En saanut työtä, vaikka olin ryhmähaastattelussa ylivoimaisesti paras
Olen iloinen, pirteä ja hymyilevä. Olin ryhmähaastattelussa ihan ylivoimainen. Muut olivat tympeitä mörkkejä, eivätkä lähteneet keskusteluihin mukaan. Olen itsevarma ja mulla on asenne ja itsetunto kohdillaan. En häpeä kehua itseäni asioissa, joissa olen hyvä tai heittämällä paras. Silti paikan sai joku, joka ei puhua pukahtanut mitään koko ryhmiksessä. Olen järkyttynyt.
Kommentit (21)
Kai se oli haastattelijan tutun tuttu!.
Ilmeisesti eivät tarvinneet tällä kertaa itserakasta ja omahyväistä henkilöä, joka jyrää kaikki muut eikä anna kenellekään muulle puheenvuoroa.
Ehkä tehtävää. Ei haluttu henkilöä jolla on epärealistinen näkemys itsestään ja taidoistaan.
Sen pitäisikin olla niin, että asiaosaaminen ratkaisee, ei se että on suulas ns. hyvä tyyppi.
Vierailija kirjoitti:
Ilmeisesti eivät tarvinneet tällä kertaa itserakasta ja omahyväistä henkilöä, joka jyrää kaikki muut eikä anna kenellekään muulle puheenvuoroa.
Pfft. Firma palkkasi (todnäk) jonkun, jonka palkan maksaa joku vammaisjärjestö. Suomessa osaamisesella ei ole väliä vaan sillä, kuka maksaa palkan.
Vaikutat jo aloituksesi perusteella juuri sellaiselta ylikävelijältä jota itsekään en olisi ottanut.
Palstan käytännön mukaan, työtä saa kun menee töihin. Olet siis laiska lokkeilija, tuet pitää lopettaa.
Et sinä itse voi sitä arvioida, olitko paras! Saatoit olla raadin mielestä todella ärsyttävä, epäasiallinen tekopirteä kälättäjä.
Ilmeisesti valinta oli käytännössä jo päätetty ties millä perusteilla ja ryhmähaastattelu pidettiin vain koska firman policy sitä vaatii. Meille olisit päässyt, olettaen siis että muu osaamisesi oli kunnossa kun kerran pääsit viimeiselle haastattelukierrokselle.
Eli et antanut muille suunvuoroa. Ei tuollaisia hölöttäjiä haluta töihin.
Tällä esittelytekstillä en ikinä ottaisi töihin. Toistasataa olen haastatellut ja itserakkaat draamaprinsessat eivät minulla etene.
Saattoi ap ollakin "paras", mutta joku toinen oli paljon sopivampi.
Mulla on myös koulutus ja kokemus kohdillaan.
Ap
Varmaankin siksi kun olet hakeutunut liian matalaan rooliin taitoihisi nähden. Sinun kannattaa hakeutua ainoastaan johtajan rooliin.
Tuolla perusteella on aika hataraa arvioida omaa paremmuuttaan. Valintaan vaikutti mm. relevantti työkokemus.
Koulu? Niihin valitaan se, jolla on jo kenkä oven välissä. Haastattelut ovat enemmänkin näytösluontoisia "lain kirjaimen täyttämiseksi" kuin todellisia tilanteita.
Työhön, johon etsittiin hyvää kuuntelijaa, taisivat löytää sellaisen?
Mut on aina valittu kun olen ollut iloinen, sanavalmis ja pirteä sekä innovatiivinen.
Sulla kävi huono mäihä.
Saitko testin tulokset itsellesi? Suositeltiinko sinua ensisijaisena hakijana?
Hakeudu ulkomaille. Ala selaamaan sivustoja.