Noniin, lähdin eilen sinne baariin sitten tyttöystävää etsimään viettäen koko päivän esivalmisteluissa, ja niinhän siinä kävi että kukaan ei ollut kiinnostunut edes aamupalamunakkaasta
Yöpalankin söin aamuyöstä itse. Saldo oli siis yhteensä nolla kiinnostunutta kontaktia.
Kommentit (72)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aha, provon jatko-osa.
Mikä paljasti provoksi? Se, että mies lähti yksin baariin ja myös palasi sieltä yksin?
Eri mutta miehen latvalaho ajatusmaailma. Ei kukaan voi olla näin sakea oikeasti. Yksi yritys ja luovutus katkerana uhrina. Minulla naisena kesti kolme vuotta löytää mies ja ihmettelin että noinkin nopeasti.
Enpä kyllä minäkään nuorena mennyt yhtä ainutta kertaa pojan/miehen kotiin yöksi.
Oli yöllä sitten pelkkää höpöstelyä sylikkäin tai suorempaa toimintaa, se tapahtui mun kotonani.
Enpä paljon creepympää visiota keksi, kuin joku punasteleva neitsyt änkkäämässä että olen tänään ensimmäistä kertaa TYTTÖYSTÄVÄÄ etsimässä, että lakanat on vaihdettu ja vuohenjuustoa hankittu aamupalaksi.
Tuohan on suoraan kauhuleffasta.
Ensi kerralla jätä residenssisi mahdollisimman sekaisin ja siivoamatta. Kannattanee myös pukeutua rennosti, ehkä bonuksena käväistä pyörähtämässä haravointikasassa. 👍
Vierailija kirjoitti:
En ikinä uskaltaisi lähteä ventovieraan kotiin tai päästää omaan kotiini jotain baarista iskettyä ventovierasta.
En mäkään nykyaikana.
Mut silloin kun olin nuori oli maailma toisenlainen. Ja ihmiset myös. Helsinki oli pieni kaupunki, sillä mihin ravintolaan meni vaikutti erittäin paljon siihen millaisia ihmisiä tapasi.
Sitä paitsi ihmisten sosiaaliset taidot oli ihan eri luokkaa. Ihmisistä sai kyllä illan verran juttelemalla aika hyvän kuvan.
Vierailija kirjoitti:
Siis pitääkö naisen lähteä nykyään miehen luo heti tapaamisiltana ja harrastaa seksiä??????????????????????????????!
Tämäkö on oletusarvo? Kyllä on seksi käynyt halvaksi.
Mitä ihmettä te tantat täällä kitisette. Onhan tämmöisiä suhteita harrastettu vuoskymmenet. Pitemminkin ovat vähentyneet viimevuosina nettideittailun yms myötä.
Vierailija kirjoitti:
Taidat olla romantikko jos luulet että mukaan tuleva nainen jää syömään aamupalaa. Karkuun sitä lähtee, kun pää selviää. Suosittelen etsimään muualta kuin baareista.
Eipä minua ainakaan kukaan ole koskaan karkuun lähtenyt. Ehkä sussa on jotain vialla.
Vierailija kirjoitti:
Aha, provon jatko-osa.
Taidat notkua täällä vähän liikaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oikein malliesimerkki miesten kaksinaismoralismista. Halutaan tyttöystäväksi neitsyt, mutta vaaditaan seksiä heti ekana iltana.
Mikä se nyt noin veetuttaa heti sunnuntaina? Ei aloittaja puhunut mitään mistään neitsyestä.
Eilisessä keskustelussa sanoi haluavansa tyttöystävän, jolla ei ole ajeltu liikaa. Silti halusi itse ajella ekana iltana.
Ihan semmonen yksinkertainen kysymys, että mistä hitosta päättelet anonyymillä keskustelupalstalla, jolla on jotain puoli miljoonaa kävijää kuussa, että tämän kyseisen aloituksen tehnyt on sama henkilö kuin joku edellisenä päivänä olevat?
Vierailija kirjoitti:
Tuli tässä vaan sellainenkin mieleen, että miksi se tyttö/poikaystävä pitäisi löytää KÄNNISSÄ.
Aistit ei toimi normaalisti alkoholin vaikutuksen alaisena, miksi siis elämän yksi tärkeimmistä valinnoista pitäisi valita kännissä!
No ei sitä kukaan varmaan valitse mihinkään seurusteluun pelkän kännissä tapaamisen perusteella. Yhdeksi yöksi vaan ja jos sitten selvinkinpäin tuntuu että muutenkin synkkaa kuin seksuaalisten kemioiden puolesta, niin sitten voidaan jatkaa.
Itse olen ollut 3 kertaa pitkässä parisuhteessa ja kaikki niistä on alkaneet baarijutusta, jonka olen ajattellut vain yhden yön jutuksi. Olen ollut puutteessa, ajatellut että menen ja pokaan täksi yöksi miehen itselleni. Aina ne on halunneet jatkaa tapailua ja aina ovat osoittautuneet kivoiksi tyypeiksi joita minäkin olen halunnut tavata edelleen. Viimeisen kanssa menin naimisiin ja olen ollut jo 8 vuotta.
Hassua sinänsä että yritän aina olla kovasti aina yhden yön juttujen puolestapuhuja, koska en pidä niitä mitenkään väärinä ja itsekin olen pyrkinyt niitä harrastamaan, mutta käytännössä siis mun lyhin yhden illan juttu oli vuoden :D Ei mennyt ihan putkeen, kun vieläpä lähes 50 v ikään mennessä kumppaneita on 3.
Vierailija kirjoitti:
En ikinä uskaltaisi lähteä ventovieraan kotiin tai päästää omaan kotiini jotain baarista iskettyä ventovierasta.
Itselläni ei ole koskaan ollut tällaista epäilystä. Luotan sen verran omaan ihmistuntemukseeni, että jos ei tule millään tapaa epäilyttäviä viboja tyypistä, niin ei se mikään vaarallinen hullu ole. Parikymmentä vuotta olen yhden yön juttuja harrastanut (en halua parisuhteita) eikä koskaan niin minkäänlaista vaaranpaikkaa.
Monelleko naiselle kävit juttelemassa siellä baarissa ap? Mistä keskustelitte ja miten ehdotit jatkoja?
Mikä paljasti provoksi? Se, että mies lähti yksin baariin ja myös palasi sieltä yksin?