Minulla oli eilen yhden illan suhde ilman kondomia. Tiedän että olen typerä, mutta mitä voi seurata
Kommentit (38)
Vierailija kirjoitti:
Pidän itseäni kunnollisena ihmisenä, mutta olen ollut niin kauan ilman ja järkeni sumeni. Ap
minä oon ollut ilman jo 39 v ja vielä hetero olen
Vierailija kirjoitti:
Ompeluta abortin yhteydessä v *ttusi umpeen.
Olisipa oma äitisi ymmärtänyt tehdä tuon ajoissa. Maailma olisi paljon kauniimpi paikka.
Vierailija kirjoitti:
Ei mitään. Joskus ei tule nainen raskaaksi, ei tule tauteja jne. Papakoe on kai naisilla joskus gynellä. Jos ei kummittele, kaikki on hyvin.
Joskus tulee, joskus ei. Mutta jos oli niin jännittävä ihku mies että sille piti paljaalla antaa niin moni muukin nainen on antanut. Ja tuon tapaisilla häntäheikeillä on satoja kaatoja vuodessa. Nähty on. Tunnen yhden angolalaisen joka tartutti hivin 3 naiseen parin vuoden aikana. Suomalaiset naiset eivät ole tarkkoja ehkäisyn kanssa.
Kaiken lisäksi olen vielä uskovainen ihminen ja tuntuu että tulen hulluksi tästä syyllisyydestä. En pysty edes puhumaan tästä kenellekään. Ap
Mutta saatathan kutienki olla avioliitossa etkä ois vielä halunna lasta, sitä et vielä paljastanu kuitenkaan
Mulla tulee morkkis jo käteenvedosta vaikka kokematon oon ja edellisestä tumputuksesta olis 3 viikkoa
Yleensä naiset saa sukupuolitaudin kumppaniltaan jos saa. Joten ei huolta. Todennäköisemmin kohtaat puhtaan sarjapanijan kuin puhtaan kumppanin elämäsi aikana.
Vierailija kirjoitti:
Kondomia ei tarvi jollei harrasta yhdyntäseksiä
Nyt tuli väärää tietoa! Kyllä se kuppa kuule kurkussakin kutittelee, muista taudeista puhumattakaan!
Eli, suuseksi myös suojattuna, molemmat kun ovat limakalvoa (sekä suun sisus että elin)...
Vierailija kirjoitti:
Kondomia ei tarvi jollei harrasta yhdyntäseksiä
Kannattaa tutustua tähän esim.
https://yle.fi/aihe/artikkeli/2015/08/01/luulitko-etteivat-taudit-tartt…
Vierailija kirjoitti:
TROLLI
Jep, tuli ilmi viimeistään tuon uskislisäyksen myötä 😭
Trolli tai ei, niin toi on ihan tavallista menoa suomalaisilta naisilta. Varsinkin jos mies on joku matalan tason ruskea tai musta pelimies niin se saa panna paljaalla. Hiv tuomas oli hyvä esimerkki. Kannattaa googlata sitä jos ei ole tuttu.
Steven Thomas alias "Doggy Steve" (s. 1961) on yhdysvaltalainen mies, joka tuli Suomessa tunnetuksi tartutettuaan tietoisesti HI-viruksen useisiin suomalaisnaisiin vuosina 19931996.
Thomasin tekemiset tulivat julki tammikuussa 1997. Poliisi julkaisi hänen kuvansa useissa lehdissä ja tiedotti Thomasin tartuttaneen lukuisiin, jopa satoihin, suomalaisnaisiin HIV:n. Lopulta vain 17 naista tunnusti sukupuoliyhteyden Thomasin kanssa.
Thomas tiesi olevansa HI-viruksen kantaja ja hänen todettiin tarkoituksella olleen suojaamattomissa sukupuoliyhteyksissä useiden suomalaisnaisten kanssa. Thomasin tekojen aikaan tahallinen HI-viruksen levittäminen rangaistiin oikeudessa tapon yrityksenä.
Kai se todennäköisintä on, ettei tule mitään seurauksia.
Jos huono tuuri, niin voi jonkun sukupuolitaudin saada.
Raskaaksi tuleminen vaatii kuitenkin juuri oikeaa hetkeä kierrossa, joten se ehkä ei kovin todennäköistä ole. Tai sitten kannattaa jo laittaa lottoa vetämään.
Toki kaikki maailmassa on mahdollista.
AIDS on ikävä tuliainen, ap.