Noniin, lähdin eilen sinne baariin sitten tyttöystävää etsimään viettäen koko päivän esivalmisteluissa, ja niinhän siinä kävi että kukaan ei ollut kiinnostunut edes aamupalamunakkaasta
Yöpalankin söin aamuyöstä itse. Saldo oli siis yhteensä nolla kiinnostunutta kontaktia.
Kommentit (72)
Mä heräsin aikoinaan talosta metsän keskellä ja joku karsean näköinen finninaama halusi väkisin tehdä meille aamupala brunssin. Keittiössä joka oli sen näköinen ettei ole siivottu ikinä. "Brunssi" oli paahtoleipää,metukkaa ja kahvia.
Söin,kun ei se ei ennen suostunut viemään mua kaupunkiin. Sain ruokamyrkytyksen ja syyhyn.
No onni oli,ettei mua teljetty kellariin.
Mutta yhdenillanjutut loppui siihen.
Miksi pitäisi heti eka iltana tulla yöksi? Eikö voi sopia tapaamista päiväsaikaan vaikka kahville?
Vierailija kirjoitti:
Miksi pitäisi heti eka iltana tulla yöksi? Eikö voi sopia tapaamista päiväsaikaan vaikka kahville?
Tämä olisikin uutta että baarissa mies kysyy josko kävisimme ensiviikolla kahvilla.
Joka tapauksessa lutunen, aktiivinen mies. Kiitos siitä, että niin tarkkaan kuvailit viikonlopun tapahtumia. Kyllä jossain vaiheessa tärppää. Mukavaa syksyä sinulle.
Vierailija kirjoitti:
Mä heräsin aikoinaan talosta metsän keskellä ja joku karsean näköinen finninaama halusi väkisin tehdä meille aamupala brunssin. Keittiössä joka oli sen näköinen ettei ole siivottu ikinä. "Brunssi" oli paahtoleipää,metukkaa ja kahvia.
Söin,kun ei se ei ennen suostunut viemään mua kaupunkiin. Sain ruokamyrkytyksen ja syyhyn.
No onni oli,ettei mua teljetty kellariin.
Mutta yhdenillanjutut loppui siihen.
* REPS * KOPS * Päivän paras, kiitos tästä!
Vierailija kirjoitti:
Kyllä ne yksinäiset kotimatkat on tylsiä varsinkin jos ei yhtään kontaktia saanut. Nuori ihminen. En tarkoita että sänkykaveria ei löytynyt vaan se, että ei tainnut tavata yhtään kiinnostunutta samanhenkistä. Muistan itse nuorena kun menin siistinä ulos ja kotiin yksin kun oli ollut tylsä ilta.
Itse menin niin usein siistinä ulos, että joskus tärppäsi, naisen kotiin tietysti mentiin. Brute force -taktiikka.
Vierailija kirjoitti:
Siis pitääkö naisen lähteä nykyään miehen luo heti tapaamisiltana ja harrastaa seksiä??????????????????????????????!
Tämäkö on oletusarvo? Kyllä on seksi käynyt halvaksi.
kyllä sille hintaa tulee, jos pitää baariin lähteä juomaan kalliita juomia ja mahdollisesti maksaa sisäänpääsy, narikka, taksi ruuat ym
1. Mis baaris olit?
2. Kauax vietit siellä aikaa?
3. Olix muijii?
4. Olix ketää sellast ketä oikeesti halusit?
5. Monellex teit alotteen?
6. Mitä sanoit kun teit aloitteen?
7. Olix kännis?
8. Moneltax lähit bäkkii?
Vierailija kirjoitti:
Joka tapauksessa lutunen, aktiivinen mies. Kiitos siitä, että niin tarkkaan kuvailit viikonlopun tapahtumia. Kyllä jossain vaiheessa tärppää. Mukavaa syksyä sinulle.
naiset voivat ajatella näin, koska naisilla nappaa aina. monet miehet jäävät ikuisesti yksin
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
naiset voivat ajatella näin, koska naisilla nappaa aina. monet miehet jäävät ikuisesti yksin
Naisilla on niin paljon helpompaa. Milloin vain ja mistä tahansa löytyy halukasta seuraa.
En ikinä uskaltaisi lähteä ventovieraan kotiin tai päästää omaan kotiini jotain baarista iskettyä ventovierasta.
Tuli tässä vaan sellainenkin mieleen, että miksi se tyttö/poikaystävä pitäisi löytää KÄNNISSÄ.
Aistit ei toimi normaalisti alkoholin vaikutuksen alaisena, miksi siis elämän yksi tärkeimmistä valinnoista pitäisi valita kännissä!
Löytyikö se tyttöystäväsi nyt päivällä?
Vierailija kirjoitti:
Tuli tässä vaan sellainenkin mieleen, että miksi se tyttö/poikaystävä pitäisi löytää KÄNNISSÄ.
Aistit ei toimi normaalisti alkoholin vaikutuksen alaisena, miksi siis elämän yksi tärkeimmistä valinnoista pitäisi valita kännissä!
Kuka muka lähtee selvinpäin seuraa etsimään?
Miehessä täytyy vain olla sitä "jotakin"; "jotakin", joka herättää heti kiinnostuksen. Jos "sitä" ei ole, siinä ei auta ei buleerattu naama eikä aamiaismunakaskaan.
Nainen kuka ei anna seksia treffeillä ei ole tyttöystävä ainesta koska seksiä siltä ei heru.
M29
Huoh, ajattelin itse tehdä samoin kuin ap, mutta lannistuin nyt...
Enkä edes haluaisi mitään yhdenyönjuttuja, vaan mukavaa keskustelua ja ehkä leffaseuraa kera popcornin.
Haitko hitaalle? Mun mielestä siitä se lähtee, jos on lähteäkseen tai tarjositko drinkin ja juttelitko mukavia? Seuraavaksi vaihdoitteko numeroita? Soittelet tai laitat viestiä seuraavana päivänä. Harva lähtee heti mukaan tai vie kämpilleen.
Nyt naiset huomio! Älkää ryhtykö mihinkään lähempiin tekemisiin näiden 'tavismiesten' kanssa, he pitävät teitä viimeistään seuraavana aamuna jämänaisina, joihin tyydytään. M.O.T.