Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Sims 4 kielen valinta

Vierailija
23.10.2022 |

Moikka,

Mun tietokone meni rikki ja vaihdoin siis uuteen koneeseen tässä taannoin. Oon pelannut sillon tällöin sims4 ja ostanut pelit Originin kautta. Kirjauduin nyt uuteen EA appiin ja asensin sieltä sims pelit uudelleen. Simsin kieleksi oli muuttunut englanti. Voin toki enkuksikin pelaa, mutta koska olen tottunut pelaamaan simsiä suomeksi, haluaisin sen suomeksi. Mitenhän tuon kielen voi vaihtaa? Oon kahlannut EA appin, Simsin asetukset ja EA tuen, mutta en saa kieltä vaihdettua. Olisiko kieli pitänyt valita asennusvaiheessa jotenkin?
Jos se olisi pitänyt vaihtaa asennusvaiheessa, voinko uninstall, eli poistaa pelin ja asentaa sitten uudelleen? Onnistuuko se?

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
23.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moi!

https://windowsreport.com/the-sims-4-change-language/

tuon perusteella pitäis onnistua originissa helposti käynnistysasetuksia rukkaamalla. En voi vahvistaa sillä en käytä originia tai pelaa simssiä.

Vierailija
2/5 |
23.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo,

Ongelma vaan on, että Originia ei enää ole PC:lle, vaan se on EA App nykyisin :( Eli noilla ohjeilla ei löydy tuollaista kohtaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
06.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

mulla on sama ongelma enkä löydä ratkaisua kone meni rikki ja juuri alusta vaihtui.. enkä saa suomeksi.

Vierailija
4/5 |
06.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin mietin kauhulla tuota, kun vahingossa asensin EA Appin Originin tilalle saadakseni sen yhden ilmaisen kitin, että voiko kieltä enää vaihtaa, jos joutuu uudestaan asentamaan. Onneksi ei sentään jo asennetun pelin kieltä vaihtanut.

Olettaisin, että pelin sisältä pystyy vaihtamaan? Koska muistaakseni sitä ei ole täytynyt uudelleen asentaa, jotta saa eri kielen käyttöön niin kuin vanhemmissa Simseissä.

Vierailija
5/5 |
06.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minäkin mietin kauhulla tuota, kun vahingossa asensin EA Appin Originin tilalle saadakseni sen yhden ilmaisen kitin, että voiko kieltä enää vaihtaa, jos joutuu uudestaan asentamaan. Onneksi ei sentään jo asennetun pelin kieltä vaihtanut.

Olettaisin, että pelin sisältä pystyy vaihtamaan? Koska muistaakseni sitä ei ole täytynyt uudelleen asentaa, jotta saa eri kielen käyttöön niin kuin vanhemmissa Simseissä.

Nonni, lyhyellä googlaamisella sinulla on kaksi vaihtoehtoa:

1. Poistat Simsin ja asennat uudestaan tällä kertaa valiten oikean kielen.

2. Asennat EA Appin rinnalle Originin ja käyt sieltä vaihtamassa kielen. EA App ja Origin ei voi olla samaan aikaan auki, joten kirjaudu ulos EA Appista ennen Originiin kirjautumista.

Sitä en tiedä voisko EA Appin poistaa kokonaan ja vaihtaa suosiolla takaisin Originiin, joka sentään toimi normaalisti. Itse ainakin vaihtaisin mieluummin takaisin toimivaan systeemiin kuin tällaiseen vähän sinnepäin olevaan härveliin, josta on liki mahdotonta löytää haluttua tavaraa, eikä saa edes omalla kielelläkään.