Millainen on tuntemasi ihminen, joka ei juuri pese hampaitaan?
Mietin että onko jotain elämänhallinnan ongelmia kaikilla hampaita pesemättömillä?
Kommentit (25)
Itselläni ainakin on. Työni jaksan hoitaa hienosti, kaikki muu sitten miten sattuu jos ollenkaan.692
Vaikeasti masentunut. Minä itse, siis.
Matalasti koulutettu yrittäjä, joka ei muutenkaan huolehdi terveydestään. Muusta hygieniasta kyllä huolehtii.
Kyllä itsestään välittävä ihminen pesee hampaansa. Tottakai on ongelmia, jos ei niin tee.
Yhden asunnottoman tiedän. Ei taida olla paljon hampaat mielessä. Käyttää aineita.
En ole vielä niin pahaa ruokaa syönyt, että olis tarvinnut borstata.
Katkera palstamamma, joka haukkuu miehiä.
Hänellä on taustalla hyväksikäyttöä ja menneisyyden traumoista johtuen häntä alkaa oksettaa jos laittaa hammasharjan suuhun.
Toiselle ei opetettu lapsena hampaiden pesua säännöllisesti, joten harvoin sitä tekee myöhemmälläkään iällä. Toisella ei oo koskaan reikiä, vaikka harvoin peseekin
Usein mies ja sellainen ikisinkku ja siis ei omasta valinnastaan sinkku vaan kun ei ole löytänyt ketään.
Vierailija kirjoitti:
Matalasti koulutettu yrittäjä, joka ei muutenkaan huolehdi terveydestään. Muusta hygieniasta kyllä huolehtii.
Tunnetaankohan me sama henkilö.
Mua ja siskoani ei kotona opetettu harjaamaan hampaita säännöllisesti, mikä on vähän outoa sillä vanhempamme kyllä harjasivat aamuin illoin hampaansa Nykyään meillä molemmilla on vaikeaa harjata hampaat säännöllisesti. Joskus saadaan hetkeksi ryhdistäydyttyö, mutta aina se palaa siihen satunnaiseen kerran viikossa, jos silloinkaan.. Tätä ei meistä päälle päin arvaisi, olemme muuten aina siististi pukeutuneita, iho ja hiukset puhtaat sekä laitetut. Ei vaan saada hampaita harjattua.
Vierailija kirjoitti:
Korkeakoulun käynyt, hyvässä työssä, urheilee, pidetty ihmisten keskuudessa. Sattuu vaan omaamaan hyvät geenit hampaiden suhteen eikä hänellä ole eläissään ollut yhtään reikää vaikka aina pessyt hampaat vain aamuisin.
Mistä tiedät, että pesee hampaat vain aamuisin?
Minä: masentunut, en välitä itsestäni ja joka päivä mietin köyden jatkoksi ryhtymistä.
Minä, vaikeasti masentunut ja itsetuhoinen.
Korkeakoulun käynyt, hyvässä työssä, urheilee, pidetty ihmisten keskuudessa. Sattuu vaan omaamaan hyvät geenit hampaiden suhteen eikä hänellä ole eläissään ollut yhtään reikää vaikka aina pessyt hampaat vain aamuisin.