Ozempic ei tarjoa pysyvyyttä ilman muutosta
Pään sisällä. Diabetes lääke loppui potilailta kun kymmenet tuhannet lihavat ottivat sen itselleen. Moni tosilihava 160 kg ja kohtuupainoinenkin.layttavat sitä. Moni hyvintulokosin. Nälkä pysyy poissa 6kk jolloin laihdut paljon.
Nyt kun lääke loppui monet alkavat lihota. Muutos pitää tehdä itse ettet syö liikaa. Onni ei ollutkaan pysyvä, uhrata löllyy taas.
Hinta 124e kk.
Kommentit (45)
Kuka lääkäri tuota kirjoittaisi? Hki.
Ei 6 kk vielä mitään pysyvää tapahdu. Itse ainakin sain suorilla reseptin 2 vuodeksi. Asun pääkaupunkiseudulla, hän lääkkeet Tallinnasta. 177 euroa 2 kk lääkkeet maksoi viimeksi.
Ei kai lääkettä ole pakko lopettaa ollenkaan.
Joo, harmillista, kun itse sitä tarvitsee hoitoonsa. Täysi Kelan korvaus siis on. Mutta nyt on sitten laihduttajilla kiva sipsi- ja herkkutauko, ja sitten voi jälleen alkaa sulatella laardia, kunhan lääkettä taas tulee apteekkeihin.
Eihän lääke sinänsä läskiä poista. Idea on että ruokahalu ja makean himo vähenee tai häviää. Tämän myötä ihminen onnistuu ruokailumuutoksissaan.
Tutkittu että ylipainoisilla puuttuu kylläisyyshormoni, mikä taas normaalipainosilla erittyy. Ozempic korvaa ko. hormonin, ei kylläkään palauta elimistön omaa hormonin erittymistä.
Lääkkeen voi määrätä esim. työterveyslääkäri, kuten minulle. Satsaus terveyteen, kun muuten en ole onnistunut. Laihtuminen ehkäisee tyypn 2 diabetesta, alentaa kolesteroli arvoja, helpottaa liikkumista, vähentää nivelvaivoja jne.
Miksei laihtumista voisi tukea lääkkeellä? Miksi esim. tupakasta vieroitumistuotteet ovat ikäänkuin hyväksytympää?
Vierailija kirjoitti:
Ei 6 kk vielä mitään pysyvää tapahdu. Itse ainakin sain suorilla reseptin 2 vuodeksi. Asun pääkaupunkiseudulla, hän lääkkeet Tallinnasta. 177 euroa 2 kk lääkkeet maksoi viimeksi.
Ei kai lääkettä ole pakko lopettaa ollenkaan.
Kyllä se loppuu siihen 2v.
Laihduttaminen ja normaalipainon ylläpitäminen on todella vaikeaa, jos on kova näläntunne tai ruokahalu, ja käsittääkseni juuri siihen tuo Ozempic auttaa.
Kuvitelkaa itse että pitäisi koko ajan elää nälässä ettekä voisi syödä itseänne kylläiseksi, koska muuten lihoisitte. On helppo huudella että "syö yhtä paljon kuin kulutat", jos itsellä pysyy näläntunne pois sillä tavoin.
Vierailija kirjoitti:
Eihän lääke sinänsä läskiä poista. Idea on että ruokahalu ja makean himo vähenee tai häviää. Tämän myötä ihminen onnistuu ruokailumuutoksissaan.
Tutkittu että ylipainoisilla puuttuu kylläisyyshormoni, mikä taas normaalipainosilla erittyy. Ozempic korvaa ko. hormonin, ei kylläkään palauta elimistön omaa hormonin erittymistä.
Lääkkeen voi määrätä esim. työterveyslääkäri, kuten minulle. Satsaus terveyteen, kun muuten en ole onnistunut. Laihtuminen ehkäisee tyypn 2 diabetesta, alentaa kolesteroli arvoja, helpottaa liikkumista, vähentää nivelvaivoja jne.
Miksei laihtumista voisi tukea lääkkeellä? Miksi esim. tupakasta vieroitumistuotteet ovat ikäänkuin hyväksytympää?
