Oletko joskus herännyt outoon ääneen?
Millainen ääni oli?
Itse heräsin viime yönä lyhyeen surisevaan ääneen, joka kuulosti tulevan toiselta puolelta asuntoa, missä ikkuna oli auki. Ääni ei lähtenyt kotona mistään laitteesta ja ihmettelin ennen uudelleen nukahtamista pitkään mikä se oli.
Tapahtui aamuyöllä ja mietin tuliko ääni naapurista, se vain kuulosti siltä että tuli ikkunan suunnalta tai muuten siten ettei olisi seinää välissä. Asunto ei ole maan tasalla.
Kommentit (33)
Cannbiksen polttelun jälkeen heräilen siihen kun makkarin ulkoseinän sisältä kuuluu fuusiojazzia.
Vierailija kirjoitti:
Kerran kuulin itseäni huudettavan nimeltä. Säikähdin tuohon heräämistä ihan tosissani. Asunnossa ei ollut itseni lisäksi muita.
Jos oli miehen ääni ja vasemmalta puolelta, se ilmiö tunnetaan ns vasemman puolen miehen äänenä. Mullakin oli sellainen ja ilmoitti rauhallisesti veljeni kuolemasta mutta niin että vaan hokasin heti asian, ei suoraan. Ja myöhemmin 24 h sisällä veljeni todellakin kuoli aika nuorenakin vielä sydämen pettämiseen aktiviteettiensa keskellä. Sain siis tiedon 100% etukäteen niin hienosti ilmaistuna kuin joku voi ikinä asian pelästyttämättä sanoa.
Heräsin yks yö siihen kun mieheni runkkasi äänekkäästi. Kuului kamala litinä, lätinä ja huohotus.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kerran kuulin itseäni huudettavan nimeltä. Säikähdin tuohon heräämistä ihan tosissani. Asunnossa ei ollut itseni lisäksi muita.
Jos oli miehen ääni ja vasemmalta puolelta, se ilmiö tunnetaan ns vasemman puolen miehen äänenä. Mullakin oli sellainen ja ilmoitti rauhallisesti veljeni kuolemasta mutta niin että vaan hokasin heti asian, ei suoraan. Ja myöhemmin 24 h sisällä veljeni todellakin kuoli aika nuorenakin vielä sydämen pettämiseen aktiviteettiensa keskellä. Sain siis tiedon 100% etukäteen niin hienosti ilmaistuna kuin joku voi ikinä asian pelästyttämättä sanoa.
Tuon tiedekin tunnustaa tuon äänen nykyään. Vaikka voi kiletää Jeesuksen , mutta: katsokaas Jeesus istuu Jumalan oikealla puolella ja kun on edessäsi on sinun vasemmalla puolellasi. On vaikea olla uskomatta tuollaisten kokemusten jälkeen. Jumalalle ylistys että huolehtii meistä kaikista, kun vaan pidämme kanavan auki.
Myös 911 päivänä eräs mies uupui rapuilla paetessaan ja samoin kuuli vas puolen miehen rauhallisen äänen: Sinun on jatkettava näin...mies pelastui ja pamahti uskoon. Hän pinnisteli äänen johdattamana talosta ulos.
Mä heräsin viimeyönä vessasta. Vessaanhan kuuluu toisen kämpän äänet parhaiten.
Oikeastaan mä nukahdin pöntön ääreen sen takia, kun päätäni särki. Johonkin putkisto ääneen varmaankin heräsin.
Minä olen sinut nimeltä kutsunut- sinä olet minun. Kun Jumala / Jeesus tai lähettiläänsä puhuu, He mainitsevat äinä nimesi ensin, etunimesi tuttavallisesti.
Minua osoitti vihreä laser ulkona eteeni, jätin ilmoittamatta, pitäisikö ilmoittaa jos vaurioittaa silmiä, kerran?
Faith kirjoitti:
Muutama viikko sitten heräsin yöllä pamahdukseen ja kirkkaaseen valonleimahdukseen joka kuului/näkyi sänkyni vieressä lattialla. Havahduin hereille ja tutkin lattian ja seinän pistorasiat yms., mutta missään ei näkynyt mitään mikä olisi selittänyt sen. Piti vain hyväksyä että se oli kokonaan tapahtunut unessa.
Se siinä oli niin hämäävää, että olin unessakin makaamassa sängyssä huoneessani ja näin valonleimahduksen siten ja siitä kulmasta, josta oikeastikin olisin nähnyt sen, jos olisin ollut silmät auki.
Hezekiel kun sai ilmoitusta hänkin näki aina ensin nuo salamat. Jumala voi yrittää avata kanavasi. Ottakaa ihmiset huomioon että langattomat yhteydet olivat olemassa koko universumissa ennen kuin ihminen poimi ne käyttöönsä. Kaikki on ollut ennen meitä, röntgenistä painovoimaan ja atomivoimaan...ihan kaikki. Sitäpaitsi tiede tunnustaa jo että informaatiota siirtyy selvästi ja varmasti tavoilla ihmistenkin välillä jota emme tunne. Emme tunne kaikkea.
Hurjinta on että kun ne ottivat ihmisen aivokudosta ja kasvattelivat purkeissa ne klöntit kasvattivat niille silmäT, joissa oli näköhermot ja pelit. Mitä kaikkea ne ovatkaan jo kehitelleetkään niissä kammioissaan josta emme tiedä mitään. Aiemminhan keksivät senkin Gods voice to the scull menetelmän laivastolle, eli ääni lähetettiin päähän suoraan kapteenille.
Stasilla oli taas menetelmä joka perustui ehdollistumiselle: ensin soitettiin jatkuvasti vaikka äisin jonkun ovikelloa turhaan ja sitten vaikka aamuvarhain ennen heräämistä, sittenpä ei enää tarvinnutkaa soitella kun uhri alkoi kuulla äänet automaatilla. > ja selvä hulluhan se oli ja todiste saatu asiasta, vaikka kaikille käy noin kun pelataan.
Heräsin teininä outoon piip ääneen, joka toistui tasaisesti. Liikaa x filesia vissiin katsoneena, ajattelin että "harmaat" ne siellä laitteidensa kanssa tutkailee jotain meidän asunnossa. Rohkeana lähdin katsomaan, niin palohälytinhän se vain oli. Varoitti, että patterit loppumassa.
Herään usein päiväunilta, kun kännykkäni muka pirahtaa kerran ja vain kerran. Aluksi tarkistin aina puhelimen, ettei se ole soinut, mutta nyt tiedän, etten tee turhaa työtä, vaan jatkan päikkätiä.