Yllättävän moni katsoo telkkaria tällä palstalla
Itse en ole katsonut enää vuosiin ja nuoriso ei edes omista moista vekotinta. Suomalaiset tv-ohjelmat on jotain niin noloa.
Kommentit (25)
Olen kai pöllö kun tykkään töllöstä
En näe ongelmaa, miksi tv:n katsominen olisi automaattisesti huono asia tai sitä katsova tekisi jotenkin huonomman valinnan.
Kyse taitaa olla enemmän määristä ja toki sisällöstä voidaan olla montaa mieltä, mutta useimmat ohjelmat ei kuitenkaan ole niin suureksi haitaksi kuin niihin itse osallistuneille (valitettavasti).
Mulle itselleni iskee välillä sellainen sarjamaratonin tarve, kun saan olla itsekseni. Ihana tehdä ensin aamupäivällä jotain hyödyllistä ja sitten vetää villasukat jo pyjaman kanssa ajoissa päälle ja katsoa, mitä tykkää. Yleensä ne toki on suoratoistopalvelujen sarjoja, mutta joku hyvänmielen ohjelma, kuten TTK:kin on leppoisaa katsottavaa. Jollekin toiselle toimii joku muu ja hyvä niin.
Yksinäiselle oiva kapistus. Ehkä kuullostan säälittävältä, mutta näin se vaan on
Vierailija kirjoitti:
En keksi mitään niin puuduttavan tylsää kuin telkkarin tuijottaminen. En voi ymmärtää miksi sitä katsotaan.
t. telkuton viimeiset 20 vuotta
Toteaa henkilö vauva-palstalla. Jepjep.
Huomasiko kukaan muu että tv 5 mokasi elokuvatrilogian vkolpna? Siis kyseessä fifty shades of greyt.. siis eka osa näytettiin viikko sitten pe ja nyt vkolp piti olla toka, mutta näytettiin trilogian kolmas, eli päätös.... aivan peestä.
I love you Dakota and Dornan