Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

En saanut työtä, vaikka olin ryhmähaastattelussa ylivoimaisesti paras

Vierailija
23.10.2022 |

Olen iloinen, pirteä ja hymyilevä. Olin ryhmähaastattelussa ihan ylivoimainen. Muut olivat tympeitä mörkkejä, eivätkä lähteneet keskusteluihin mukaan. Olen itsevarma ja mulla on asenne ja itsetunto kohdillaan. En häpeä kehua itseäni asioissa, joissa olen hyvä tai heittämällä paras. Silti paikan sai joku, joka ei puhua pukahtanut mitään koko ryhmiksessä. Olen järkyttynyt.

Kommentit (21)

Vierailija
1/21 |
23.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hakeudu ulkomaille. Ala selaamaan sivustoja.

Vierailija
2/21 |
23.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kai se oli haastattelijan tutun tuttu!.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/21 |
23.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilmeisesti eivät tarvinneet tällä kertaa itserakasta ja omahyväistä henkilöä, joka jyrää kaikki muut eikä anna kenellekään muulle puheenvuoroa.

Vierailija
4/21 |
23.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä tehtävää. Ei haluttu henkilöä jolla on epärealistinen näkemys itsestään ja taidoistaan.

Vierailija
5/21 |
23.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sen pitäisikin olla niin, että asiaosaaminen ratkaisee, ei se että on suulas ns. hyvä tyyppi.

Vierailija
6/21 |
23.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ilmeisesti eivät tarvinneet tällä kertaa itserakasta ja omahyväistä henkilöä, joka jyrää kaikki muut eikä anna kenellekään muulle puheenvuoroa.

Pfft. Firma palkkasi (todnäk) jonkun, jonka palkan maksaa joku vammaisjärjestö. Suomessa osaamisesella ei ole väliä vaan sillä, kuka maksaa palkan.

Vierailija
7/21 |
23.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikutat jo aloituksesi perusteella juuri sellaiselta ylikävelijältä jota itsekään en olisi ottanut. 

Vierailija
8/21 |
23.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Palstan käytännön mukaan, työtä saa kun menee töihin. Olet siis laiska lokkeilija, tuet pitää lopettaa.

Vierailija
9/21 |
23.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et sinä itse voi sitä arvioida, olitko paras! Saatoit olla raadin mielestä todella ärsyttävä, epäasiallinen tekopirteä kälättäjä.

Vierailija
10/21 |
23.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilmeisesti valinta oli käytännössä jo päätetty ties millä perusteilla ja ryhmähaastattelu pidettiin vain koska firman policy sitä vaatii. Meille olisit päässyt, olettaen siis että muu osaamisesi oli kunnossa kun kerran pääsit viimeiselle haastattelukierrokselle.

Vierailija
11/21 |
23.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli et antanut muille suunvuoroa. Ei tuollaisia hölöttäjiä haluta töihin.

Vierailija
12/21 |
23.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tällä esittelytekstillä en ikinä ottaisi töihin. Toistasataa olen haastatellut ja itserakkaat draamaprinsessat eivät minulla etene.

Vierailija
13/21 |
23.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saattoi ap ollakin "paras", mutta joku toinen oli paljon sopivampi.

Vierailija
14/21 |
23.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on myös koulutus ja kokemus kohdillaan.

Ap

Vierailija
15/21 |
23.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmaankin siksi kun olet hakeutunut liian matalaan rooliin taitoihisi nähden. Sinun kannattaa hakeutua ainoastaan johtajan rooliin.

Vierailija
16/21 |
23.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuolla perusteella on aika hataraa arvioida omaa paremmuuttaan. Valintaan vaikutti mm. relevantti työkokemus.

Vierailija
17/21 |
23.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koulu? Niihin valitaan se, jolla on jo kenkä oven välissä. Haastattelut ovat enemmänkin näytösluontoisia "lain kirjaimen täyttämiseksi" kuin todellisia tilanteita. 

Vierailija
18/21 |
23.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työhön, johon etsittiin hyvää kuuntelijaa, taisivat löytää sellaisen?

Vierailija
19/21 |
23.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mut on aina valittu kun olen ollut iloinen, sanavalmis ja pirteä sekä innovatiivinen.

Sulla kävi huono mäihä.

Vierailija
20/21 |
23.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saitko testin tulokset itsellesi? Suositeltiinko sinua ensisijaisena hakijana?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi viisi yksi