentoineet mitenkään asiaa, mutta eivät pidä tavattomana että noinkin kauan menee että alkaa. Mun annostus oli yksi tabletti päivässä kierron 15. - 24. päivä.
Mulle on määrätty kans terot ja mun pitää syödä niitä kierron 15-24 päivät,10päivää.Just itseasiassa loppui eilen kuuri ja taas jännään millos ne oikeen tulee.Mulla ei tuu luonnollisesti omat kuukautiset,voi mennä puolikin vuotta.Ne on kyllä toiminut mulla tosi hyvin,mutta silti aina pelottaa ettei ne tuukkaa ees terojenkaa kaa.Mutta mulla on yleensä yksi päivä kuurin jälkeeen ja sit alkaa menkat.Tai kaks päivää.En tiiä oliko apua tästä,mutta pääsinpähän tarnoimaan;D