Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Eilen terve, tänään syöpädiagnoosi, voiko yksi päivä saada aikaan

Vierailija
23.10.2022 |

Sen että ihminen on aivan väsynyt ja voimaton, onko se psyykkistä vai mitä? Antibiootti aloitettu kun tulehdusarvot korkeat. Ei muuta hoitoa vielä.

Kommentit (18)

Vierailija
1/18 |
23.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä.

Vierailija
2/18 |
23.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä suuri järkytys voi viedä voimat. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/18 |
23.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Psyykkistä. Olo taas kohenee kun tuon saa sisäistettyä ja hyväksyttyä.

Vierailija
4/18 |
23.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Auttaako sienet vaivaasi esim.  turkey tail niminen sekä runsas d vitamiini?

luki vain että sienet auttavat vastustuskykyä paikantamaan syöpäsoluja ja tuhoamaan sen jälkeen.

Vierailija
5/18 |
23.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jalkasieni varsinkin auttaa syöpään. Ja kärpässieni.

Vierailija
6/18 |
23.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö ennen diagnoosia ollut väsymystä? Tuttuni oli pitkään ihan naattina ja selvisi että juurikin syöpä hänellä, toki myös laihtui puolessa vuodessa 10 kg

Vierailija
7/18 |
23.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jalkasieni varsinkin auttaa syöpään. Ja kärpässieni.

Joo, olen kuullut samaa omalta ennustajaltani. Itse tosin luotan enemmän kristallien parantavaan voimaan.

Vierailija
8/18 |
23.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sunnuntaina diagnoosi?

Vierailija
9/18 |
23.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sunnuntaina diagnoosi?

Sunnuntaidiagnoosi

Vierailija
10/18 |
23.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä syöpä?

Vierailija
11/18 |
23.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Reilu kuukausi sitten sain itse diagnoosin. Imusolmukesyöpä. Syöpä itsessään väsyttää mutta voihan se olla muutakin.

Vierailija
12/18 |
23.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
13/18 |
23.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin tai sitten olet pinnistellyt vain läpi väsymyksen. Kun syy lopulta selviää, on tavallaan lupa uupua. Silloin on todella väsynyt.

Sairastan itse kroonisesti ja pystyn vetämään itseni ihan eri tavalla äärirajoille, kuin terveet. Väsymys vaan on valtavaa ja todella rajua, kun pääsen lepoon. Ja väsymys kestää paljon pidempään, kuin terveillä. Aivot ovat oudot vekottimet.

Vierailija
14/18 |
23.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Masentaa tämä syöpädiagnoosi. Mt-ongelmia ollut aiemminkin kyllä, burn-out, lapsuustraumaa. Nyt tämän takia lääkitystä lisätty ja kovasti odotan terapiaan pääsyä. En pääse tästä asiasta eteenpäin omin voimin. Vertaistukea pyydän😢

Ap

Vierailija
15/18 |
23.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Masentaa tämä syöpädiagnoosi. Mt-ongelmia ollut aiemminkin kyllä, burn-out, lapsuustraumaa. Nyt tämän takia lääkitystä lisätty ja kovasti odotan terapiaan pääsyä. En pääse tästä asiasta eteenpäin omin voimin. Vertaistukea pyydän😢

Ap

Häivy pois trolli!

Vierailija
16/18 |
23.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et ollut eilenkään terve. Et vaan tiennyt olevasi sairas.

Vierailija
17/18 |
23.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Et ollut eilenkään terve. Et vaan tiennyt olevasi sairas.

Tai sitten syöpä on havaittu poikkeuksellisen varhaisessa vaiheessa ja ennuste on todella valoisa.

Vierailija
18/18 |
23.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä vertaistukea. Sairastuin itse myös syöpään ja diagoosi oli todella yllättävä koska luulin kipua joksikin muuksi. Silloin romahdin totaalisesti ja ajattelin kuolevani ja henkisesti olin myös ihan rikki ja romuna puhumattakaan fyysisestä puolesta. Hoidot alkoivat aika pian vaikka jokainen päivä ja viikko tuntuivat viivyttelyltä kun hoito aloitettiin melkeiin kahden kuukauden kuluttua diagnoosista. Psyykistä ja fyysistä puolta hoidettiin samaan aikaan. Ja niin vain paranin.

Tästä on jo pitkä aika. Ota kaikki apu vastaan mitä tarjotaan. Jos et pysty nukkumaan-ota ehdottomasti unilääkkeitä j ajos ahdistaa, ota ahdistusta poistavaa lääkettä, hyvä, että olet aloittanut mielialalääkkeet annostus vaikuttaa jonkin ajan kuluttua. Mutta ehdottomasti, älä kärsi psyykkisesti vaan ota riittävästi lääkettä, että jaksat pahimman vaiheen yli ja usko siihen, että hoidot tehoavat, Suomessa on huioouhyvää syöpähoitoa. Älä yritä edes pärjätä yksin. Tsmppiä!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kolme kahdeksan