Pointti onkin se että kun hoito loppuu palaa vanhat tavat. Lääke lisää myös kilpirauhassyöpää
Hienoa, että ihmiset laihtuvat, mutta kun ne kilot tulevat takaisin. Millä työttömät muuten maksaa tuon lääkkeen? Ja tahdonvoimalla se ruokavalio muutetaan normaaliksi, ei Ozempicilla!
Kun lihavien kauppakäyntejä tässä on seuraillut, niin onhan se ostoskärry aika kurjasisältöisen näköinen.
Niinhän se näyttää olevan lihavuusleikatuillakin. Vaikka pieniä annoksia saa syötyä, niin herkkuja menee snadisti vartin välein suuhun. Päästä se kaikki lähtee. Ihan kuin alkoholin ja tupakankin lopettaminen, jos ongelmaksi muodostuu.
Vierailija kirjoitti:
Se on kyllä ihan murto-osa jolta puuttuu kylläisyyshormoni. Saan minäkin hirveät makeanhimot, verensokerin heittelyt ja tukun muita oireita vetämällä herkkuja. Ratkaisu: pysyn erossa sokerista.
Ozempic ei ole diabeteslääke, joten mihin ap sitä tarvitsee? Etkö pysty ilman lääkettä olemaan syömättä? Siinä pata kattilaa soimaa.
Kunpa psykiatrit alkaisivat määrätä tuota kaikille psykoosipotilaille joilla on neuroleptilääkitys. Neuroleptit nimittäin aiheuttavat ahmimista, valtavaa ruokahalua ja aineenvaihdunnan ongelmia, ja osa potilaista lihoo jopa yli 50kg.
Sen sen seurauksena potilaat kuolevat n. 20 vuotta (!!!) nuorempina kuin muu väestö, joten kyseessä on vakava ongelma. Psykiatristen potilaiden somaattinen terveys on ihan retuperällä.
Toimii yhtä hyvin kuin antabus alkoholismiin.
Vierailija kirjoitti:
Joo, harmillista, kun itse sitä tarvitsee hoitoonsa. Täysi Kelan korvaus siis on. Mutta nyt on sitten laihduttajilla kiva sipsi- ja herkkutauko, ja sitten voi jälleen alkaa sulatella laardia, kunhan lääkettä taas tulee apteekkeihin.
Ja sulla henk.koht kokemusta asiasta? Ei se lääke vapauta syömään mitä vaan. Mun ukko käyttää lääkettä ja hyvin se on pystynyt pitämään kurissa syömisen vaikkei nyt olekaan piikkejä ollut. Kyllä se vaatii myös tapojen muutosta. Paljon muitakin lääkkeitä on ollut pitkäänkin lopussa, miksi just tästä pidetään niin suurta mekkalaa ja syyttelyä. Siinä kun moni kärsii ilman migreenilääkkeitä tms.
Vierailija kirjoitti:
Hienoa, että ihmiset laihtuvat, mutta kun ne kilot tulevat takaisin. Millä työttömät muuten maksaa tuon lääkkeen? Ja tahdonvoimalla se ruokavalio muutetaan normaaliksi, ei Ozempicilla!
Kun lihavien kauppakäyntejä tässä on seuraillut, niin onhan se ostoskärry aika kurjasisältöisen näköinen.
Niinhän se näyttää olevan lihavuusleikatuillakin. Vaikka pieniä annoksia saa syötyä, niin herkkuja menee snadisti vartin välein suuhun. Päästä se kaikki lähtee. Ihan kuin alkoholin ja tupakankin lopettaminen, jos ongelmaksi muodostuu.
Alkoholismin ja nikotiiniriippuvuuden hoitoon on olemassa lääkkeitä, miksi lihavuuslääke olisi jotenkin eri asia?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Alkoholismin ja nikotiiniriippuvuuden hoitoon on olemassa lääkkeitä, miksi lihavuuslääke olisi jotenkin eri asia?
Eipä niillä lääkkeillä yhtäkään addiktiota ole parannettu.
Lääkemainos ilmiannettu.
Syömishäiriöt eivät parane kuin terapialla
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lääke lisää myös kilpirauhassyöpää
Onko joku lähde tähän? Lääke on käsittääkseni aika uusi, msx muutaman vuoden ollut käytössä, miten tätä on ehditty edes tutkia?
Laihduin 16 kg. 7 tullut.