Missä iässä rupesit nalkuttamaan?
Kommentit (22)
Minusta tuntuu että miehet suosivat nalkuttavia naisia. Nalkuttajissa on jokin muu piirre joka vetoaa mitä rennommissa naisissa ei ole.
Koska, ap, aloitit vaimosi pahoinpitelyn ja oliko tosiaan pakko?
En nalkuta enkä kuuntele sitä itsekään. Nalkutus on henkistä väkivaltaa.
Siinä vaiheessa kun sain ensimmäiksen lapseni. Mikään mitä mies teki ei enää kelvannut minulle. Nyt olemme eronneet, ja nuorempikin lapsi muutti nalkutustani pakoon isänsä luokse. Nyt on helpompi olla kun saaan itse määrätä kotona kaiken, kun täällä ei ole enää ketään kelle nalkuttaa.
Varmaan joskus lapsena aloin nalkuttaa vanhemmille.
Kenelle nalkuta? Asun yksin ja ihan oma valintani se.
Aloin nalkuttaa vaimolle enimmäisen lapsemme syntymän jälkeen, eli noin 8 vuotta sitten.
Ei se iästä ole kiinni, vaan seurasta.
Kitisin jo lapsena kaikesta. Nalkuttamisen aloitin kun löysin ensimmäisen tyttöystäväni 21-vuotiaana enkä ole lopettanut. Ajan rekkaa, äänestän persuja ja minulla on iso maha ja parta. M56
Vierailija kirjoitti:
Minusta tuntuu että miehet suosivat nalkuttavia naisia. Nalkuttajissa on jokin muu piirre joka vetoaa mitä rennommissa naisissa ei ole.
Tämä tuntuu oikeasti pitävän paikkaansa osittain :D Nalkuttavat naiset eli naiset ketkä puhuu,selittää ja pätee paljon niin he ovat ärsyttäviä mutta ne kuitenkin saa miehiä aika paljon verrattuna niihin hiljaisiin/fiksuihin verrattuna.
Miehenä myönnän nalkuttavani liikaa. Yritän liian usein määrätä miten vaimoni pitäisi hoitaa asiat. En anna hänen tehdä omalla tavallaan. Häpeän tätä piirrettä itsessäni ja työstämme sitä terapiassa.
Olen mies ja nalkutan. En voi sille mitään.
En kysy koska ap alkoi inceliksi, koska on ihan selvää että on aina ollut.
Milloin ap. aloitti nalkuttamisen?
Andropaussissa nalkutus riistäytyi käsistä. Anteeksi.
Mulla on kaksi nalkuttavaa eksää. Ei sellaista jaksa.
Heti , kun synnyin .