Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mulla on korona, ja pahinta tässä on tämä makaaminen. Paikat ihan kipeenä, kun pitää maata vaan.

Vierailija
23.10.2022 |

Lämpöä ja/tai kuumetta on kolmatta päivää, ja muuten kaikki on ok, mutta kun on pakko levätä, niin mun paikat ei vain kestä tätä. Selkä on jo ihan paskana. Yritän vaihdella paikkaa sängyn, sohvan ja lattialla olevan jumppapatjan välillä, mutta ei tää vaan sovi mulle tämä makaaminen. Jos otan buranaa kuumeeseen, kolotus tietysti helppaa hetkeksi. Harrastan liikuntaa normaalisti n. 3-4 kertaa viikossa ja olen muutenkin aktiivinen, joten tämä paikoillaan makaaminen on yhtä tuskaa.... Vinkkejä kropan vetreytyämiseen makuultaan???? Jumppapatjalla toki notkistan ja suoristan selkääni yms. mutta se helppaa vain muutamaksi minuutiksi.

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
23.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tein joka päivä pieniä kävely lenkkejä. Kuume ei ole este liikunnalle vaan sykkeen nousu.

Vierailija
2/11 |
23.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisi kannattanut laihduttaa aikaisemmin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
23.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tein joka päivä pieniä kävely lenkkejä. Kuume ei ole este liikunnalle vaan sykkeen nousu.

Tämä. Kevyt liikunta nopeuttaa paranemista.

Vierailija
4/11 |
23.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Missä on käsketty paikallaan maata? Pieni liikkuminen on vain hyväksi, en tarkoita kuitenkaan urheilua. Koronaan liittyi veritulppien mahdollisuus ja välillä pieni kävely sisällä on vain hyväksi.

Vierailija
5/11 |
23.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Koronassa minulla nousi syke alkupäivinä todella helposti yli 100.

-ohis

Vierailija
6/11 |
23.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äläpä viitsi valehdella siellä!

Vierailija
7/11 |
23.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei sun ole pakko maata paikallaan. Tee jotain pikkuhommia kotona, puuhastele.

Vierailija
8/11 |
23.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla oli raju korona, mutta silti kävin haukkamassa happea pari kertaa päivässä. Kiersin tooodeeellla hitaasti korttelin.

Vierailija
9/11 |
23.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minullekin annettiin koronassa ohjeeksi liikuskella voinnin rajoissa. Välttää makaamista. Joten istuskelin ja liikuskelin asunnossa, myöhemmin menin ulos penkille. Kyllä siitä kroppa kipeytyy kun makaa.

Vierailija
10/11 |
23.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Koronassa minulla nousi syke alkupäivinä todella helposti yli 100.

-ohis

Niin minullakin . Köpötin sitten hitaasti ja huilasin. Lisäsin voinnin mukaan.

Vierailija
11/11 |
23.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse koronassa kävin koiran kanssa kävelyllä, kuumeesta huolimatta, en todellakaan maannut kotona, mutta ei hätää en lähtenyt kauppoihin joten olitte turvassa.