Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mitä vastata sellaiselle naistuttavalle, joka ehdottaa koko ajan tapaamista, mutta vain niin että minä kutsun heitä ja järjestän teemajuhlia

Vierailija
22.10.2022 |

He ovat käyneet koko perheellä kylässä ja hän on käynyt yksin, mutta meitä ei ole kutsuttu heille kertaakaan.

Kyselee koko ajan koska voisi tavata ja olisipa niin ihanaa jne mutta ei saa sovittua päivää eikä kutsu heille.

Rivien välistä ilmenee että puolisonsa ei ilmeisesti halua perhetapaamisia.

Miten ilmoitan kohteliaasti, että en ole yksipuolinen järjestäjä ja jos haluavat perheenä kutsua myös meitä, niin voimme tulla viikonloppuna joskus kylään

Kommentit (27)

Vierailija
21/27 |
23.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kaveri muutti yli neljä vuotta sitten. Olen sanonut että olis kiva köydä teillä. Aina on ollut lapset siellä sairaina tai jotain mutta. Kutsua ei ole tullut. Enää en edes yritä. Ihmettelen vaan miten se kehtaa aina sanoa että olispa ihana nähdä ja millon nähdään siis sillon kerran vuoteen kun sitten oikeasti nähdään. Usein yhteisellä tutulla, joskus harvoin meillä. Mennyt fiilikset täysin enkä enää ehdota mitäön.

Minä sanon ihan kohteliaisuutta, että olisi kiva nähdä tms. enkä tarkoita sitä lainkaan. Se nyt vain kuuluu puoliystävyyteen, että osoitetaan, että tapaaminen olisi mahdollista, mutta ei oikeastaan juuri nyt tai ehkä koskaan olla valmiita siihen panostamaan. Mutta jos nähtäisiin jossain, niin ei ainakaan oltaisi pettyneitä.

Viimeksi kun oli vastaava keskustelua täällä ja minä ihmettelin tuota että on kohteliasta valehdella haluavansa nähdä toinen (silloinkin kun toinen ei vihjaa näkemisestä mitään), ja minua pidettiin täysin autsisisena aspergerina joka ei ymmärrä että ystävyyden valehteleminen on kohteliasta. 

Hah! Muistan tuon ketjun!

Vierailija
22/27 |
23.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulla on ollut myös tuollaisia tuttavia. Menee maku koko ihmissuhteesta, jos itse on ainoa, joka joutuu näkemään tapaamisten eteen vaivaa. Yleensä olen silloin lakannut vastailemasta "hei mitä kuuluu" -viesteihin.

Hyvä tietää. Lakkaan vastailemasta, ja laitan myös instastoryt piiloon. Mitä hittoa he meidän elämää kyyläävät?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/27 |
23.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kaveri muutti yli neljä vuotta sitten. Olen sanonut että olis kiva köydä teillä. Aina on ollut lapset siellä sairaina tai jotain mutta. Kutsua ei ole tullut. Enää en edes yritä. Ihmettelen vaan miten se kehtaa aina sanoa että olispa ihana nähdä ja millon nähdään siis sillon kerran vuoteen kun sitten oikeasti nähdään. Usein yhteisellä tutulla, joskus harvoin meillä. Mennyt fiilikset täysin enkä enää ehdota mitäön.

Minä sanon ihan kohteliaisuutta, että olisi kiva nähdä tms. enkä tarkoita sitä lainkaan. Se nyt vain kuuluu puoliystävyyteen, että osoitetaan, että tapaaminen olisi mahdollista, mutta ei oikeastaan juuri nyt tai ehkä koskaan olla valmiita siihen panostamaan. Mutta jos nähtäisiin jossain, niin ei ainakaan oltaisi pettyneitä.

Viimeksi kun oli vastaava keskustelua täällä ja minä ihmettelin tuota että on kohteliasta valehdella haluavansa nähdä toinen (silloinkin kun toinen ei vihjaa näkemisestä mitään), ja minua pidettiin täysin autsisisena aspergerina joka ei ymmärrä että ystävyyden valehteleminen on kohteliasta. 

Hah! Muistan tuon ketjun!

Voiko joku linkata?

Vierailija
24/27 |
23.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sopikaa tapaaminen johonkin kivaan ravintolaan. Kaikki pääsevät helpommalla sillä tavalla. Niin mun ystäväpiirissä tehdään.

Vierailija
25/27 |
23.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tullaan kyttäämään toisten huusholleja mutta omaansa ei esitellä. Olen oppinut tunnistamaan sellaiset enkä   päästä ketään kotiini. 

Jos on pakko tavata niin tavataan hampurilais ravintolassa 🍔🍟

Vierailija
26/27 |
23.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tule koskaan ymmärtämään sitä, että omat kaverit pitää kutsua erikseen kylään. Siskojen ja kavereiden kanssa saatetaan laittaa viestiä, että ootko kotona jos tulisin käymään. Ja jos ei sovi, niin asia on täysin ok, joku toinen kerta sitten. Oon ymmärtäny täältä palstalta, että tää ois muka jotenkin epäkohteliasta tms. Minusta vaan kätevää. Ja jos mietitään että voitaisiin nähä, niin sanon tietysti että meilläkin voidaan olla. Jotenkin vanhanaikaista kursailua, että odotellaan vaan kutsua erikseen ja loukkaannutaan.

Katotaanhan millanen paskamyrsky tästä nousee.

Vierailija
27/27 |
23.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tullaan kyttäämään toisten huusholleja mutta omaansa ei esitellä. Olen oppinut tunnistamaan sellaiset enkä   päästä ketään kotiini. 

Jos on pakko tavata niin tavataan hampurilais ravintolassa 🍔🍟

Tuo on juuri se syy miksi en kutsu sinunlaisiasi kotiini. En halua että tulet kyttäämään kotiani. Itsekin vierailen vain sellaissa paikoissa jotka eivät vaadi päästä kyttäämään toisten koteja, ja he ovat myös tervetulleita meille.