Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Oletko joskus herännyt outoon ääneen?

mysteeriääniä
23.10.2022 |

Millainen ääni oli?
Itse heräsin viime yönä lyhyeen surisevaan ääneen, joka kuulosti tulevan toiselta puolelta asuntoa, missä ikkuna oli auki. Ääni ei lähtenyt kotona mistään laitteesta ja ihmettelin ennen uudelleen nukahtamista pitkään mikä se oli.

Tapahtui aamuyöllä ja mietin tuliko ääni naapurista, se vain kuulosti siltä että tuli ikkunan suunnalta tai muuten siten ettei olisi seinää välissä. Asunto ei ole maan tasalla.

Kommentit (33)

Vierailija
1/33 |
23.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon herännyt monesti siihen kun ovi narisee todella äänekkäästi. Oudointa tässä on se ettei sitä kukaan muu kuule eikä meillä ole narisevaa ovea

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/33 |
23.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen, tänäänkin heräsin päiväunilta omituiseen napsahdukseen, kopsahdukseen. En tiedä mikä se oli. Olen yksin kotona.

Vierailija
4/33 |
23.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt se ikkuna kiinni.

Vierailija
5/33 |
23.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Dronella joku kurkki sisään.

Vierailija
6/33 |
23.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllähän sitä välillä herää kummallisiin pörinöihin, jotka tuntuu tulevan aivan läheltä! Usein torstaisin.

Vierailija
7/33 |
23.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuuloharhat kuuluu asiaan, kun siirtyy univaiheesta toiseen. Etenkin selkounien näkijät tietävät tämän.

Vierailija
8/33 |
23.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerran kuulin itseäni huudettavan nimeltä. Säikähdin tuohon heräämistä ihan tosissani. Asunnossa ei ollut itseni lisäksi muita.

Vierailija
9/33 |
23.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näin unta eräänä yönä. En muista tarkasti mitä siinä tapahtui, se ei varsinaisesti ollut painajainen, mutta jotenkin painostava ja ahdistava. Muistan kuitenkin unessa jonkun karjaisseen oikein kovalla äänellä jotain, mikä kuulosti lähinnä kuin olisi huutanut "VARO!".

Säpsähdin hereille ja olin aivan varma, että olin kuullut sen huudon viereisestä huoneesta, enkä pelkästään unessa. Ääni oli jotenkin niin selkeä ja todellinen. Mieheni kuitenkin nukkui ihan sikeästi vieressäni eikä ollut kuullut mitään. Asumme omakotitalossa, eikä ole seinänaapureita, joten ei voinut tulla sieltäkään.

Vierailija
10/33 |
23.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todennäköisesti skitsoja ääniunia, sen kokee täysin samanlaisena kuin olisi todellinen ulkopuolinen ääni.

Vierailija
11/33 |
23.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heräsin aamuyöstä kun vaimo pieras kunnon äänekkään paukun.... PRÖTS!

Vierailija
12/33 |
23.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Herään usein kiväärin laukaukselta muistuttavaan ääneen. Kamalinta, kun on juuri nukahtamaisillaan ja säpsähtää taas hereille. Jää vähän paranoidi olo.

Vierailija
13/33 |
23.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämähän on siis normaali ilmiö.

Mä olen usein herännyt astioiden kolinalta kuulostavaan ääneen ja ajatellut, että joku perheenjäsen on keittiössä, mutta kun menen katsomaan, astiat ovat paikallaan ja kaikki nukkuvat.

Vierailija
14/33 |
23.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus olen herännyt kovaan ääneen, mutta en oikeasti ole tiennyt oliko se todellinen vai päänsisäinen.

Vierailija
15/33 |
23.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hiiret tunkevat sisälle tähän aikaan vuodesta. Ketuttaa se rapina ja loukun läpsähdys jo.

Vierailija
16/33 |
23.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Herään välillä äidin puheeseen. Menee iho kananlihalle, kuulostaa kuin kutsuisi makuuhuoneen ulkopuolella. Asun yli 100 km päässä äidistä. 

Haluan pitää itseäni kypsänä, mutta olen paristi vetänyt peiton pään päälle kun on alkanut pelottamaan :D

Vierailija
17/33 |
23.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuorena heräsin kerran säkkipillin soittoon Jyväskylässä Kortepohjan opiskelijakylässä. Joku käveli siellä ja soitti samalla irlantilaista tms. kansansävelmää. Ihan kaunista mutta sen jälkeen oli hyvin hankalaa nukahtaa.

Vierailija
18/33 |
23.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on neljä lasta, kolme kissaa, koira ja omakotitalo. Asumme metsän keskellä.

Jos en silloin tällöin heräisi omituiseen ääneen/omituisiin ääniin, niin ihmettelisin kovasti.

Etenkin se yöööööck yöööck yöchk on ällö, kun kissa oksentaa sängyn alla.

19/33 |
23.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muutama viikko sitten heräsin yöllä pamahdukseen ja kirkkaaseen valonleimahdukseen joka kuului/näkyi sänkyni vieressä lattialla. Havahduin hereille ja tutkin lattian ja seinän pistorasiat yms., mutta missään ei näkynyt mitään mikä olisi selittänyt sen. Piti vain hyväksyä että se oli kokonaan tapahtunut unessa.

Se siinä oli niin hämäävää, että olin unessakin makaamassa sängyssä huoneessani ja näin valonleimahduksen siten ja siitä kulmasta, josta oikeastikin olisin nähnyt sen, jos olisin ollut silmät auki.

Vierailija
20/33 |
23.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heräsin  kerran klo 2 aamuyöllä kun joku huusi korvaan "  TUU RÖÖKILLE!" Asuin yksin. Varmaan aivot oli vielä jotenkin unessa, mutta kyllä pelästyin!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kahdeksan yhdeksän